زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

رویای واقعی

تولد بهار عزیزم ( البته با تاخیر )

1392/10/15 15:01
نویسنده : غزل , باباییش
570 بازدید
اشتراک گذاری


 

برای یه دوست عزیز که 5  مهر تولدشه :تولد

 

 

دوست دارم بدونی که دلم می خواد خوشی برات از آسمون بباره


دوست دارم اوقات رمانتیک و شادی در انتظارت باشه


دوست دارم زندگیت سرشار از امید و محبت و عشق باشه



امیدوارم توی زندگیت با افرادی مثل خودت آشنا بشی و لذت هم صحبتی با مهربونها رو بچشی


امیدوارم لحظه های خوشی با دوستات بگذورنی، از اون لحظه هایی که از خنده غش می کنی و بهت خیلی خوش می گذره


امیدوارم وضع مالی ات خیلی روبه راه باشه و همش واسه خودت و بقیه هدیه های خوب بخری

خلاصه اینکه برات همه ی خوبی ها و خوشی ها رو آرزو دارم

 

 

آدمهای ساده را دوست دارم.
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند.
همان ها که برای همه لبخند دارند.
همان ها که همیشه هستند،
برای همه هستند.
آدمهای ساده را
باید مثل یک تابلوی نقاشی
ساعتها تماشا کرد؛
عمرشان کوتاه است.
بس که هر کسی از راه می رسد
یا ازشان سوء استفاده می کند یا
زمینشان میزند
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد.
آدم های ساده را دوست دارم.
بوی ناب “آدم” می دهند . . .

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

فریبا
3 دی 92 11:49
غزل جونم تولد دوستت مبارک غزل خصوصیتو چک کن