زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

دارم غصه میخورم ...

1393/1/27 18:13
نویسنده : غزل , باباییش
568 بازدید
اشتراک گذاری

گریهگریهگریه

اصلا حوصله ندارم ... انقدر چشمام ورم کرده که نگو ... امروز از صبح همش گریه کردم ... یکی دوروز پیش حس خوبی نداشتم ... زنگ زدم شیراز به اجی جونی ها وداداشها ... اما انگار همه چیز اروم بود ...

...

...

... ولی واقعیت یه چیز دیگه بود ... به من دروغ گفتن که ناراحت نشم ... به قول خودشون چون من راه دورم اذیت نشم ... گریه بابا جونی دوباره عمل کردن ... این شد سه بار ... الهی قربونت برم بابا گلم ... الهی من فدات بشم ... الهی دورت بگردم ... کاش همه این اتفاقات نصیب من میشد وشما خوب بودی ... کاش من تصادف میکردم به جای شما ... کاش خدا همه این دردهارو به من میداد ... کاش ...

منم پنجشنبه باید برم شمال دنبال مامان گلی ومامان بزرگ .با خاله فرزانه و بابایی میرم . جمعه هم صبح زود برمیگردیم ... تا مامان شب ساعت 9:45 برن شیراز .

این روزها به بابا گلی که زنگ میزنم ... ایشون هم اصلا حوصله ندارن .ناراحت.. خونمون حسابی ارومه و فکر کنم غیر ازوقتهاییکه فامیل میان وسر میزنن دیگه هیچ کس حوصله حرف زدن نداره ....ناراحت

بیچاره بابا گلی ... خیلی دارن اذیت میشن ....دکتر گفته که تا دوهفته اصلا تکون نخورن تا بعد ببینم چی میشه ... ایشالا که درست میشه ... موقع هایی که باباگلی درد میکشن و اذیت میکشن انگار همه خونه ما درد میکنه ...گریه

پسندها (1)

نظرات (6)

بهار
27 فروردین 93 23:04
سلام عزیزم داغت نبینووووووووووووووووووووم گریه نکن همه چیز درست میشه بابا گلیتم حالش خوب میشه سلااااااااام بهار گلی ...دیدی چقدر من بیچا ره و گناهی شدم ؟؟؟؟ بیچاره بابایی ...
شیما مامان شاهین کوچولو
28 فروردین 93 11:00
ایشاله حالشون زودی خوب شه به خدا توکل کن ممنون بهمون سر زدین. خوشحال میشم بازم بیای پیشمون
غزل , باباییش
پاسخ
سلام دوست جدیدم ... ... ممنون عزیزم ... خوبی ؟ ممنون که اومدی و دوستم شدی ...
♥مامان متین جون♥
28 فروردین 93 13:09
سلام خانومی ایشالا که زودی باباتون سلامتیشونو بدست بیارن .. ایشالا خودتون هم بسلامتی صاحب نی نی بشی و دلت قلمبه شه وبتون گشنگه خداکنه بهمین زودیا پربشه از عکس نینی... واس همه دعاکنید ممنون عزیزم . مرسی که به وبم سر زدی . بازم بیا ...
فریبا
28 فروردین 93 17:18
فریبا
28 فروردین 93 17:20
سلام غزل جونم خوبی؟؟؟قربونت برم دختر برای چی با خودت اینطوری میکنی دعا بخون به جای بی قراری خیلی ناراحتتم به خدا ولی نمیدونم باید چی کار کنم انشالاه که این عمل با موفقیت بوده فدات شم خودتو ناراحت نکن دوست دارم منم لایق باشم دعا میکنممممممممممممممممممم سلام دوست جونم ؟ خوبی مهربون ؟ ممنون . ایشالا تو هم ... .
شیما مامان کژال
17 اردیبهشت 93 2:16
الهی بمیرم من...راه دوری خیلی سخته...ایشالا دیگه عمل نشن گلم.الان بهترن؟ ممنون شیما جونم ، بهترن ، اما من که دارم دیوونه میشم ، ایشالا بتونن راه برن تا ما بچه ها از نگرانی بابا گلم در بیایم ...