زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

رویای واقعی

یه اتفاق خاص ...

1393/7/20 13:14
نویسنده : غزل , باباییش
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...
زندگیم تو این روزها شده پر ازشادی و شکلات و خنده ...شکلکـــْـ هایِ هلــن
واسه همتون آرزوهای خوب دارم ... همه ... ایششششششششالا که همتون خوشحال بشین وبه آرزوهاتون برسین ، ایشالا که خداوند تو این روزهای عید شماها رو هم مثل من بخندونه ... واسه همه تو یه لحظه خاص دعا کردم ودعا میکنم ... ایشششششششششششالا واسه دوستای خودم این لحظه اتفاق بیفته ... واسه همه منتظرها ....واسه دوستای نازنین اد لیستم ...

                                  غزل داره مامان میشه


خدا لطف بیحد و اندازه اش رو شامل غزل کرده و حالا غزل نمیدونه رو زمین راه میره یا رو ابرها ....
باورم نمیشه ...  اما انگار همه چیز واقعیه ... نه خوابه نه رویا ... همه چیز واقعیه ... موجود کوچکی که در درون من فارغ از دغدغه ها رشد میکنه ... غزل داره یه حس جدید رو تجربه میکنه ...
وااااااااااای وقتی خونه رو کلا جابه جا کردم ... وقتی تخت رو بلند کردم ... وقتی موهامو رنگ کردم ... وقتی رو تردمیل دویدم ... وقتی کلی رقصیدم ...  تنها نبودم ...
یه نینی گلی داشتم ... اندازه یه عدس .. یا کنجد یا مورچه ...خخخخخخخخخخخ
حسم عجیبه ... یه جوریم .... میترسم ... از اینده کودکی که به من بستگی داره میترسم ... از مواظبش بودن ... شیردادن بهش ... از نگهداری از یه موجود کوچولو ... نگرانم شدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
 

                               totalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg5c.gif                                    totalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg4c.gif

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

فاطمه
20 مهر 93 14:00
ای جونم مبارکهههههههههههههههههههههه اگه تو نی نی سایت عضوی بیا به ما رای بده اگرم عضو نیستی لطفا عضو شو http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2014100216003038420 http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2014100520123688163 http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2014100520534848757
فریده
20 مهر 93 14:24
اییییییییییییییی واااااااااااااای جووووووووووووونم مبارک عزیزم ایشالا به سلامتی
فریبا
20 مهر 93 16:49
ای جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم دخملم دیگه ی هم بازی راه دور پیدا کرده واییییییییییی غزل نمیدونی چقدر برات خوشحالم ائنقدر که به حسینم خبر دادم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خوشحالم برات مواظب خودتو کنجدت باشششششششششششششششششششششششششششششش دیگه ورجه ورجه موقوفففففففففففففففففففففففففففففففف دوستون داریم
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم باورم نمیشه فریبا ... دارم مامان میشم ... باورم نمیشه
رزا
20 مهر 93 20:42
عزیز دلم خدا رو شکر میکنم که لایق مادر بودن دونستت و برای فرشته نازت ارزوی سلامتی میکنم مرسی که به یادمی انشالله به سلامتی .... مادر بودن لیاقت میخواد که خدا هنوز منو لایق ندونسته
غزل , باباییش
پاسخ
این حرف رو نزن عزیزم ... خداوند به هرکس که بخواد بیحساب عطا میکند ... ایششششششششالا تو هم مامان میشی ... ایششششالا
مامان
21 مهر 93 21:52
واااااااااااااااااااااای خیلی خوشحال شدم خیلی زیاد. مبارک باشه عزیزم . ایشالله قدم نی نی براتون مبارک باشه و پر از خیر و برکت . فقط 3 ماهه اول خیلی مهمه مراقب خودت و جوجه باش .
غزل , باباییش
پاسخ
چشششششششششششم دوست جدیدم ... ممنون که میای بهون سر میزنی ...
مامان بردیا اریایی
22 مهر 93 3:22
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی وایییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم منم مثل تو دارم رو ابرا راه میرم ایشالله که مبارکه و به سلامتی خدارو شکر که توهم مامان شدی و همسرت هم پدر نعمت بزرگیه خیلی مراقب خودت باش
غزل , باباییش
پاسخ
ممنون دوست جونم .... منونم عزیزم.. خوشحااااااااااااااالم
مامان بردیا اریایی
22 مهر 93 3:23
غزل جون حسابی خوشحالم سعی کن به خودت برسی و هوای نی نی رو داشته باشی دیگه کارای سنگین تعطیل استرس و فکر و خیال تعطیل.من قربون این جوجه کوچولو بشم که تو دل مامانش جوونه زده
غزل , باباییش
پاسخ
چشششششششششششششششششششم ... مواظب خودم ونی نی هستم زیییییییییییییییاد
مامان بردیا اریایی
22 مهر 93 3:24
خدا لطف بی کرانش رو بهت عطا کرد مراقب هدیه خدا باش در پناه حق باشین همیشه ایشالله
غزل , باباییش
پاسخ
باورم نمیشه اصلا باورم نمیشه ... هنوز تو شک هستم ...
مامی دلسا
22 مهر 93 12:35
مبارکه مبارکهههههههههههه ايشالا خیلی زود نی نی رو بغل کنی
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم مامان دلسا گلی
مژده
1 آبان 93 19:46
مبارکا باشه غزل خانوم.... دیگه بابایی غزلم داره جدی جدی بابا میشه به سلامتی.... خیلی وقت بود به دلم افتاده بود که یه خبرهایی هستا... ایشالله این 9 ماه رو به شیرینی وخنده بگذرونی.... خیلی خوشحال شدم خدایا شکرت
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست جون مهربوووون