زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

رویای واقعی

دارم میرم شیراز ...

1393/3/12 10:19
نویسنده : غزل , باباییش
528 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااااااای خیلی خوشحالم ... هوار تا ... راستی سلام ...

خوببین ؟ من دارم با خاله ها میرم شیراز پیش بابا جونی و مامان جونی ..هشت نفریم ... دو تا کوپه ... باورتون نمیشه با چه فلاکتی بلیط گرفتم .... کوکولوهای بامزه و دوس داشتنیدیروز که به سوغاتی خریدن گذشت و  کارهای مرتب کردن خونه در حد اساسی امروز هم بقیه خریدها و یه چیزهایی واسه خودم بخرم و واسه بابایی چند مدل غذا درست کنم ( همچین دختر کدبانویی ام من ) ... تازه وای به حال بابایی اگه بیام ببینم قاقالی لی هاش رو نخورده . یه موقع هایی میرم خونه میبینم بابایی که همش چند دقیقه زودتر از من رسیده تبدیل به یه غول کوچولو شده و همه یخچالو خورده ... یه وقتایی هم با هزار جور التماس هیچی نمیخوره 675620_JC_ghey.gif. شما هم همش درگیرین مثل من ؟ اخه چه معنی میده بابایی همش غذاهای نونی دوست داره ؟ من چی درست کنم خووووووووووووو ؟ اقا تو خونه ما انواع و اقسام کوکو و کتلت درست میشه  825020_cook.gif... دیشب حسابی هوس فسنجون کردم و بعد از مدتهای مدید فسنجون پخته کردم ... بابایی اصلا نخورد ، حتی امتحان هم نکرد ... واسه نهار فرداش هم گفت : خودم جوجه میخرم ... خخخخ

فعلا هیچی نمیتونه کلافه ام کنه چون  چند روز از تهران و حال و هواشو و کار و درس میرم بیرون و حال میکنم ... وقتی هم که برگردم امتحان دارم ...

مهم نیست فعلا که خوبم و خوشحال راستی ....

به سلامتی همه هم که تنبل شدین ... فریبا خانوم تنبل که کلا خوردن و خوابین و اینا ... اصلا نمیاد بنویسه که ببینم چه خبره ؟ احتمالا یه توپ قلقلی به دنیا میاره  خخخخخخخخخخخخ ، بهار بالام که دیگه نگو ... کلا نمیاد ... دهکده ما سه نفر هم که اومده نوشته خخخخخخخخخ و رفته ... این چه وضعه خووووووووووو ؟

تازشم ... از شیراز واستون هیچی نمیارم ...

 

پسندها (9)

نظرات (7)

زندگی از آ...تا...ی
12 خرداد 93 10:31
سلام دوست کدبانو و هنرمندم. دوست داری دستور پخت انواع غذاها ی محلی،ایرانی و خارجی رو داشته باشی؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردی؟ دوست داری انواع درمانهای خانگی، خواص خوراکی ها و نکات خانه داری رو بدونی؟دوست داری برای کوچولوت داستانهای قشنگ قشنگ تعریف کنی؟ کاری نداره وبسایت زندگی از آ...تا...ی رو لینک کن تا همه روزه از خوندن مطالب جالب و مفیدش لذت ببری
فریبا
12 خرداد 93 11:56
سلام غزل جونممممممممممممممممممم عههههههههههههههههه داری میری شیراز ای ول گلم برات خیلییی خوشحال شدممممممممممممممممم من که نوشتم غزللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل دلم برات حسابی تنگ میشه کد بانو خانمممممممممممممممممممممممممممم دوست دارمممممممممممممممممممممممممممم بیشین بینیم بابا ... کم میای ...من همش نگرانم ...
رزا
12 خرداد 93 14:51
سفر خوش بانو
غزل , باباییش
پاسخ
ممنون دوست جونم ...
مامان فریده
12 خرداد 93 17:59
عزیزم امیدوارم بهت خوش بگذاره خوش به حالت شیراز خیلی باحاله و زیبااااااااااا خوش بگذاره خانومی
غزل , باباییش
پاسخ
ممنون گلم . بفرمایید در خدمت باشیم .....
یه بنده خدا
15 خرداد 93 13:44
اخه شیراز هم شد جا؟ دست اون پسر بدبختو میگرفتی میبردی انتالیا یه حالی میکردین یه بنده خدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای وای از دست تو ... خیلی هم خوبه ... دلتم بخواد ... میشناسمتا ... اون وبلاگ رو پیدا کردی ؟؟؟؟؟
مثل هیچکس
19 خرداد 93 13:31
سلااااااااااام خانمی ،همه مردا سرو ته یه کرباسن با این غذا خوردناشون، مطمئن باش بیشتر خانمهای خونه درگیرن خوش به حالتون که میرین شیراز من عاشق شیرازم .درسته که شانس نیاوردم شیرازی باشم ولی زن داداشم شیرازیه ایشالا که بهتون خوش بگذره وسفرتون بیخطر
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم گلم ... مهم اینه که خانومی و مثل ماه ، اهل کجا بودن که مهم نیست ....
بــــــــــــاران
20 خرداد 93 9:32
سفر به سلامت واسه من مربای بهار نارنج بیار خوچیه بده رکم؟مواظب خودت باش و خوش بگذرون گلم ممنونم .... مربا ؟؟؟ چشم ...