زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

هویجوری 4

1393/6/1 9:53
نویسنده : غزل , باباییش
372 بازدید
اشتراک گذاری

چشمکسلام دوستای گلم ... ممنون که میاین بهم سر میزنین ... خوبم ... خیلی خوب ... بابایی هم خوبه ... فقط موضوع خاصی نیست که بیام بنویسم ... همان زندگی تکراری و معمولی ... اما خوبه ... بازم ممنون که دوست جونام نگرانم میشن ... منم خیلی دوستون دارم و بهتون عادت کردم ... آرام

پسندها (3)

نظرات (4)

فریبا
1 شهریور 93 11:02
سلام غزل خوبی؟؟؟دکتر رفتی قول دادی بعد سفر ی کارایی بکنی منتظر خبر مادر شدنتممممممممممممممممممممممممممممممممم..دخملم هم بازی میخواد
غزل , باباییش
پاسخ
خجالتمان ندهیییییییییییییییییییید .... خخخخخ
مامان فریده
3 شهریور 93 16:29
ممنون که به منو اوا سر میزنی بووووووووووس
غزل , باباییش
پاسخ
من و آوا خودمون با هم دوستیم اخه ... خاله عاشقشه خووووووووووو
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 شهریور 93 1:26
سلام غزل جونی مادر شدن خجالت نداره که دختررررررررررررررررررر ؟ راست میگه فریبا جون ؟ چی کار کردی بالاخره ؟
غزل , باباییش
پاسخ
ایششششششششششالا ببنیم خدا چی میخواد ...
مامان بردیا اریایی
5 شهریور 93 12:59
سلام عزیزم خیلی از وبلاگت خوشم اومد ایشاللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللله که به زودی زود مادر میشی اگه دوست داشتی به من سر بزن تا با هم دوست بشیم
غزل , باباییش
پاسخ
چرا که نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی هم خوب عزیزم ... من ادتون میکنم دوست جون جدیییییییییییید