زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

بابایی گناهی شده ...

1393/1/19 12:51
نویسنده : غزل , باباییش
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ... نحوصله ندارم ..

بابایی مریضه ... سرما خورده اساسی .ایناهاش :مم .  الانم من سر کارم قو بابایی گلی خوابیدن توی خونه ج و منم همش دلم شور میزنه . دیشب واسش سوپ درست کردم اما نخورد و نشاسته هم با شیر درست کردم ولی بازم نخورد .. تاصبح هم سرفه کرد وتب داشت ... ایشالا خوب میشی بابایی گلی .هرچی بهش گفتم بابایی گلی یه ذره بخور خوب میشی ... گوش نکرد ... نمیدونم خیلی مریض بود یا خودشو واسم لوس کرده نیشخند؟؟؟

تازه بهش گفتم توروخدا خوب بشو ... اگه بخوری و خوب بشی بهت میگم آقای خونه زبان... ولی بازم نخورد ... پس نتیجه میگیریم خودشو لوس نکرده و مریضه ... شاید هم دوست داره بابایی باشه ... خخخخخخخ خنده . تازه دستم هم سوخت گفتم ببین دستم سوختید و هنوز هم میسوخد ، اما بازم نخورد ... اینم من ت . ایشالا امروز که برم خونه حتما بابایی گلی  بهتر شده . ایشالا .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فریبا
19 فروردین 93 13:16
عزیزم غصه نخور انشالاهههههه که خیلیییییییییییییییییییی زود خوب میشههوووووووووووووووووووووم از دست تو ناقلا هووووووووم
shima mamane kazhal
23 فروردین 93 1:37
اخی ایشالا بهتر بشه شوهر گلتالان چطورن؟خودت خوبی دوستم؟ من خوبم گلم ولی بابایی هنوز خوب نشده ... بهتره خداروشکر ..خوب میشه .یه ذره هم لوس شده ..