زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

روز پدر ...

1393/2/24 10:56
نویسنده : غزل , باباییش
523 بازدید
اشتراک گذاری

             

 

 

 

خندونک  اقا روز پدره دیگه ... روز مرد یعنی چی اخه ؟؟؟ هی بگرد وبگرد واسه بابایی کادو بخر ... , صبح کله سحر بلند شده از خواب ... به من میگه سلام خانومم چه خبر ؟؟؟

من : هیچی سلامتی خندونک

بابایی : تعجب

من : اگه منظورت روز پدره که به تو هیچ ارتباطی نداره ، اخه مگه تو پدری ؟؟؟

بابایی : حالا یه عمره که به ما میگه ((بابایی )) دقیقا امروز من دیگه بابایی نیستم .

من :خندونک هستی ولی بابایی واقعی نیستی خندونک

بابایی میره سر کار.چرا خداحافظی نکرد ؟؟؟؟؟قه قهه

خلاصه عصر از سر کار بدوبدو میرم خونه ودوش میگیرم و ارایش و لباس ناز و سشوار ... میرم کرج خونه مادر شوهری جشن داریم واسه روز پدر ... مولودی ... اقا چشمتون روز بد نبینه ، تو ترافیک اتوبان میمونم شدیییید ... گرم ...بدون کولر ... بدون آب یخ ...214920_Cherna-facepalm.gifخلاصه اینکه بابایی هم هی زنگ میزنه : کجایی ؟ رسیدی ؟؟ چه خبر ؟؟ الان دقیقا کجایی ؟؟؟

اخه کجام اخه ؟؟؟تو اتوبان ، بابایی میپرسه کیلومتر چند ؟؟؟ اینم منم

خلاصه اینکه ساعت 7:30 رسیدم کرج ... مولودی تا ساعت 6 بود .Whoop De Doo... خداییش از 4 تو راه بودم ... انقدر گرمم بود دوباره دوش گرفتم و با یه شربت یخ دوباره حالم جا اومد511120_phil_05.gif . همه اومدن اونجا ... غیر از بابایی ... عروسی دوستش بود . زن ومرد هم جدا بود .. منم کسی رو نمیشناختم نرفتم ... حالا راست ودروغش بماند که جدا بود یا نه ؟

راستی عروسی جدا یعنی چی اخه ؟

شب با حضور دو تا نی نی که یکیشون هی گریه کرد  و اون یکی هم خیلی اروم بود  به خیر وخوشی سپری شد .  واسه شام هم مامان همسری غدای مورد علاقه عروس خانوم رو درست کرده بود ... دستشون درد نکنه ... خدایی اخه مادر شوهر هم انقدر خووووووووووب

اخرشب رفتم خونه خواهر شوهر بزرگه و تا نصفه شب فیلم دیدیم ، بعدش هم که من خوابم برد و صبح با صدای بابایی بیدار شدم ... چقدر دلم براش تنگ شده بود ...زود رفتم صورتم رو شستم و ارایش کردم .رفتم  بهش سلام کردم و بوسیدمش و روز مرد رو تبریک گفتم ویواش تو گوشش گفتم : بابای واقعی...smile emoticon kolobok

(خدااااااااااااااااااااااااا من از دست بابایی چه کار کنم اخه ؟ )میپرسه حامله ای ؟؟؟؟

من : تعجبتعجبتعجب چرا ؟؟؟؟؟؟ میگه خودت گفتی بابای واقعی . یعنی واجب شدم موهامو بکنم از دستش

واسش یه هندسفری بلوتوث خریدم و به پدر شوهرم هم یه هدیه دادم و با بابای خودم هم زنگ زدم و واسشون ارزوی سلامتی کردم ... ( شما هم مثل من خیلی دختر بابا هستین ؟ )

واسه نهار هم خواهر شوهری واسم یه سورپرایزی داشت که خیلی دوست دارم وشب قبلش گفته بودم هوس کردم ... خیلی خانوم مهربونیه ... میخواست قرمه سبزی درست کنه وسبزی خریده بود وخرد کرده بود ولی به خاطر من   ته چین زیره با گوشت درست کرد ... بهله ... همچین خانواده ای هستیم  ما ... بابایی هم میگه : ای بابا این زن مارو انقدر لوس نکنین ، نازش به انداره کافی زیاد هست ... (حسووووووووووودیش شده )smile смайлики смайлы

راستی اینا هم هدیه دختر خواهر شوهرمه از امریکا فرستاده ... ممنوووووووون خیلی نازه . مخصوصا اون پیرهن توریه ..همه ملت میدونن من دختر دوست دارم ... حالا نی نی من پسمل میشه و من عاشق پسملم میشم ... ولی انقدر سرتقم که اگه نی نی من پسمل شد بازم اینارو میکنم تنش و از عکس میگیرم ...

 

                

اینم اون پیرهن فنقله از نزدیک ... خداییش خیلی نازه . اون پتو هم خیلی باحال ونرمه 

 

                

 

پسندها (7)

نظرات (14)

ماهک
24 اردیبهشت 93 13:18
خوش بحالت ............................ رزا جونم بقیه اش رو پاک کردم گفتم شاید نخوای کسی نخونه . ایشالا ادم شن
فریبا
24 اردیبهشت 93 14:40
سلام غزل جونم خوشحالم که بهت خوش گذشتههههههههههههههههههه بههههههههههههههه بههههههههههههههههههه چه هدیه هایی خشگلی انشالاه خیلی زود نی نی ات بیاد و اینا رو تنش کنی مبارک باشههههههههه گلمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم سلام دوست جونم . خوبی ؟ چه خوب شد اومدی دلم برات تنگ شده بود .
رزا
24 اردیبهشت 93 17:48
عزیزم ممنون که به وبم سر زدی منم لینکت میکنم پستاتم خوندم سر پست رنگ مو یه عالمه تو دلم بهت چیز گفتم سلام دوست جدید خودم . خوبی ؟ خوش اومدی . بفرمایید میوه وشیرینی . خوش اومدین .
بهار
24 اردیبهشت 93 22:47
سلام پیشی همیشه به گشت .............. چه لباسای خوشکلی امیدوارم یه دوخمل خوشکل خدا بهت بده و این لباسارو تنش کنی بیاری خونه ما منم لپاشو بخورم سلام بهار بالاااااااااااام خوبی ؟ نتت درست شد ؟ خداروشکر گلم . دخمل / اره خوبه تو هم میشی خاله بهار بالام
ممول و فوتی
25 اردیبهشت 93 22:36
غزل جون لباسا مخصوصا پتو خیلی خیلی ناااااازن مبارکش باشه و به سلامتی تنش کنی . ممنونم ممول جونم مرررررسی
ماهک
26 اردیبهشت 93 23:46
نه عزیز بذار دلم خنک شه که بدجوری عقده کرده از دستشون ناقلا
رزا
27 اردیبهشت 93 19:19
عزیزم میشه ادرستو دقیق برام بفرستی نمیدونم چرا نمیتونم لینکت کنم سلام رزا جونم اره این ادرسمه http://pishiiiii.niniweblog.com
رزا
28 اردیبهشت 93 14:13
درست شد مرسی چاکرییییییییییییم
مامی دلسا
28 اردیبهشت 93 14:54
سلام خانومی. شما هم مثل من عاشق دختری ... ایشالا که به زودی میاد تو زندگیت دلسای من که از وقتی اومده تو زدگیم رنگ و بوی دیگه ای به خونم داده ممنونم گلم .به وبت سرزدم با اجازه لینکت میکنم
مژده
31 اردیبهشت 93 17:29
وای این پیرهن خیییلییییییییییییی گوگولی ممنون دوست جونم خودمم خیلی حال کردم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
4 خرداد 93 16:46
دروغه اگه بگم تك تك پست هات رو خوندم اما خداييش دو تا يكي رو خوندم ... عاشق طراحي هاي ناخنات شدم .. مام تهرانيم خخخخ ... گل سر چسبي ني ني اونه ها خيلي نازن من واسه دخمليم خريدم از بهار .. بعدششششششش اها يادم اومد شمام مثل ما حراستتون به ناخن ها گير ميده ؟؟؟ خيلي بدهههههههه ... بعدنش بازمممم انشالله خدا يه دخملي ناز بهت بده چون دختر دوست داري ،... بازم جونم برات بگه رنگ موت خيلي ناز شده بود ... بعدنشمممممم خدا دو تا دوست گلت رو برات حفظ كنه ..... سلام دوست جون جدیدم .... خوش اومدی . ممنون که اومدی
الــنـــازجوون
19 خرداد 93 19:19
وووووووی که چقد نازن لباسا ایشالا که اگه خداهم صلاح بدونه دختر داری بشید و این لباسای ناز رو تنش بکنید
غزل , باباییش
پاسخ
مرسی گلم ... ایشالا ....
بــــــــــــاران
20 خرداد 93 9:35
وااااااااااااااااااای چه نازن الهی همین عید 94 تن نی نی نازت کنی وااااای ممنون یوهو یه جوری شدم ... عید 94 ؟ یعنی میشه ؟؟؟
هما(مامان رستا)
7 تیر 93 16:30
وووووووووووووی غزلی الان فهمیدم تو هم مثل من عشق دخملی من همیشه دوست داشتم دو تا دخمل داشته باشم خخخخ اصن هر چی دختر داشته باشم کمه باورت نمیشه چقدر نذر و نیاز کردم خخخخخ اصن دخمل یه چیز دیگه است یه روح و انرژی به خونه می ده که نگوووووو و نپرس ایشالله بزودی زود خبر دخمل دار شدنت رو بشنوم بووووووووس
غزل , باباییش
پاسخ
ایشششششششششششششششالا ... خداییش دختر نعمته .... مرسی دوست جونم ...