زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

تصمیم مامانی واسه لاغری

1392/8/4 15:38
نویسنده : غزل , باباییش
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونام . خوبین ؟ منم خوبم ، بابایی هم خوبه ، اما همش منو دعوا میکنه دعوا که چرا چاق شدی ؟؟؟؟ من smilies  ، اما اون اصرار داره که چاق شدم ، البته خودمونیما راست میگه من اوایل 53 کیلو بودم اما الان شدم 58 کیلو خنده  ، حالا هم  چهار روزه ورزش و رژیم و این حرفا پرش، خلاصه ایشالا که لاغر بشم ودوباره بشم همون 53 کیلو ، همش میرم در یخچالوباز میکنم کلی خوراکی های خوشمزه ومن یخچال ، خلاصه گشنمهههههههههههههههه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان و بابای علی
10 دی 93 17:21
سلام عزیزم مگه قدت چند سانته ک بابایی ب خاطر 5کیلو دعوا کنه؟؟؟من اونوقت باید برم خودمو بکشمبعد از زایمان دومم75کیلو موندم ولی زره زره داره کم میشه میشه بیای وبم جواب بدی؟؟؟ممنون غزل گلی
غزل , باباییش
پاسخ
سلام عزیزم ... قدم 161 هستش ... خانومم من اومدم وبتون ولی نتونستم نظر بزارم ... انگار همش میپسندم بودش اره ؟؟؟ اگه نه دوباره میام