زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

تو دل مامان خوش میگذره ...

1393/8/18 14:47
نویسنده : غزل , باباییش
388 بازدید
اشتراک گذاری

نینی گلی مامانش سلام .... دوست جونام سلام .... همه خوبین ؟؟؟805114_wink.gif
غزلی این روزها داره حسهای جدید رو تجربه میکنه  دیروز رفتم سونو بررسی قلب و رشد جنین کوکولوهای بامزه و دوست داشتنی... اقا یه نینی داریم گل منگلی که قلبش اندازه خودش کوچولو با دستها و پاهای کوچولو .niniweblog.comو من همچنان باورم نمیشه ...
هنوز هم تو بهت این موضوع هستم که واقعا غزل داره مامان میشه ؟؟؟niniweblog.com

 راستی ... نینی گلی ما یه دونه است ... یعنی قرار بود دوتا باشه niniweblog.comاولش دکتر بهم گفت دوقلو میباشد ولی یه دونه است ..niniweblog.com

. تهنایی واسه خودش نشسته تو دل مامانش و هروقت حوصله اش سر میره دست میکنه تو معده مامانش و بیچاره غزل ...
بهش میگم نینی گلی میشه اروم بشینی و هی دستت تو دل وروده مامانی نکنی ؟؟؟ میفرمایند : نه خیرم نمیشه ... مامان خودمه ... خونه خودمه ... دست خودمه ... دلم میخواد .... niniweblog.com

بهله همچین نینی ای داریم من ...
راستی اولین سفر با نینی گلی رو رفتیم شمال ... خونه عزیز خانوم ... جاتون خالی خیلی حال داد و البته غزلی سرما خورد شدییییییید ... اما خوب بود ... بعد هم بابایی اومد دنبالمون ... واسه برگشتن یه جا ایستادیم وصبحانه خوردیم تو اون فضا و اون هوا ... همه چیز سبز ... تا اون روز از نیمرو بدم میمومد اما اونروز بابایی نیمرو واملت سفارش داد که عجیب چسبید . اصلا حواسم نبود واستون عکس بگیرم ...
راستی دوست جون فریبا این روزها خیلی هوایمان را دارد ...
نینی نوشت :  ممنونم فریبا گلی هی به مامام یاد میدی چه کار کنه ؟
غزلی نوشت : با تمام وجودم  این روزها رو برای همه اونهایی که ارزوش رو دارن از خدا میخوام .
                                                  نایت اسکین
 

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان
18 آبان 93 16:14
سلام خانمم،خیلی بهت تبریک میگم امیدوارم دوره بارداری راحتی داشته باشی و خدا بهت یه نوزاد سالم و صالح بده من خیلی وقته که خواننده خاموش وبت هستم،اما الآن چند وقتیه که خودمم شروع به نوشتن کردم آخه قصد دارم منم نی نی دار بشم به هرحال امیدوارم روزگارت پر از شکلات و خنده باشه و به زودی روزها و حال و هوای الآنت رو خودمم تجربه کنم
غزل , باباییش
پاسخ
ممنوووووووووووونم دوست جووووووووووون جوووووووونی
فریبا
18 آبان 93 18:27
سلام غزل خوبی؟؟خوشحالم که صدای قلب نی نی رو شنیدی ای جونم از حالا دلم برای نی ن یگل منگلی تنگ شده انشالاه بقیه راهو هم به خوبی طی کنییییییییییییییییییییی من که خیلیییییییی برات خوشحالم خیلییی مواظب خودت باشششششششششششششش دوست دارم در ضمن تو ارزششو داری ی جور خاصی دوست دارم انگار خیلییییییی وقته میشناسمت عزیزمیییییییییییییییییییییی
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ... تو هم خیلی عزیزی دوست جونم ...
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 آبان 93 14:22
خداروشکر که همه چی رو به راه بوده و نی نی گلی خوب و خوش نشسته و دست توی دل و روده مامانش میکنه ... آورین آورین چی کار به نی نی گلی داری غزل جون , بزار بچمون بازیش رو بکنه ... ای بابا ... خودت بیکار بشینی یه جا حوصلت سر نمیره عایا ؟؟؟ قربون تپشای قلب کوکولوت برمممممممممممم ..... سالم باشی همیشه عزیز دلمممممممم ..... مراقب خودت و نینی خوشگلمون باش غزل جونم ... راستی عصاره بلدرچین برای تهوع های شدید بارداری بسیار عالی و کارسازه ... این رو به تازگی یاد گرفتم ...
غزل , باباییش
پاسخ
سلام عزیزم ... این را هم میخوریم ... خدا کنه کلا تموم بشه این حالت تهوع گند
خاله و مامانی و روژان
25 آبان 93 10:09
دیگه روژان بی روژان دیگه به من نظر بی نظر بیشین بینیم بابا ....
بــــــــــــاران
26 آبان 93 20:44
غزل جون سلام برات خیلی خوشحالم الهی بارداری خوبی راحتی داشته باشی
غزل , باباییش
پاسخ
ممنوم عزیزم ... خوش امودی به وبلاگ من ونینی گلی و بابایی