زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

رویای واقعی

واسه یه نی نی در آینده

1392/11/13 15:32
نویسنده : غزل , باباییش
557 بازدید
اشتراک گذاری

ناراحتواااااااااااااااااااااااااای . خیلی سخته واسه یه نی نی بنویسم که نیست ..... بلد نیستمخجالت . کلمه سلام مامان اصلا به دهنم نمیاد انگار سخته تلفظ این کلمه واسم .اما در هر حال ...

خانوم یا آقای نی نی ، امروز من یا مامان ، یا غزل جون ، یا ... نمیدونم هرچی که تو دوست داری ، در یک اقدام ناباورانه برات یه کاپشن خریدم که خودم هم باورم نمیشه . خخخخخ تعجب . ناگهان خانوم غزل خانوم در وب گردی هایش یک کاپشن دید که کاپشنه هی داد زد منو بخر تو رو خدا منو بخر ، خواهش میکنم ، اگه نخری خیلی بدی . آقا منم حساس خلاصه اینکه ... خریدیمش ... حالا قراره کاپشن مارو بفرستن سالن خاله بهارت تا خاله بهار بعد از کلی سربه سر من گذاشتن بهم بده اونو ... اینم خاله بهاره داره میاد خونه ما و کاپشن رو  میاره راه  و بعدش هم حتما این شکلی میشه خنده، اخه خاله بهارت که آدم نیست ، من میدونم حالا یه کامنت اساسی هم واسه من میزاره ، اما خاله فریبات حتما خوشش میاد و کلی تشویقم میکنه . اینم عکس کاپشن جان ...کاپشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آزاده
13 بهمن 92 19:09
عزیزم کاپشنه خیلی خیلی خوشجله ایشالا به سلامتی تنش کنی . سایت وبلاگ من اون بالا واست فرستادم فقط هم از سایت میتونی وارد بشی خواستی برو نظر بده گلم .
غزل , باباییش
پاسخ
سلام عزیزم . خوبی ؟ مبارکه وبلاگت . ایشالا همیشه چیزهای خوب خوب توش بنویسی . ووووووووووووووواااااااااااااااااااااییییییییییییییییی خیلی خوشحال شدم .
بهار
13 بهمن 92 21:22
سلاااااااااااااام به به چه لباسه گشنگی توام از این سلیقه ها داشتی رو نمیکردی ناقلا ششششششششششششیطون خوب خیلام راحت شد که فردا بچه دار شدی لباسای گشنگ تنش میکونی ، مواظب خودت باش
فریبا
13 بهمن 92 22:07
ای جونم غزل چه خشملهههههههههههههههههه الهی نی نی ات زودی بیاد بپوشه عکس بگیری خاله براش ضعف بره مبارکش باشه خوشم اومد از سلیقت عالیییییییییییییییییییییییی
مامان پرنيان
16 بهمن 92 12:08
سلام غزل خانوم خوش سليقه . خيلي نازه مبارك باشه دوست جونمممنونم عزیزم لطف داری ..
شیما
22 بهمن 92 17:52
واااااای عزییییییییییییز دلم مباااارک نی نی باشه قفونش بشم با این مامان مهربوووونش که ماهه
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم .