زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

چهل سالگی ...

1393/7/14 13:03
نویسنده : غزل , باباییش
317 بازدید
اشتراک گذاری

                                                      شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

یه سال گذشت بابایی گلی ... بابایی گلی من یه سال بزرگتر شده ... خدا همچنان به ما لطف داره و ایشالا همیشه بابایی گلی رو واسه من سالم وسرحال نگه داره ...
اقا چهل سالگیتون مبارک ... والا اینکه میگن اول چلچلیه من نمیدونم یعنی چی ؟؟؟ ولی شما خیلی جدی نگیر ... همین جوری آروم و سربه زیر بیشتر حال میده ... والا ... حالا بابایی مارو با این حرفا هوایی میکنن ... میفتیم تو دردسر ...
دیشب بهش میگم بابایی گلی تولدت مبارک ... میخنده ومیگه بعد چهل سال هنوزم بابایی توام فقط ؟؟؟؟
نه بابا ... بیا بابایی همه باش ... یه ده نفر هی بهت بگن بابایی ؟؟؟؟ رو میدم این میشه ها ...
بعدش فهمیدیم ای دل غافل ... منظورش یه چیز دیگه است Valentine smiley 031
خلاصه جاتون خالی ... نه کیک داشتیم خندونک نه شمع  خندونکنه هدیه خندونکنه تولد خندونک نه جشنخندونکبهله ... اما، شام رفتیم بیرون وبعدشم بستنی فروشی محبوب بابایی و بابایی معجون زد به رگ و یه دو ساعتی پارک لاله قدم زدیم چشمک
فقط قرار گذاشتیم بریم واسه بابایی گلی با همدیگه هدیه بخریم .اهان راستی تو رستوران یه اقایی اومد گیتار زد و منم عشقولانه شدم فقط وقتی بابایی رفت دستشویی من به اقاهه  گفتم ک وقتی بابایی گلی اومد اهنگ تولد رو بزنه ... همچین همسر عشقولانه ای هستم من .کوکولوهای با مزه و دوست داشتنی..
دوباره از فردا کلاسهای دانشگاه شروع میشه و غزلی سرش شلوغ میشه غمگین. به خاطر همین دیروز که تعطیل بود حسابی با بابایی خونه رو تمیز کردیم ... جای اتاق خوابمون رو با اتاق مهمون عوض کردیم و لباسهای اضافه رو رد کردیم ، بابایی حسابی حمام ودستشویی رو شست و یه دستی به کابینتها و دیوار کشیدیم ... بعدشم دکور پذیرایی رو عوض کردیمخسته  ساعت چهار گشنه وخسته یه نهار توپ سفارش دادیم و خوردیم  خوابیدیم تا ساعت 8 شب ... خلاصه خونه داریم دسته گل ... غزلی تو خونه راه میره وحال میکنه بغل
غزلی نوشت :
لطفا واسم دعا کنین یه اتفاقهای جدید قراره بیفته خجالتمحبت
 ودر اخر : محبتدوستون دارم .محبت ببخشید بهتون دیر به دیر سر میزنم اما همتون رو دوست دارم ...
زندگیتون پر از ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                     شادی و شکلات وخنده ......
 

پسندها (1)

نظرات (5)

فریبا
14 مهر 93 17:11
ای جونم با اون نوشتنت ایشالاه اتفاق های خوب سریع بیفته عشقم 40 سالگکی همسرتم مبارک انشالاه سالیان سال عشقولانه کنار هم زندگی کنید خیلی دوست دارم دیر به دیر نیا دلم برات تنگ میشه
غزل , باباییش
پاسخ
سلام مامانی جوووووووووووون ... خوبی ؟؟؟ باهشه زود زود میام ....
مامان فریده
16 مهر 93 15:01
تولد همسر خوب و مهربونت را تبریک میگم و امیدوارم همیشه عاشقانه زندگی کنین
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ... فدات شم
رزا
19 مهر 93 15:23
نیستی خانمممیییییییییییییییییییییییییییی کجایییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نیلو
20 مهر 93 9:42
تبریــــــــــــــــــک ، ایشالا 120 سالگیشون
مامان بردیا اریایی
22 مهر 93 3:19
سلامممممممممممممممممممم غزل جون من برگشتم و الان به اقای پدر تبریک میگم تولدش رو و ایشالله هزاران سال خوش و خرم باشین
غزل , باباییش
پاسخ
فدای تو .... عزیزم.......