زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

رویای واقعی

خوش ميگذره ...

1394/8/4 11:56
نویسنده : غزل , باباییش
521 بازدید
اشتراک گذاری

خوش ميگذره ... 
سلام دوستاي مهربونم ، سلام عسل ناز مامان . 
روزهاي زيباي خونه پدري بالاخره تموم شد و ما برگشتيم . توي مسير برگشت به خاطر نازدار مامان خيلي توقف داشتيم و چون هوا گرم بود چندين بار دست و پاي نازگلم رو اب زدم تا گرمازده نشه . شب رو رفتيم اصفهان خونه دوست خونوادگيمون ، تا دير وقت بيدار بوديم وتوي حياط باصفاي خونه ياد گذشته ها كرديم و حسابي خنديديم . تقريبا همه اهل خونه تا اذان صبح بيدار بوديم . خلاصه  از اصفهان حركت كرديم به سمت تهران . بابايي واسمون غذا گرفته بود واز ديدن عروسك خانوم حسابي ذوق زده شده بود . انقدر حواسش به عشق كوچولوي خونه بود كه حسوديم شد. وقتي داشت با رستا بازي ميكرد ، خيلي دقيق نگاهش كردم ... چقدر عوض شده ! چند تار مو سفيد رو شقيقه هاش بود كه چهره مردونه اش رو جذاب تر كرده ... چند تا چروك ريز زير چشم هاش ... 
چقدر زمان داره زود ميگذره . چقدر دوستش دارم ، چقدر هر دوشون رو دوست دارم ... خدايا ممنون كه من رو لايق اين خوشبختي دونستي . 
راستي چند روز بعد از اومدن به تهران ، عمه ها و پدربزرگ و مامان بزرگ اومدن خون ما ... بازم زحمت كشيدن و واسه عشق مامان هديه اوردن ... قربونت برم كه هميشه كادوبارون ميشي .  
عزيز كرده دل مامان ، فرشته كوچولوي صورتي ، عاشقتيم ! راستي ماماني شما فوق العاده خوش خنده و خوش اخلاقي ، ماشالا ... هميشه داري ميخندي و به خوش خنده بودن تو فاميل معروفي ... همه ميگن تا حالا نيني به خوش اخلاقي و خانومي شما نديدن . راستي ماماني هميشه صدات ميكنه :از همه كوچولوتر !!!!
از همه كوچولوتر ممنونم كه زندگي مامان رو پر كردي از شادي و شكلات و خنده ... ايشالا زندگي شما هم همين باشه . 

پسندها (1)

نظرات (3)

مژگان
5 آبان 94 10:19
به بههههه! سلام بر غزل مامان و رستا نی نی کوچولوی ناز! خیلی خوشحالیم دوباره اومدی اینجا. رستای خوش خنده و خوش اخلاق رو از طرف من ببووووووس. خدا بهتون ببخشه ان شاالله
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست جونم مهربوووووووووووون
مامان مریم
5 آبان 94 10:48
سللم مامان خانوم ..چرا از رستا خانوم عکس نمیذاری
غزل , باباییش
پاسخ
سلام دوست جونم . عزيزم اكثر دوستايي كه عكس گذاشتن بعدش پشيمون شدن ولي خداييش من عكس نميزارم چون هر كاري ميكنم كامپيوتر گوشي ام رو نميشناسه چند نفر هم ديدن بازم نشد . قراره ايشالا درست بشه خودم هم دوست دارم عكس بزارم .
مامان مریم
13 آبان 94 11:48
چرا پشیمون شدن؟؟؟؟؟ آخه این عکسا یه چیزیه که میمونه تا همیشه و در آینده خودشون میمونن ذوق میکنن کلی ایشالا که درست بشه عکس دخمل گلت رو هم بذاری
غزل , باباییش
پاسخ
نميدونم ... ولي جدي من دوست دارم عكس بزارم . قراره واسه هفته اينده يه برنامه واسم بيارن كه درست بشه .