زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

اندر احوالات یک روز بارانی ...

1393/2/7 9:51
نویسنده : غزل , باباییش
427 بازدید
اشتراک گذاری

 دوست جونیااااااااااااااا

چه بارونیه ...م  ، رفتم دانشگاه و بعدم سالن واسه اینکه ناخونام رو ترمیم کنم و ابرو و رنگ ابرو و یه ذره کوتاهی و خلاصه اینکه الان من یه خانوم نازم ... بله ... ر ... ی

اینم ناخونام قبل از درست کردن : ن

و اینم بعدش :

س

حالا اینکه همکارام دارن خودشون میکشن که یه جوری حراست بفهمه گریهو اینکه صبح با چه فلاکتی کارت زدم که حراست نبینه ، بماند ... نیشخند

به بابایی میگم هوا دونفره است بریم قدم بزنیم ؟؟؟ همچین نگاهم میکنه که نگو ... میگه اره موافقم عزیزم ... هوا دونفره است ... بیا دونفری بشینیم تو خونه فیلم ببینیم عصبانی . منم گفتم نمیخواااام . اونم هی گیر داده که پاشو ... یه CD  بزار هوا دونفره است ...

راستی شما هم اول دراز میکشین ، بعد  یادتون میاد برق روشنه و کولر خاموش ؟؟؟؟خنده

اقا ... ما هر شب سر این موضوع ماجراها داریم ... قهقهه

راستی 5 شنبه مهمونی دعوتم لبخند ، خونه زینا ... میام خبر میدم که چه خبر بود ...

دوستون میدارم .ماچ

 

 

پسندها (3)

نظرات (7)

فریبا
4 اردیبهشت 93 13:06
ای جونمممممممممممممممممممممممممممممم قربونت برممممممممممممممممممممممممممممممممممممم چه با حالی تو غزللللللللللللللللل تو بهترین عروس دنیایی و بهترین دوست برای من ممنونم عزیزم ... تو هم دوست گل منی ...
فریبا
4 اردیبهشت 93 17:07
ناخوناشووووووووووووووووووووووووووووووو نگاهههههههههههههههههههههههههه چه کردی با خودتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خیلییییییییییییییییی خشگلننننننننننننننننننننننننننننننننننن مبارکاااااااااااااااااااااااااا باشه همیشه به خوشیییییییییییییییییییییییییییییی دوستمممممممممممممممممممممم منون دوست جونم ...
فریبا
7 اردیبهشت 93 16:33
غزل خیلییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم با اینکه ندیدمت ولی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی عاشقتممممممممممممممممممممممممممم تو هم ماهی ومهربون ...
شیما مامان شاهین کوچولو
8 اردیبهشت 93 21:31
به به چ ناخونای خوشگلی*خانوم باسلیقه با انگشترتون قشنگ بهم میان... مبارکه. ممنون بهنون سر زدی
فریبا
10 اردیبهشت 93 12:18
عزیزم منم دستام تپلن هممش مشکل انگشتر اینا دارم ولی تا لاک میزنم یا ساعت یا انگشتر میخرم همه میگن بهت میاد دوستت دارم غزل راستی دکتر رفتی؟برای چکاب؟؟ سلام گلم عین منی ... خخخخ دست تپلی ... اره رفتم دوشنبه جوابش اماده میشه ... شوهرمم اومد اومد یه سری ازمایش داد ممنون که گفتی .... ایشالا که خدا دلتو شاد کنه ...
شیما مامان کژال
17 اردیبهشت 93 2:14
چه خوشگل و نااااااز.به به دوست خوسگل و خوشتیییپ ممنونم گلم ...
مــن و آوايي قــلــمــبــه
4 خرداد 93 15:28
سلام عزيزم وايي عكس ناخن هات رو گذاشتي من و به هوس انداختي باز برم كاشت انجام بدم اره برو اصلا مدل دست عوض میشه ...