زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

تولد یه نی نی جدید ...

1392/9/21 9:52
نویسنده : غزل , باباییش
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلا . یه مدت چیزی ننوشتم . دوست جونام درگیر یه هدیه  یواسه یه نی نی جدیدم نی نی . ایشالا تمام کاردستی هایی که براش درست میکنم رو براتون میزارم . هنوز نی نی مون اسم نداره دیروز به دنیا اومده ، تپل خانوم کلی لپ داره ولی مامان جونش میگه باید بتونم بلند بشم و نگاهش کنم و ببینم چه اسمی بهش میاد سردرگم . ایشالا خدا قسمت همه اونایی کنهکه نی نی میخوان .

 

پسندها (1)

نظرات (2)

فریبا
21 آذر 92 14:03
مبارک باشه غزل جونم
غزل , باباییش
پاسخ
سلام خوشگلم ممنون نی نی جدید ما از نی نی شما یه پیغام داشت گفت بهت بگم یه کوچولو صبر کن دارم ساکم رو میبندم بیام
فریبا
24 آذر 92 16:41
فدای تو غزل جونم........