زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

غزل اومده ...

1393/5/15 10:00
نویسنده : غزل , باباییش
674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل منگلی ها ... آرام

دوست جونیای گل من چطورن ؟؟؟ خوبین ؟؟؟؟ نینی گلی ها خوبن ؟؟؟ خووووووووووووووووب خدا رو شکر

دوستای گلم من اومده ... جاتون خالی ... خیلی حال داد و خیلی خوش گذشت ... من که خیلی دوست داشتم ... حسابی خوش گذروندمخندونک ... کاش میتونستم براتون عکس بزارم ... اخه نمیشه دیگه ... خودتون که میدونین ... همه چیز عالی بود این تو جاده است کوه رو شکافندن نازه نه ؟؟؟     

اینم چند جای دیگه ...

 

 

اینم میدون هراپراک اصلی ترین میدان شهر که هر شب از ساعت 9 تا حدودای 11 رقص اب رو دارن با گروههای مختلف موزیک که شدت فواره ها بستگی به نوع اهنگ داره :

اینم دریاچه سوان  که واقعا فوق العاده زیبا ، تمیز ودوست داشتنی بود . با بابایی قایق سواری کردیم ، ارامش خاصی داشتم ... من ، عشقم ، سکوت ، و ابی بیکران ... ماهی های کف دریاچه و سنگها و کلا همه چیز معلوم بود از توی قایق ... دلم واسه دریای زیبای خزر سوخت که خودمون انقدر کثیفش میکنیم ...

یه شب واسه شام رفتیم رستوران پاروانا ، خیلی خوب بود ... غذاهای جدید و خیلی لذیذ ، موسیقی سنتی ارمنستان و رقصهای سنتی و کلاسیک  ...

پارک ابی هم فضای خیلی نازی داشت و خیلی خوشگل بود ... هرچند که ما تو کشور خودمون خیلی جاهای نازی داریم ... ولی خوب تجربه دیدن مکانهای جدید خوبه ....

واسه خرید  خیلی گرونه ... پول اونا 8 برابر ماست یعنی هر 1000 درام اونها 8000 تومن ماست ... واسه همین نمیصرفید که خرید کرد ... اما من یه مایو فنقله واسه دخملم خریدم ویه سری هدیه واسه دوستان و چند تا لباس واسه نی نی گلی ... چشمک

ولی دلم براتون تنگ شده بود ..بغل. نت داشتم ... بسیار عالی و پرسرعت ... اما راستش وقت نداشتم ... شبها تازه ساعت 2 یا 3 میومدیم خونه که بخوابیم و صبح هم از 8 بیدار میشدیم ...

خوب بود ... جاتون خالی ... دوستون میدارم ... بوس

پسندها (7)

نظرات (14)

ماماني پرنيان
15 مرداد 93 10:31
سلام خانوم هميشه به سفر . اي ول بابا چه جاده نازي.............. من با عكسش حال كردم خوش به حال تو ... عزيزم الهي هميشه شاد و سالم باشي . بوووووووووووس
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست جون مهربونم ...
فریبا
15 مرداد 93 11:17
سلام جیگر دلم برای ی عالمه تنگ بود رسیدن به خیر خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از اینکه بهت خوش گذشته خوشحالم به به لذت بردیم چه عکس های خشملییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم قربونت برم من غزللللللللللللللل ایشالاه که دیگه میخواهی مامان بشی ؟؟؟مبارک خریداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
غزل , باباییش
پاسخ
سلام عزیززززززززززم خوبی ؟؟؟؟ خوبم خداروشکر ... جات میلیون تا خالی بود ... اره فکر کنم کم کم بریم تو بحر مامان شدن ...
مامان فریده
15 مرداد 93 17:38
خوشحالم که بهت خوش گذشته خانومی
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست جونم
مامان نی نی
15 مرداد 93 18:56
ایشاله همیشه خوش و خرم باشی عزیزم
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم شما هم همینطور
ممول و فوتی
17 مرداد 93 11:55
salaaaaaam . azizam kheili aaaaaaliiiii boood axha . laaaaaaaaaaaik dare besyaaaaaaar
ممول و فوتی
17 مرداد 93 11:56
salaaaaam . laaaaaaaaaaaaaaaaik dariiiiiiii besyar aliiiiii booood
مژده
17 مرداد 93 15:49
خیلی حال کرئم عکسای خیلی قشنگ و حرفه ای گرفته بودی آورین آورین
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست جونم
مامانی و بابایی دخمل بلا
18 مرداد 93 18:40
سلا غزل جون گل و دوست داشتنی و مهربونم عزیزم خوش اومدیییییییییی ...عکسها خیلی عالی بودن ... بابا چه جای باحالی رفتی برای گردش ... خوش به حالتتتتون ... خوشحالم خوش گذشته و برگشتی به سلامتی پیشمون ... فدات بشم عزیز دلمممممم ... دوستت دارم و میبوسمت ... انشاالله به زودی خبرهای نینی دخملی ....
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست جونم
مامی دلسا
19 مرداد 93 0:50
چه عکسای خوشگلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته. ایشالا سال دیگه با نی نی برید مسافرت
مامانی و بابایی دخمل بلا
23 مرداد 93 20:47
زندگی همیشه بی نقص نیست .... اما همواره همانطوری است که شما آنرا میسازید ... پس در آن زیبایی و خاطرات خوش بسازید و هیچگاه به هیچکس اجازه ندهید خوشبختی تان را از شما بگیرید ..
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 مرداد 93 0:30
آدمهایی هستند كه شاید كم بگویند "دوستت دارم" یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را , به آنها خرده نگیرید , این آدمها فهمیده اند "دوستت دارم" حرمت دارد، مسئولیت دارد , ولی وقتی به كارهایشان نگاه كنی، دوست داشتن واقعی را میفهمی , میفهمی كه همه كار میكند تا تو بخندی...تا تو شاد باشی .... آزارت نمیدهد .... دلت را نمیشكند .... به هر دری میزند كه با تو باشد ... من این دوست داشتن را می ستایم....
مامانی و بابایی دخمل بلا
27 مرداد 93 16:14
وقتی احساس می کنید دیگر نمیتوانید جلوتر بروید , بدانید قدرتی که شما را تا به اینجا رسانده , تا انتهای راه نیز خواهد برد ....
مامانی و بابایی دخمل بلا
27 مرداد 93 16:25
سلام غزل جون گل و مهربونم عزیزم خوبی ؟ خوشی ؟ توی وبلاگ فریبا جون سوال کرده بودی که چرا نمیتونی صفحه بقیه رو لایک کنی خواستم اگه تا به امروز متوجه مشکل نشدی من بهت بگم با اجازت , منظورش از اینکه وارد منوی کاربری خودتون بشین اینه که صفحه مدیریت وبلاگت باید باز باشه تا بتونی لایک کنی , اول وارد مدیریت وبلاگ خودت بشو و بزار باز بمونه و خارج نشو ازش , بعد میتونی لایک کنی صفحات وبلاگ دوستان رو , ولی هر وقت مدیرتت رو ببندی دیگه لایک نمیتونی بکنی , من فکر کنم دلیلش اینه که وقتی مدیریت وبلاگت بازه میتونی شناسایی بشی و لایکت ثبت بشه ....
غزل , باباییش
پاسخ
یعنی عاشششششششششششششششقتم خدایی .... دیوونه شدم بابا ... که اینطور نمیدونستم ممنون ...
مامانی و بابایی دخمل بلا
30 مرداد 93 18:56
شاید چشم های ما نیاز داشته باشند که گاهی با اشک هایمان شسته شوند , تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفاف تری ببینیم…