زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

من اومدم ....

1393/3/20 9:28
نویسنده : غزل , باباییش
582 بازدید
اشتراک گذاری

smile emoticon kolobok        من اومدم ....

حوصله ندارم ... پست منو چرا نی نی سایت خورده ؟؟؟smile emoticon kolobok این همه تایپ کردم ... ای بابا ...

جاتون خالی خیلی خوش گذشت . هرچند گل دخترمون مریض بود .625513_SickInBed.gif.. سودا... عزیز عمه مریض بود و بیمارستان بستری بود ، دکترها میگفتن التهاب کلیه است ... ایشششششالا زود خوب میشی عزیزم و دیگه هیچ وقت مسیرت اونجا نیست ...

ابجی بزرگه خونه خریده بود67633_flower5.gif خیلی شیک و بزرگ و مجلسی ... و هدیه بارون شد اما من هیچی نخریدم ... اخه میخواستم با جناب اقای بابایی برم واسه هدیه دادن ... بابا گلی هم خیییلی بهتر بودن خدا رو شکر ... رفتیم شاهچراغ و حافظیه و آرامگاه سعدی و خیابون گردی ... و البته هر روز 3 تا 5 ملاقات ...

راستی بچه ها واسه دوست عزیزم فریبا دعا کنید که امروز خوش خبر باشه و یه پست خوب بزاره ... نگرانشم ... ممنون ... واسه سودا گلی منم دعا کنین ...

وقتی میام تهران یه مدت بیحوصله ام واسه همین حوصله نوشتن ندارم ... یه ذره هم عکس گذاشتم تو ادامه مطلب ...

 

ارامگاه حافظ :

 

 

 

اینم طرح جدید ناخونام ... البته میرم عوضش میکنم دوسش ندارم ، داشتم میرفتم شیراز خیلی عجله ای شد ...                    

                                                             

پسندها (6)

نظرات (11)

ALIREZA14
20 خرداد 93 10:09
لطفا به وبلاگم بیاید وتولد خواهرزاده ام را تبریک بگویید می خواهم مادرش را خوش حال کنم
غزل , باباییش
پاسخ
چشششششششششششششششششششم
مامان فریده
20 خرداد 93 13:24
خوش حالم که خوش گذشته بهت عزیزم دیگه برش به شوهری هههههههه
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ... ممنون که میای سر میزنی ....
فریبا
20 خرداد 93 13:50
غزل جونم خوشجالم که حال و هوات عوض شده خوشحالم که باباییت بهتره و لی ناراحت برای سودا خیلی دعاش کردم انشالاه خطر رفع بشه مرسی که به فکر منی عاشق معرفتتم دوست دارم خیلییییییییییییییییییییییی زیاد غزل تو گلی مهربونی و دلت از آینه صاف تره پست گذاشتم بخون خالاه غزل قلبممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم تشکیل شده بودااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا گفتم نگرانی بهت بگمممممممممممممممممممممم انشالاه دخملی خودتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بوسسسسسسسسسسس
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست جونم ... مامان فریبا ....
فریبا
20 خرداد 93 13:52
راستی غزلللللللللللللللللللللللللللل خشکل خانومی هاااااااااااااااااااااااااا عکست خشگل شده مانتوتم خیلی دوست دارم خوشگلههههههههههههههههههههههههههههههه ناخناتم خشگله اصلا همه چیز چرا اینجا خشگلهههههههههههههههههههههههههههههههههه
غزل , باباییش
پاسخ
فدااااااااات شم که همه دنیا واست زیباتر شده ... ایشالا که همیشه واست همه چیز زیبا باشه ....
بــــــــــــاران
20 خرداد 93 16:51
عههههههههههههه اومدی؟خو شیراز بهار نارنج داره دیگه کو مربای من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خو حداقل یه کاسه فالوده میاوردیخب خداروشکر خوش گذشته
غزل , باباییش
پاسخ
وووووووووووی ببخشید بابا ...ابروریزی نکن بیا خونمون فالوده و شربت و غاغالی لی بخور خوووووووو فالوده هم هستش تازشم ... بزار بری مسافرت میام هی تو نظرات گیر میدم غاغالی لی من کو . کی میری ؟؟؟ هان ؟؟؟ بگو بگو دیگه ....
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 خرداد 93 4:46
اول از همه سلام .... بعدش بگم كه خودمم خيلي خيلي عكس درباره ي وبلاگ ام رو دوست دارم خودم و همسر جان بيدم خوووووو ... بعدترش بگم وسوسه شدم و ناخن كاشتم علت اصليشم اون طرح گل و بلبل ناخن شما بود خخخخخخ ،....
غزل , باباییش
پاسخ
مبارکه گلم ...من حدود 8 ساله که ناخن کاشتم عادت کردم دیگه بدون ناخونام نمیتونم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 خرداد 93 4:48
خداروشكر كه خوش گذشته ... انشالله كه زودتر خوب شه كوچولوي داداشت عزيزم
غزل , باباییش
پاسخ
ممنون گلم ایششششششششالا
ALIREZA14
21 خرداد 93 9:44
ممنون از شما که به وبلاگم سر زدیند من منظورتون که لینکتون کنم متوجه نمی شوم
غزل , باباییش
پاسخ
خواهش میکنم اقای دایی ... یعنی تشریف ببرین و توی پیوندهای وبلاگ ادرس منو تایپ کنین و اسمم رو تو قسمت بالاش بزنین بعد صفحه من به شما لینک میشه . اگه متوجه نشدی بگو میام تو وبلاگ خودت کامل توضیح میدم ...
رزا
22 خرداد 93 11:29
با اینککه با چهره مبارکتون اشنا نیستم ولی از اشنایی تصویری با شما خوشحالم دوستم عکسای قشنگی بود منم شیرازو خیلی دوست دارم خوشحالم به سلامتی برگشتی
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ... لطف دارین ...
مــن و آوايي قــلــمــبــه
24 خرداد 93 3:37
سلامممممممم ... جدا هشت ساله ناخن ميزاري ؟؟ مداوم ؟؟؟ به ناخن هاي خودت اسيب نزده ؟؟؟
غزل , باباییش
پاسخ
سلام دوست جونم ... اره هشت ساله عزیزم ... نه هیچی نشده ... فقط هر چند وقت یه بار که به هر دلیلی یکیش میشکنه یه پنبه رو اغشته به استون میکنم ومیپیچم دور اون ناخن بعد اون ناخن کاملا در میاد و واسه ترمیمش دو سه روز نمیرم تا هوا بخوره . واسه همین هیچی نشده ... سالی یه بار هم میرم دکتر پوست ونشون میدم ولی تو این 8 سال مشکلی پیش نیومده ... اخه دوست جونم از ته ناخن که در میاد هوا میخوره خوب همین طور هم از کناره هاش ... در کل خیلی راضیم وهمیشه دستام مرتب و خوشجله ....
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 خرداد 93 11:36
سلام غزل جون خوب و عزیزم عزیزم ممنون اومدی و به وبلاگ ما سر زدی . ممنونم از محبتت نسبت به ما . خیلی خوشحالم کردی دوست گلم . خیلی وبلاگ خوشگل و خاصی داری غزل جونم , واقعا میگم , هیچان انگیزه , یه جور خاصی مینویسی و من دوست دارم . خوشحالم باهات آشنا شدم . بازم بیا پیش ما عزیز دلم . میبوسمت .
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم گلم لطف داری شما هم خیلی دخمل نازی داری