زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

بازم روزهای معمولی ...

1393/2/15 12:00
نویسنده : غزل , باباییش
451 بازدید
اشتراک گذاری

محبت سلام دوست جونیام ... خوبین همه ؟؟؟

همه ادم ها یه روزهای معمولی تو زندگیشون دارن ... الان هم روزهای معمولیه منه  ... اما با دلتنگی ...

غزل لوووووووس میشود ...خندونک

دلم هوای خونمون رو کرده .smile emoticon kolobok.. هوای ارامش اون خونه رو ... هوای ابجی کوچیکه رو با همون شادی ها وخنده ها ... هوای بابا ی عزیزم و گیر دادناشونو ... به لاک ،به ارایش ،به دیر اومدنهای من به خونه .خجالت.. دلم مامانمو میخواد ... دلواپسیهاشو ، دوست داشتنهای از جنس مادرانه رو .کوکولوهای بامزه و دوست داشتنی.. ابجی بزرگه رو که یه جورایی غریب میشه دوسش داشت ... یه جورایی خاص خودش ... یعنی زییییییاد ... خیلی خیلی زیاد ...

دلم یه دردونه رو میخواد که گیر بده ... خاله ، منو بیشتر دوست داری یا رهام رو ؟؟؟ و منم بوسش کنم و بگم : هر دوتاتونو و بعد ... دستشو دور گردنم حلقه کنه وبا یه بغض اروم و بگه ... نه خاله ، بگو روژان ... محبت دلم یه نازدار خانوم رو میخواد که کلمه ها رو برعکس بگه وخاله دلش واسش ضعف بره ... رخ ( خر ) ، نوخه ( خونه ) ، نوخ ( خون )  ... محبت

دلم دوست داشتنهای خاص دوتا دل مهربون رو میخواد که اسمش برادره ... دو تا داداش ناز ... با دووتا پسمل و یه دخمل ناز ...

این روزها دلم عجیب گرفته ...

پسندها (2)

نظرات (2)

فریبا
15 اردیبهشت 93 13:41
عزیزززززززززززززززززززز دلم انشالاه ی برنامه جور میشه میری پیششون دوستممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ممنون دوست جونم ...
ممول و فوتی
25 اردیبهشت 93 22:29
سلام غزل جان . این روزها هوا یه جورای خاصیه منم عین تو ، توی این غربت دلماهی هوای خونمون و گشت و گذار و مامان و بابا رو می کنه . دلم عین تو بهداد کوچلو رو می خوات که واسم شیرین زبونی کنه و دایم بپرسه شما عمه این ؟؟؟ الهی من دورش بگردم . گلم درکت می کنم اساااااااااااااسی عزییییییییییزم اره میدونم تو هم مثل من ... خیلی سخته... خیییییلی