زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

رویای واقعی

دندون درد و وبلاگ سون جون

1392/11/14 14:24
نویسنده : غزل , باباییش
431 بازدید
اشتراک گذاری

گریه    سلام  گریهگریهگریه .

خوبین ؟؟؟؟؟ من که اوضاعم خیلی داغونه . دارم میرم دندونپزشکی تا دندونامو درست کنم اما وااااااااااااااای یکی از دندونام تو ریشه کیست داره و بیحس نمیشه . نمیدونین چه دردی میکشم وقتی دکترم داره درستش میکنه . فعلا دارم انتی بیوتیک میخورم تا ببینیم چی میشه . دلم واسه خودم میسوزه .....

ولی خوب این وسطا یه خبرای خوب هم هست . سون جون یه وبلاگ درست کرده که اسمش دهکده ما سه نفره ، منم دیشب فهمیدم . رفتم تو وبلاگ دوست جونم و واسش کلی نظر نوشتم . سون جون نی نی نداره ، البته یه نی نی داره که اسمش فواد و 30 سالشه خخخخخخخخخخخخخخنده ، من و سون جون و گوش مروارید هر سه تامون تو تهران تنهاییم و فقط همدیگه رو داریم اینم ما سه تا سه نفر ، بعضی وقتها هم دعوا دعوا ، بعدشم هم که دلمون واسه هم تنگ میشه گریه و در اخر هم  سه نفری   ، ولی همیشه مهم اینه که هدیگه رو دوست داریم ، حتی اگه از هم دلخور باشیم بازم جلوی بقیه هوای همدیگه رو داریم و هیچ وقت نمیزاریم هیچکس بینمون رو خراب کنه ، خداییش همدیگه رو دوست داریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار
14 بهمن 92 21:39
سلاااااااااااااااام چطوووووووووووووووووووری پیشی خیلی حال کردم البته واسه دندونات ناناحت شدم ایشالا زود زود خوب شی ، کلی به شکلکات خندیدم مخصوصا انای که دارن دعوا میکنن خیلی باحالن
غزل , باباییش
پاسخ
ffffffffffffaaaaaaaaaaaaaaadat
فریبا
15 بهمن 92 17:04
سلام غزل جون الهی خیلیییییی زود دندون دردت خوب بشهههههههههههههه ناراحت شدم برات به خاطر داشتن دوستات هم خوشحالم واقعا دوست خوب نعمته منم خوشحالم که با تو و بهار دوستممممممممممممممممممممممممممم از راه دور البته
غزل , باباییش
پاسخ
ما هم تورو دوست داریم عزیزم
مامان پرنيان
19 بهمن 92 14:20
الهي بميرم دوستم دندون درد داره الهي كه دوستيتون صد سال با عشق ادامه داشته باشه خلاصه ماهم چاكريم و دوست داريم البته به پاي سون جون و گوش مرواريدت نميرسيم
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم . تو هم دوست جون منی عزیزم . دووووووووووستم
شیما
22 بهمن 92 17:50
آخی عزیییییییییییییییییزم من تا حالا دندون درد نداشتم اما میدونم خیلی بدهایشالا زود زود خوب شیخوش به حالت لا اقل تو تهران 3 تایین
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم شیما جان مرسی . اره اینجوری حداقل از تهنایی در میام اما خیلی وقتا دلم مامانم رو میخواد