زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

اولین نوشته من برای تو ...

1393/7/22 12:37
نویسنده : غزل , باباییش
407 بازدید
اشتراک گذاری

محبتکودکم محبت

 

كوچك رويايي ِ من

 

دنيا اگر خودش را بكشد نميتواند

 

به عشق من به تو شك كند.

 

تمام ِ بودنت را حس مي كنم ...

 

حاجتي به استخاره نيست

 

عشق ما ... عشق من به تو

 

عشق تو به من

 

يك پديده است ...

 

يك حقيقت بي نياز از استخاره و ُ گمان

 

صداي قلب تو ... صداي زندگيست.

 

زندگي را دوست داشته باش نازنين ِ من

 

زندگي را زندگي كن

 

عاشقانه

 

كودكانه... حتی وقتي بزرگ شدي 

 

كودكانه زندگي كن جانكم

 

مادرانه ترين لحظه هاي امروزم

 

همين لحظه است...همين لحظه كه

 

با تمام جان ِ عاشقم

 

دوستت دارم را يواشكي به

 

تو هديه ميكنم...

 

تو خوب ميداني كه من چقدر

 

شاعرانه با تو حرف ميزنم...

 

تو خوب ميداني كه...

 

من تا همان لحظه كه قرار است بيايي

 

قرار است در كنارت بمانم

 

و تازه اين شروع زندگي ِ كودكانه ي تو است.

 

بخواب ...

 

نترس ...

 

زندگي بايد براي تو

 

روزها را عاشقانه باران

 

شب ها را ستاره باران كند .محبت

 

 

  

 

پسندها (2)

نظرات (3)

فریبا
22 مهر 93 17:29
غزل خیللللللللللللللی برات خوشحالم راستی کی میری دکتر برای شنیدن صدای قلبش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غزل , باباییش
پاسخ
امروووووووووووووووووووووووووووووووز
مامان نی نی
22 مهر 93 19:00
سلام غزل جونی اتاق بهارمو چیدم بیا ببین فقط نظر یادت نره خیلی برام مهمه بدونم خوب شده یا نه ممنون گلم
غزل , باباییش
پاسخ
الان میدوووووووووم میام
رزا
26 مهر 93 21:29
عزیزم خوبی نینی خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/در چه حالی بانو
غزل , باباییش
پاسخ
خوبم رزا جان ... ممنونم ...فعلا خوبم تا خداوند چه بخواهد ...