زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

اخرین امتحان ...

1392/11/9 19:35
نویسنده : غزل , باباییش
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلب. خوبین ؟

منم خوبم ، یعنی شرایط خوبه اماااااااااااااااا وای دارم از استرس دیوونه میشم .امروز یه امتحان مهم دارم هنوز سه تا فصل نخوندم اما دلم هوای اینجارو کرد . واسم دعا کنین لبخند . دلم واسه بهار و سون جون هم تنگ شده ، اما درگیر این امتحانام دیگه گریه. راستی شاید امشب واسه اینکه که امتحاناتم تموم شده یه جشن دونفره بگیرررریییییییییییییییممممممممم یعنی بریم شمال . البته شاید ....

بعد از امتحانم میام خبر میدم که چی شد واسم دعا کنین. مرسی لبخند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فریبا
9 بهمن 92 20:50
سلام غزل جونم خوفی؟؟؟؟؟انشالاهههههههههههههههه که همش و قبولی.....من مطمئنم دوست جون من زرنگه...........................منم دعات میکنم انشالاهههههههههه که موفق بشی
غزل , باباییش
پاسخ
ممنون دوست جونم خوب بود امتحانم مرسی