زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

چند روز نیستم ...

1393/5/5 10:16
نویسنده : غزل , باباییش
541 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم ...

من چند روز نیستمشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه ... نگرانم نشین ، غزل داره میره خوشگذرونی با باباییش و مرمر گلی ... اونجا نت دارم ولی نمیدونم وقت دارم یا نه ؟خندونک

قول نمیدم که بدقول نشم زیبا... اگه تونستم میام بهتون سر میزنم وبراتون مینویسم که چه خبره ؟؟؟؟ مواظب خودتون باشین تا من بیام ... ایشالا اومدم به صفحه هرکس که سر بزنم خبرهای خوب بخونم ...

دلم واستون میتنگولد و خیلی دوستتان میداریم ...

                                                                                               غزل ودخملی که نیس !!!

پسندها (3)

نظرات (4)

مامانی و بابایی دخمل بلا
5 مرداد 93 13:15
سلام غزل جون گل و مهربون و دوست داشتنییییییییییییی سفر خوش بگذره با بابایی و مرمر گلی .... انشاالله وقتی برگشتی خدا بهت به دخملیییییییییییی خوشگل داده باشه ... منم دارم میرم تبریز پیش مامانممممممممم ..... چند روزی میرم به امید خدا و برمیگردم ... همیشه منتظر کامنتهای خوشگلت و پستهای زیبات هستیم . میبوسمت . مراقب خودتون باشین ..
غزل , باباییش
پاسخ
ممنون دوست جون مهربونم پیش مامان گلی خوش بگذره ....
فریبا
5 مرداد 93 17:47
سلام عشقم خوبییییییییییییییییییییییی؟؟؟دلم برات میتنگولههههههههههههههههههههههههههههه ولی اشکال نداره چند روزو تحمل میکنم خوش بگذره عکس یادت نره دوستم دارم قلبون خودتو دخملت
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست جونم
مامانی و بابایی دخمل بلا
6 مرداد 93 11:36
خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین..... خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر...... خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت........ خداحافظ ماه شب های نورانی قدر......... ----------------------------------------------------------- عید صیام آمد و ماه صیام رفت لطف تمام آمد و فیض تمام رفت شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد گرد غم گناه ز جان عوام رفت ..... ( عید فطر مبارک )
مامی دلسا
11 مرداد 93 1:10
خووووووووووووووووووووووووش بگذره