زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

رویای واقعی

ماموریت...

1392/11/23 9:52
نویسنده : غزل , باباییش
341 بازدید
اشتراک گذاری

 دارم میرم ماموریت .... میرم بندر عباس ... سه شنبه هفته اینده تا اخر شب پنجشنبه اگه کارم تموم نشد دو باره دوشنبه میرم و پنجشنبه میام . تهنایی ... دلم میگیره همیشه تو شهرهایی که تهنام . اما میرم کلی میگردم . شاید هم واسه نی نی خرید کنم . نمیدونم .  تا حالا بندر عباس نرفتم . کسی میدونه جای تفریحی و گردشیش کجاست؟ چه بازاری برم ؟ معمولا میرم ابادان و اهواز و مشهد و سمنان و .... ولی تا حالا بندر عباس نرفتم . شایدم همه وقتم رو بزارم تو هتل و اینترنت و استخر وسونا و جکوزی و اینا . نمیدونم . البته همیشه هرجایی میرم ماموریت میرم میگردم و کلی عکس میگیرم و ...

اره اینجوری بهتره ، میرم میگردم وعکس میگیرم و میزارم براتون ... شاید هم غرق شدن   ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فریبا
23 بهمن 92 11:11
سلام غزل جونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به سلامتی عزیزم مراقب خودت باش من تا حالا بندر نرفتم اما خوب تنهایی یکم سخته سعی کن سرگرم بشی منتظر عکسات هستمممممممممممممممممممم دوست دارم
غزل , باباییش
پاسخ
سلام گلم . باشه حتما برات عکس میارم