زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

واسه نینی گلی ...

1393/8/27 11:05
نویسنده : غزل , باباییش
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نینی گلی مامان .
این پست فقط واسه شماست نینی گلی نازم ... این روزها مامانی یه مقدار اوضاعش بهتره و شرایط بهتر شده ... هر چند هنوز هم تهوع اذیتم میکنه مخصوصا عصرها ... اما بازم اوضاع از همیشه بهتره
نازنینم ،مامانی واسه 12 آذر وقت داره که بره پیش خانوم دکترمهربونمون 63620_girl_hospital2.gif و تا اون موقع فقط شما دایم ضربانهای قلب مامان نگرانتو میشنوی ... نازنیم ... دوست داشتن کمترین واژه ای هست که حسم رو بهت نشون میده و اصلا نمیتونم کلمه ای رو پیدا کنم که بیاگر این عشق باشه ... دیروز برای هزارمین بار سونوگرافی ام رو نگاه کردم و باورم نمیشه اون ذره فنقله تویی ... یادته مامانی ضربان قلبش ده هزار تا میزد تا خانوم دکتر قلب کوچولوتو پیدا کنهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے ؟؟؟ صدای قلبت باورنکردنی صدایی بود که توی عمرم شنیدم ... اروم گریه میکردم و باورم نمیشد که این صدای قلب از توی بدن من میاد ... به خانوم دکتر گفتم میشه یه بار دیگه صدای قلبش رو بشنوم ؟؟؟ و خانوم دکتر مهربونمون گفت ...به شرطی که برام یه دعا اختصاصی کنی و باز هم زیباترین صدایی که توی عمرم شنیده بودم رو  ... شنیدم ... این روزها مامانم اومده پیشم و حسابی داریم خوش میگذرونیم 748420_JC_hurrah.gif وقتی میرم خونه همه چیز تر و تمیز ومرتب ... بوی غذا تو کل خونه پیچیده و همیشه یه سوپ خوشمزه یا یه اش داغ وسه عصرونه داریم . خدا ایشالا مادری رو همیشه واسمون سالم و سرحال نگه داره ...
زیباترینم ، کوچولوی کوچولوی من ، با عید حضورت پررنگتر میشه ... دلم میخواد خیلی زود تکونهات رو حس کنم ... خوشگلترین نینی گلی دنیا ... هنوز هم باورم نمیشهValentine smiley 178 ....

این روزها بابایی حسااااااااااااااااااااااابی مواظب من وشماست ... روزی ده بار و شایدم بیشتر زنگ میزنه و حالم رو میپرسهdfgsergt سر کار تا گوشیم زنگ میخوره همکارام با خنده میگن ..مکالمه تکراری :

سلام ... خوبم ... اونم خوبه .... و بعد همه با هم میخندیم ...

Valentine smiley 082بابایی خیلی خیلی خیلی دوستت داره ، دایم از تو میپرسه و اینکه الان چه شکلی هستی و چه اندازه ای داری ... همه خوراکی های خوشمزه رو واسمون میخره  و خیلی لوسمون میکنه ... خلاصه اینکه خیلی منتظریم مامانی ... تو دل مامان حسابی خوش بگذرون و استراحت کن چون وقتی که  اومدی با بابایی حسابی بوست میکنیم و قراره بابایی لهت کنه و بقول بابایی : میچلونمش ... Valentine smiley 074
خوشگلترین نی نی دنیا از تو دل مامانی چه خبر ؟؟؟؟
 

پسندها (1)

نظرات (1)

فریبا
27 آبان 93 15:44
سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟غزل میتونم بگم 80 درصد نی نی ات پسمله چون حالت تهوع بد در عصر بیشتر مال مامانایی که نی نی پسمل دارن الهییییییی هر چی که هست سالم باشه از اینکه مامانت پیشته خوشحالم خیلیییییییییییییییییییی با احساس نوشتیییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست داشتم انشالاه بارداریتو به خوبی طی کنیییی و حرکاتشو حس کنی که ی حالی بهت دست میده اساسییییییییییییییییییی دوست دارم مواظب خودت باش زنجبیل هم برای حالت تهوع عصر عالیه امتحان کن
غزل , باباییش
پاسخ
خصووووووووووووصی