زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

رویای واقعی

هویجوری.....

1392/10/23 11:59
نویسنده : غزل , باباییش
714 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، خوبینسلام ؟خبر خاصی ندارم همینجوری اومدم که بدونین به یادتون هستم .آهان ... 5 شنبه یه مهمونی داشتم ، کلی کار کردم جارو البته زینا هم بود خیلی کمک کرد . دوستای من و دوستای بابایی مهمونمون بودن .خوب بود . خوش گذشت و سون جون شمال بود با فوتی ، بهار هم نیومد چون بالام رفته بود ماموریت .جاشون خییییلییییی خالی بود . نمیتونم واستون عکس بزارم اخه ...

اخرشم زینا سورپرایزمون کرد  ، تبریک باورتون نمیشه تولد دوستم سمیرا بود ، خخخخخخخ  و منم بدون خرید هدیه وایساده بودم اون وسط ، من خجالت و زینا جون خنده . خوش گذشت جاتون خالی .

پسندها (1)

نظرات (1)

فریبا
25 دی 92 12:45
سلااااااااااااام دوست جونم خوبی؟؟؟؟خسته نباشی غزل عکس میزاشتی خو دوست دارم همیشه به یادتم
غزل , باباییش
پاسخ
سلام عزیزم نمیشه دیگه از دست این نی نی سایت ...