زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

رویای واقعی

یه حس خاص...

1393/3/27 15:18
نویسنده : غزل , باباییش
2,879 بازدید
اشتراک گذاری

دوست جونام یه سوال ؟؟؟؟؟

همیشه دوست دارم وقتی باردار میشم ( بگو ایششالا ) ، یه جور خاص به بابایی بگم . اینکه از ازمایشگاه زنگ بزنم و بگم من ... دوست ندارم ... یه جورایی خشکه ... بی روح ... خوب یه اتفاق خاص باید یه جور خاص اعلام بشه ... از اتفاقات کلیشه ای و ساده بدون حبس شدن نفس تو سینه و بدون ضربان قلب بدم میاد .

خیلی وقتها به سفارش یه کیک فکر میکنم با یه متن جالب : مثلا :

  •  یه بابایی واقعی .... ( اخه من همیشه بهش مگم تو بابایی الکی هستی )
  • بابایی من دارم میام ... نویسنده : نی نی
  • مامان قراره چاقالو بشه ... نویسنده : نی نی
  • یه ذره جا دارین منم بیام ؟؟؟
  • تو بابا ، منم مامان ...   

خلاصه از این متنها ...

 

ولی دیروز یه مجسمه هایی رو دیدم که همیشه از جلوشون رد میشدم اما بدون توجه ... بعد دیروز ناگهان در اوج گرما که داشتم با تمام وجود میرفتم خونه تا بشینم جلوی کولر و یه شربت لیمونات یخ نوش جان کنم ، بیشتر بهشون توجه از خودم درکردم . یه ذره نگاه قشنگتر به اونا ... خدایی خیلی باحال بودن ...درست یه چیزی که حس رو منتقل میکنه ... تقریبا هم گرونن ... بین 55 تا 105 تومن ...شکلک های شباهنگShabahang یه فنقل هم بیشتر نیستنا ... ولی بدجنسا گرونن ... اخه یه مجسمه 100 تومن ... چه خبره خووووووووو ؟ با صد تومن که واسه بابایی زن میگیرم ... .خندونک

مجسمه های ویلو تری ... هر کدوم یه مفهوم و اسم خاصی دارن ... جالبن ... داشتم فکر میکردم میشه اینارو هم هدیه داد ومنتظر عکس العمل طرف مقابل شد ... نه ؟؟؟ یا هر دوش با هم ...

؟؟؟؟

شایه هم یه تخم مرغ بدم بهش و بگم این چیه ؟؟؟ اونم هاج و واج به زن خل و چلش نگاه کنه ... منم بگم این نی نی یه مرغه و لی مامان مرغه نیست ومنم مامان یه نی نی ام ولی نی نی نیست .

 

428228000000 Willow Tree 10% Off - Willow Tree Promise 26121008063000000 Willow Tree 10% Off - Willow Tree The Quilt 26250010619000000 Willow Tree 10% Off - Willow Tree Anniversary Cake Topper 26453504568000000 Willow Tree 10% Off - Willow Tree Grandmother 439744000000 Willow Tree 10% Off - Willow Tree Child of my Heart 26169020847000000 Willow Tree 10% Off - Willow Tree Around You 27182428228000000 Willow Tree 10% Off - Willow Tree Promise 26121504561000000 Willow Tree 10% Off - Willow Tree New Life 26029442555000000 Willow Tree 10% Off - Willow Tree Our Gift 26181416293000000 Willow Tree 10% Off - Willow Tree Cherish 26082

پسندها (6)

نظرات (18)

فریبا
27 خرداد 93 17:01
ایشالاههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه غزل خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایشالاه زود زود مامان بشی بیا تهران ببینمتتتتتتتتتتتت از دست تو شیطون همه ایده هات قشنگ بودن به خصوص تخم مرغههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
غزل , باباییش
پاسخ
دوست جونم بیام تهران ؟؟؟؟؟؟ عاشقیا ... توپ قلقلی خوبه ؟
مامانی دخمل بلا
28 خرداد 93 13:02
یه کامنت فرستادمممممممممم , نیومدههههههههههههه ؟
غزل , باباییش
پاسخ
گریه نکن ... خوووووووووو دوباره بنویس ... تنبل ...
رزا
28 خرداد 93 15:04
تورم بالاست همون تخم مرغ خوبه
غزل , باباییش
پاسخ
تورم ؟؟؟ به خاطر تورم مرغ اومدن نی نی رو اعلام میکند ... بهله ...
فریبا
28 خرداد 93 17:18
خو بیامممممممممممممممممممم تهرانننننننننننننننننننننننن چیه ی مممممممممم جا گذاشتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم نه همون تخم مرغهههههههههههههههههه بهتره
غزل , باباییش
پاسخ
ناقلا ... فکر کن تخم مرغ ...
مامان فریده
28 خرداد 93 22:06
وای غزل جون این مجسمه ها همونا هستن که میگفتی خیلی خوشگلن ایشالا زودی مامان بشی عزیزم
غزل , باباییش
پاسخ
اره باحالن نه ؟؟؟
تارا
30 خرداد 93 21:15
چه مجسمه های خوشملی ایشالللللللله زودی مامان بشی عزیزم یه مامان بابای واقعی
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ... مامان واقعی
مامان نیلو
31 خرداد 93 15:14
سلام دوستم ، الهی ، ایشالا که خدا صاحب نینی میشی اونم دختر ، خوشحال شدم بهم سر زدی من لینکت کردم تو هم منو لینک کن تا در ارتباط باشیم عزیزم
غزل , باباییش
پاسخ
سلاع عزیزم چشششششششششششششششششم
مامانی و بابایی دخمل بلا
1 تیر 93 13:48
سلام غزل جون گل و نازنینم عزیز دلم اونروز با کلی عجله برات کامنت گذاشتم , وقت نبود دوباره بنویسم , اما انگار ثبت نشد , اونقدر حرصصصصصصصصصصصص خوردم , وگرنه من که تنبل نیستم همچین دخملی زرنگیم من که نگو عزیزممممم من مطمئنم که تو با این ذوق و ابتکاری که داری یه سورپرایززززززززززز جذاب ترتیب میدی برای آقای بابایی و حسابی ذوق زدششش میکنی گلم , این مجسمه ها خیلی نازننننننننننن ولی چرا گرونننننننننننننننننن ؟ من اون مجسمه که سه تایی نشستن و نینی بغل باباییه رو پیشنهاد میکنمممممممم , چطوره ؟ دوستت دارم مهربونم , میبوسمتتتتت .
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم گلم مرسییییییییی زرنگ خانوم . ولی خداییش حرص داره هی تایپ کنی بعد نیاد نه اینکه گرون باشن ولی به نظرم واسه یه مجسمه حدودا 15 سانتی 105 یا 110 تومن خیلی زیاده نه ؟؟؟ ای ناقلااااااااا ... منم دقیقا نظرم رو همونه ولی از همه گرونتره ... هر چی تعدادشون بیشتره گرونتره ... مرسی گلم
مامانی دخمل بلا
2 تیر 93 21:26
خدای من خداییست که اگر سرش فریاد کشیدم به جای اینکه با مشت به دهانم بزند با انگشتان مهربانش نوازشم می کند و می گوید میدانم جز من کسی نداری !
مامانی و بابایی دخمل بلا
4 تیر 93 19:21
سلام غزل جون خوب و عزیزم خوبی گلم ؟ چطوری ؟ چه خبر ؟ دوستت دارمممممممم مهربون . منم باهات هم عقیده ام , زیاده , درسته , میبوسمتتتتتتتتت.
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم گلم اومدی سر زدی ... اره بابا خیلی گرونه ... اما خیلی نازن ....
مامانی دخمل بلا
4 تیر 93 20:01
آرامش چیست . . . .؟! نگاه به گذشته و شکر خدا , نگاه به آینده و اعتماد به خدا , نگاه به اطراف و جستجوی خدا , نگاه به درون و دیدن خدا , ( لحظه هایمان سر شار از بوی خدا )
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 تیر 93 20:28
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...... * امسال روزه می گیری؟ + اگر خدا بخواهد ... * من هم می گیرم , ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟ + همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند ، برایت معجزه می کند !
مــن و آوايي قــلــمــبــه
6 تیر 93 16:59
من عاشقشونم خيلي جالب اند ... ميتوني يه كفش كوچولو يا دو تا لباس سايز صفر دخترونه و پسرونه بگيري و تو يه جعبه ي زيبا تقديم همسرت كني ... كلا من عاشق سورپرايز امممممممم ... انشالله خدا يه ني ني ناز و سالم بهت بده غزل جون
غزل , باباییش
پاسخ
مرسی ... فکر کن یه قلمبه ...
نسیم
7 تیر 93 13:56
سلام عزیزم ایشالا یه نی نی سالم و اگه خدا خواست یه پرنسس خوشگل بیاد تو شکم مامانیش به منم سر بزنی خوشحال میشمم
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم گلم ... چشم میام حتما ... وبت واسم باز نمیشه ...لطفا دوباره ادرستو چک کن ...
مامانی دخمل بلا
8 تیر 93 6:56
سلام دوست خوب و مهربونم ماهی سرشار از برکت و رحمت , و عبادت های پذیرفته شده برایتان آرزومندم ...
مامانی دخمل بلا
14 تیر 93 19:35
خدای ما آنقدر خوب است , که با هر مقدار بار سنگین گناه ، اگر پشیمان شویم و توبه کنیم باز هم مهربانانه ما را می بخشد , و آنقدر بخشنده است که باز فرصت جبران را در اختیارمان می گذارد , آری خدای خوبی داریم....... خدایی که مشتاقانه ما را می نگرد. با چنین خدای بخشنده و مهربانی ؛ ناامیدی از درگاهش معنایی ندارد.
مامی دلسا
19 تیر 93 15:12
واااااااااااااای چه مجسمه های خوشگلی ایشالا هر وقت بخوای یه نی نی ناز بیاد تو دلت به نظر من کیک هم ایده خوبیه و هم مجسمه
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست جونم ... نی نیم دخمل باشه لطفا ...
مژده
22 تیر 93 2:13
سلام غزل جون خوبی؟ منم همیشه به این موضوع فکر میکردم که چه جوری این خبر و اعلام کنم به ذهنم رسید یه جعبه کادوی خیییلی گنده بگیرم و توش جواب ازمایشمو بذارم یا یه لباس کوچولو البته باید حتما حتما فیلمم بگیری از اون لحظه ...ولی ایده های خودت خیلی خوبه مخصوصا مجسمه که سه نفره است حالا گرونیشم قبول دارم ولی یه بار که بیشتر نیست به نظرم اون لحظه انقدر ذوق و شوق داری که بخوای 100 تومنی خرج کنی واسه یه مجسمه فسقلی
غزل , باباییش
پاسخ
سلام عزیزم اره باهات موافقم ... خودم اونکه سه نفرن رو دوست داست دارم ... اونکه خانومه حامله است هم نازه ...فیلم برداری که حتما اره ... دوربین رو یه جا تنظیم میکنم که فیلم بگیره