زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

... گوگولی مگولی ها ...

1393/2/15 14:41
نویسنده : غزل , باباییش
616 بازدید
اشتراک گذاری

.خجالت.. هدیه های زینا گلی ... دوستم ... واسه خواهرش خریده بود چون خواهرش بارداره ... میدونه منم عشق دخترم واسه منم خریده .. اونا هم گله سره چسبیه ... واسه نی نی هایی که هنوز مو ندارن میچسبه به سرشون ... خداااااااااااااا. بغل

اقا اخرش هم نی نی ما پسمل میشه  ... خندونکخندونک

موهامو رنگ کردم ... تهنایی ... باورتون میشه ؟؟؟

چرا ؟ چون مشکی پرکلاغی بود و من داشتم کتلت درست میکردم ، بعد دلم موهای خوشمل خواست ... مثلا بلوند تعجب ، زنگ زدم به ارایشگرم اونم گفت : بیشین بابا .من که گفتم اگه پرکلاغی کنی رنگ نمیگیره ،دکوپاژ میخواد .حتما هم موهات میسوزه و میشه 250 تومن با مسئولیت خودت  و ... هی غر زد ...

منم گفتم باشه ، نظرم عوض شد ... . بعدشم رفتم دکلره خریدم و اکسیدان و در یک اقدام اساسی وتصمیم کبرایی اونها رو با هم قاطی کردم و کاسه دکلره رو خالی کردم رو سرم و بعدشم مثل شامپو همه جا پخش کردم و کلاه کشیدم رو سرم ... واااااااای خیلی سوخید ... خلاصه عقلمون گفت خوبه و رفتم شستم ...   خخخخخخخخخخ

جاتون خالی .... اقا یه جا قرمز بود ، یه جا نارنجی ، یه جا سیاه ، اون وسطا موهای نصفه که نیمی سیاه ونیمی قرمز هم بود ، دیده میشد، ( از دست خودم چه کار کنم ...؟؟؟ ) شدم شبیه زامبی های فیلم وحشتناک ...

خلاصه ... شال و کلاه کردم پریدم سرکوچه ... دکلره خریدم با یه دونه از این اکسیدان گنده ها که هر چی گند زدم تموم نشه خندونک . دوباره دکلره درستیدم و با کلی بدبختی زدم به اون جاهایی که افتضاح بود ... یادم میاد خنده میگیره ... و باز هم سوخیییییید ... زیاااااااد ... بیچاره پوست سرم ...

و دقایقی بعد ... خداییش همش یکدست شد ... بعدشم کراتینه زدم و ماسک مو و شامپو سیلور ... و سشوار ...

و شدم ... حنا دختری در مزرعه با کتلتهای سرخ نشده ...

رنگ کاراملی گرفته بودم مارک GAP  خودش هم اکسیدان و کرم مو و کاندیشنر داشت ... اونا رو قاطی کردم و مثل حرکت قبلو اجرا کردم ...خیلی کمتر سوخید ... نیم ساعت بعد هم شستمش ...

خیلی ناز شد ... خودم هم باورم نمیشه ... خداییش یه دونه تار مو با یه رنگ دیگه توش نیست .. عالی شد ... خودم هم شاخ در اوردم ... مشکی پرکلاغی شد کاراملی روشن ... بله ... همچین دختر با استعدادیم من ...

بعدش هم یه ارایش حسابی   smilie_bad_29.gif  و پریدم دوباره سراغ بقیه کتلتها ...

بابایی خیلی خوشش اومد ... . و منم کلی خوشحالم که از دست اون مو سیاها راحت شدم ... اگه وقت کردم امسال هم میرم واسه برنزه کردن ...

( از دست نی نی وبلاگ ) ... راستی عصر امروز میرم پیش ارایشگرم ...خخخخ ... ببینه حالش گرفته شه .... ناتوان ...

 

 

پسندها (3)

نظرات (7)

فریبا
15 اردیبهشت 93 13:43
اییییییییییییییییییییییی جونم چه خشگلهههههههههههههههههههههههههههههه از دست تو غزل کلیییییی خندیدم منم 2 سال پر کلاغی بود امسال بلوند زدم خودم خیلیییییییییییییییییی حال میکنم آفرین خیلیییییییییییییییییییییییی خوبه خودت تونستییییییی دکلره بزنییییییییییییییی من که از این دلها ندارمممممممممممممممممم پس حسابی خشگللللللللللللللللللللللللللللل تر شدییییییییییییییییییییی ی عکس از خودت بزاررررررررررررررررررررررر دلم تنگولیده دوست دارم مرسی دوست جونم ... دیوونه شدم از دست اون مو سیاها ...
فریبا
15 اردیبهشت 93 13:43
مبارکککککککککککککککککککککککککک موهات مو کاراملیییییییییییییییییییییییییییییییییی عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم مرسی مهربووووووووووووووووووووووون
فریبا
15 اردیبهشت 93 18:25
این خودتیییییییییییییییییییی یا رنگ موهات اینههههههههههههههههههه خشگله آره بابا سیاه آدم زود خسته میشه هردوتاش ....هنوز قیافه منو نمیشناسی ؟؟؟؟؟ میخوای دوست نداشته باشم ؟؟؟ اون رنگ موهام . واست تو واتس اپ پیغام گزاشتم ندیدی ؟؟؟؟ ( کیبوردم حرف ز رو تایپ نمیکنه از اون ( د ) که نقطه داره ....
فریبا
16 اردیبهشت 93 13:01
نههههههههههههههه من وایبر دارممممممممممممممممممممممم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ رنگت عالیییییییییییییییییه این که اون دخترست فیسبوکیه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ تو خشگل تر از اینیییییییی عشقممممممممممممممممممممممممممممم سلام خوشگلم ... افرین ... روی کاتالوگ رنگ موهام بود ...اون رنگی شده اما چون نی نی سایت گیر میده صورتشو خط خطی کردم ... چرا وایبر داری ؟ من رو گوشیم ندارم ...
شیما مامان کژال
17 اردیبهشت 93 2:12
وااااای جووون دویتمو لبییییین چه خ شگل شدهههه مبااارکه خانوم با استعداااااد.توماج نمیذاره من باز روشن کنم.اخه سر ریشه کیری پلاتینه نوهام سوخت و ریخت تازه داره جون میگیره.خسته شدم از مشکی اما چاره ای نیست...ولی محشر شدیییی
تارا
3 خرداد 93 20:30
خیییییلی خوشمل شده موهات گلم ممنونم عزیزم ... و خیلی ممنون که سر زدی ...
الــنـــازجوون
19 خرداد 93 19:23
واااااااااااااااای غزل چقد شیطونی تو دختر خیلی خوب مینویسی ایول بارک الله سلام دوست جونم ... ممنون که اومدی سر زدی ...