زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

سفر به شیراز

1392/9/10 9:54
نویسنده : غزل , باباییش
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای دنیای مجازی اما واقعی بغل خوبین ؟

تو این تعطیلی شهادت امام حسین و عاشورا وتاسوعا من با کلی اصرار بابایی رو راضی کردم با قطار بریم شیراز . تنبل خان مشگفت راه دوره یا با ماشین خودمون بریم یا با هواپیما . خلاصه راضی شد چون فایده نداشت واسه دو روز واشین رو این همه راه ببریم و بلیط هم نبود . خلاصه بابایی اخرش گفت : تسلیم وراضی شد بریم . من دست ، بابایی تعجب .

واااای وقتی رسیدیم همه سورپرایز شدن ، اخه نمیونستن . مامان گلی وقتی دررو باز کردن خوشحالو من از خوشحالی گریه کردم . ( امام حسین جونم ببخشید اخه مامان گلی رو خیلی وقته ندیده بودم ) اینم منم بغل . خلاصه جای همه خالی  . اینم یه عکس از حیاط و حوض ارگ کریم خان .من وبابایی

پسندها (1)

نظرات (0)