زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

رویای واقعی

بهترین شوهر دنیا ...

1392/10/28 16:04
نویسنده : غزل , باباییش
485 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقتم ....

 تو این یکی دوروزه مهمون داشتم ، عشق نازم خیییلیییی کمکم کرد . همش مواظب بود من خیلی خسته نشم ، دیروز هم واسم یه جعبه ناز خرید که توش سه تا هدیه بود که خیلی غافلگیر شدم ، دوربینم شارژ نداشت که عکس بگیرم اما امشب عکس میگیرم و میزارم ، اخه من عاشق چیزای قدیمی هستم ، اینا هم یه جوری قدیمین اما کلاسیک ساخته شدن . اینم عکس بابایی گل من ...طه

پسندها (1)

نظرات (3)

فریبا
29 دی 92 10:45
سلاممممممممممممممممممممم غزل جونم خوبی؟؟؟؟؟قربونت برم ...مبارک هدیه هات...خدا همسری هم برات نگه داره.......این عکس شوشوته؟؟؟؟؟؟دوست دارم دوست جونم مرسی که بهم سر میزنییییییییییییییییییییییییییییییی.من همیشه میام بهت سر میزنم تند تند دلم هواتو میکنه
غزل , باباییش
پاسخ
دوست دارم
شیما
30 دی 92 1:09
به چای هم پیر شین گلم
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان پرنيان
30 دی 92 13:46
اي جانم چقدر هديه هاتون خوشگله خانومي . خدا اين باباي مهربون رو براتون نگهداره و هميشه شاد باشيد . اجازه مي ديد لينكتون كنم؟ اگر به من هم سري بزني شادم مي كني
غزل , باباییش
پاسخ
سلام عزیزم آره . چرا که نه ؟ خوشحال هم میشم .