زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

غزل یه سال بزرگتر شده ...

1393/6/5 12:11
نویسنده : غزل , باباییش
667 بازدید
اشتراک گذاری

                  

                                                                                                   

                              

                                                                    

 

                                                    

                                             

 

غزل یه سال بزرگتر شد ...زیبا

یه سال دیگه هم گذشت ... من یه سال بزرگتر شدم ...  خندیدم ... گریه گردم ... نفس کشیدم ... یه سال دیگه از عمرم گذشت ... وبلاگ دار شدم ...یه سال دیگه هم خدا دوستم داشت و بهم اجازه داد افتاب رو ببینم ... سی سال گذشت و من امروز اولین روز از سی سالگی ام رو تجربه میکنم ...

سی سال از اون روز گرم تابستون گذشت ... روزی که مادرم درد کشید و من با گریه متولد شدم ... به راستی که چگونه میتوان آن ثانیه های سراسر از درد را برای مهربانترین زن دنیا جبران کرد ؟ وسی سال زحمت را برای پدرم ... نگرانی هایشان ، زحمتهایشان ... ولطفهایی که میدانم هیچوقت توان جبران کردنشان را ندارم ... محبتمحبتمحبت

فکر کنم سی سالگی طعم خاصی ندارد اما من چقدر طعم گس را دوست دارم ... امیدوارم سی سالگی برایم شیرین توام با گس باشد ....خجالت

غزلی نوشت :

بزرگ شدم .... بیشتر بزرگ شدم ... هوراااااااااااااااا .... تشریف بیارین تولده ... کادو دارها بیان جلوی صف ... خندونک نمیدونم امروز چه روزی در انتظارمه ... خخخخخخخخخخخ ... مدیر عامل در اقدامی بیسابقه ... حالم را گرفت .... خخخخخخخ فکر کردین میخوام بگم بهم کادو داد خندونک؟؟؟؟ نه بابا مدیر عامل ما از اون مدیر عامل ها نیس ... از اوناس که همش اعصاب نداره ... خخخخخ ....

ببینم امشب چه خبر میشه بهتون فردا خبر میدمآرام ... ولی حتما یه خبرهایی هست ... اخه بابایی موذی شده بود هروقت موذی میشه و زیرکانه یه کارهایی میکنه من میفهمم خندونک، قربونش برم ... عین بچه ها میشه ... وقتی موذی میشه دقیقا میشه بچگی هاش رو تجسم کرد که چه جوری خرابکاری میکرده خندونک... دیشب هم هی یواشکی یه کارهایی میکرد و یه تلفن های مشکوک داشت ... راستی مامان گلی هم دیشب اومدن از مشهد ... اخه با خاله ها مجردی رفته بودن مسافرت ... بابا گلی هم صبح زنگ زدن و تولدم رو تبریک گفتن ... الهی من فداتون بشم باباگلی که انقدر ماهین .... خداجونم راستی ...محبت

ممنون به خاطر داشتن بهترین پدر و مادر دنیا ... بابا گلی ، مامان گلی عاشقتونم ... هوااااااااااار تا ...بغل

شاید خدا خواست و سال دیگه تولدم رو سه نفری بودیم .... نمیدونم ... شاید .... تا مهربانترین چه بخواهد ؟؟؟؟؟؟محبت

بازم همتونو دوست دارم ... واسم دعا کنین که روزهای خوبی رو پیش رو داشته باشم ... این بهترین نوع دعا کردنه ، با زبانی دعا کنیم که گناه نکرده ایم ... و ان فقط زبان یک دوست و دعای یک دوست در حق ماست ...

                                      روزهاتون پر از شادی و شکلات و شادی وخنده ...

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (12)

مامانی و بابایی دخمل بلا
5 شهریور 93 12:57
سلااااااااااااااااااااام غزل جون گل و نازنینم تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مباااااااااااااااااااااارک خانوم خانوما ... تولد تولد تولدت مبارک .... مبارک مبارک تولدت مبارک ..... ما کادو نداشتیم ولی با پررویی تمام اومدیم جلوی صف چون دوستت دارییییییییییییممممممم ... وای وای ... ابن بابایی موذی حتما که امشب یه برنامه مرنامه هایی ترتیب داده منتظر خبرای امشب هستیم گل من بازم تولدت مبارک ... تبریک میگم بابت داشتن بهترین پدر و مادر دنیا ... دوستت دارمممممممممممم دوست جونی من ....
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ... اره بابایی کلی مهمون دعوت کرده بود وتولد بازی داشتیم ... منم دوست دارم دوست جوووووووووووون
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 شهریور 93 13:01
دیدم خیلی ضایع شد بی کادو اومدم اول صف , دوییدم رفتم یه کادو آوردم برات ببخشید دیگه , این یه هدیه ناقابله واسه غزل جونی خوشگللللللللللل http://www.lordfa.com/up/images/66854035837169967483.gif تولدت مباااااااااااااااااااااارکککککککککککککککککککک .
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست جونم کادوت خیلی بهم حااااااااااال داد .... یعنی عاشششششششششششقتم .....
مژده
5 شهریور 93 17:12
غزلی جون تفلدت مبارک ایشالله امشب باباییت یه کادوی توپ بهت بده ممنونم عزیزم .... مژده جان صفحه ات واسه من اصلا باز نمیشه ... چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان فریده
5 شهریور 93 17:26
تولدت مبارککککککککک عزیزم ایشالا به سلامتی گلم
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی که میای بهم سر میزنی ....
مامانی و بابایی دخمل بلا
7 شهریور 93 0:24
سلام دوست خوب و مهربونم میلاد بانوی کرامت , مظهر عصمت و طهارت و نجابت , حضرت معصومه سلام الله علیها رو بهت تبریک میگم عزیز دلم ... انشاالله که روز دختر سال بعد کنار نینی گل گلیت این روز رو جشن بگیری عزیزم ...
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست جونم .... ایشالا هزار تا اتفاق خوب برات بیفته ...
مامان بردیا اریایی
8 شهریور 93 7:35
سلام ما کادو نداریم ولی میتونیم که بهت تبریک بگیم غزل بانو تولد 30 سالگی مبارک ایشالله سال دیگه با یه نی نی ناز تولدت رو جشن بگیری بانو اینم به جای کادو از طرف من و بردیا ممنونم دوست جون جدیدم که هی میای پیش من .... از طرف من هم نی نی گلی رو ببوس ... مامان خوشبخت با اون نی نی فنقله ...
رزا
8 شهریور 93 11:35
عزیزم تولدت مبارک مرسی که نگرانم بودی گلم
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست جونم خو هی نمیای ادم نگران میشه که کجایی ؟؟؟ یه وقتایی بیا بگو سک سک که دوست جونا نگران نشن دوست جووون
مامی دلسا
9 شهریور 93 9:08
تولدت مبارک خانومی. ایشالا 200 ساله شی... و ایشالا که سال دیگه 3 نفری باشین ضمنا خیلی قشنگ نوشتی
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری ...
مامان نی نی
9 شهریور 93 19:30
تولدت مبارک غزل جونی ایشاله هزار ساله بشی عزیزم
غزل , باباییش
پاسخ
منونم عزیزم ... لطف داری ...
مامانی و بابایی دخمل بلا
10 شهریور 93 13:17
* ميدوني اگه صخره و سنگ تو مسير رودخانه زندگيت نباشه صداي آب قشنگ نيست . *
غزل , باباییش
پاسخ
بابا رمانتیییییییییییییییک ... یعنی عاشقتم ... یوهو میای یه چیز باحال از خودت در وکنی.... ای ول
بــــــــــــاران
11 شهریور 93 10:45
شرمنده غزلم دیر اومدممنو میبخشی عههههه مرسی بخشیدی تفلدت مبارک الهییییییییییییییییییی این سال از زندگیت خاطره انگیزترین سال زندگیت باشه و سال دیگه نی نی دستاشو بی هوا بکنه تو کیک تفلدت حالتو بگیره الهیییییییییییییی آمیییییییییییییناینم دعا /راستی داشت یادم میرفتا این کادو ت ناقابل نیستا کلی پول دادم بابتش نهههههه اینو گفتم 30 شاخه رزخخخخخخخخ
غزل , باباییش
پاسخ
ممنوووووووووونم .... خیلی باحال بود گل ها ... خداییش سی تا شاخه گل خیلی حال داد ... تازشم شمردمشون . معلومه که میبخشمت خاااااااانو م ... ممنون از دعات ... ایشالا...ایشالا که بشه ...
فریبا
12 شهریور 93 12:00
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارکککککککککککککککککککککککک دوست جونمممممممممممممممممممممممممممم عاشقتم هم سن شدیم منم خرداد 30 تا شدمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عاشق تو و 30 سالگیتم من تو لاین تبریک دادم نگی بی معرفتماااااااااااااااا
غزل , باباییش
پاسخ
به به عجب خااااااااااانوم چشممان به جمال شما روشن شد ... خوبی ؟؟؟ فدات شم گلم ممنون لطف داری ... معلومه که بیمعرفت نیستی ... فریبا راستی کمتر با موبایلت ونت گوشی ور برو لطفا ... مامان خانوم یه نی نی داری تو دلت که اشعه براش بده ... یه بلیط بگیرم بیام بزنمت برگردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟