زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

رویای واقعی

اتلیه ...

1394/5/6 13:2
نویسنده : غزل , باباییش
481 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل نازدارم رو بردیم اتلیه با دختر خاله هاش ...

نادار خانومم کلی عکسهای ناز گرفت ...وای که موقع انتخاب نمیدونستم کدوم رو سفارش بدم ... یکی از یکی خوردنی تر ... اینم اتلیه چهل روزگی مامانی ... البته دقیقا مصادف با چهل روز نبود .

یکی از عکسای گل دخترم رو هم گفتم روی یه بوم بزنن تا بزارم کنار عکسهای بارداریم ...

بابایی هم مجددا حسودی فرمودن و اعلام کرن اومدین میریم با دخترم اتلیه ، دخترم عکس  بگیره با باباش ... چششششششششششششششششششششم ... با این دخترت ...

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان لیلی
25 مرداد 94 15:52
ای جانم.....عزیز دلم ووووووووووووی وووووووووووووووی خانوم خانوما تشیف بردن آتلیه...ای من فدات بشم خوب... وای تو کی میتونی عکس بذاری خوب من مردم از بس انتظار کشیدم
غزل , باباییش
پاسخ
عزیزم به خدا نمیدونم چرا نمیشه عکس گذاشت ؟ موبایلم رو کامپیوتر نمیشناسه
مامان مبینا
25 مرداد 94 17:42
پس عکس کووووووووووووووووووو غزل جووووووووووووووووووووووون؟ من فداش بشم مامانی زودی عکس رستا گلی رو بذار
غزل , باباییش
پاسخ
چشم عزیزم ...چشم
مامان مبینا
25 مرداد 94 17:42
روز دخمل رو ب رستا گلی تبریک میگم
غزل , باباییش
پاسخ
مرسی دوست جوووووووووون از طرف من عروسک خانوم رو ببوس
مژگان
26 مرداد 94 8:05
ای جااااااان. مبااااااارکه. ان شاالله عکس های فارغ التحصیلی دکتری و عکسهای عروسیش رو بگیرین! اااااای جاااااان. غزل جان از طرف من دخترطلا رو ببووووووووس
مامی دلسا
6 شهریور 94 14:10
مبارکه عزيزم پس عکسها ش کووو؟؟
غزل , باباییش
پاسخ
فدات شم واقعا نميتونم عكس بزارم از وقتي گوشيم ويروس گرفت با اينكه درستش كردم اما هنوز كامپيوترم گوشيم رو نميشناسه