زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

رویای واقعی

NT , اسم نینی ...

1393/9/13 17:28
نویسنده : غزل , باباییش
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان بغل... سلام دوستان گلم ... بغل

فریبای عزیزم ممنونم که نگرانمی و حالمو میپرسی ... هینطورمامان بردیا و مژده خانوم ممنون از همه ... سحر عزیم و رویا هم خیلی لطف دارن ممنونم .... محبت

این روزها حالم خوبه ... خداروشکر ... کلا نینی گلی خیلی نینی گلیه و اصلا مامانش رو اذیت نمیکنه ... انصافا هم خیلی اذیت نشدم وتا حالا بارداری آروم و خوبی رو داشتم آرام میگن خدا وقتی کسی رو دوست داره بارداری راحتی رو براش پیش میاره ... اینو دوست وبلاگی ام سحر جون بهم گفت که مامان بزرگ مهربون و گرامیشون گفته بودن ... ایشالا که اینجوری باشه  زیبا

مامانی رفت NT و خداروشکر همه چیز آرومه و همه چیز خوبه ، خدایا شکرت که قاطی همه چیزها بابایی و نینی گلی رو دارم چشمک  جمعه نهار همه فامیل مهمونی مادر شوهرم دعوتن به مناسبت پایان سه ماهگی نی نی گلی ، حتما یه سورپرایز هم دارم .خندونک یه اسم خاصی داشت که الان یادم نیست ... دستشون درد نکنه ...

راستی دو تا اسم انتخاب کردیم یکی برای دختر و یکی برای پسر ... ببینم خدا کدومو قسمتون میکنه ... خیلی خیلی گشتم دنبال اسم ... کلی سایت وکتاب ...هرشب با باباگی کلی راجع به اسم ها ومعانی ها و طرز تلفظ اسم ها بحث میکردیم تا بالاخره به نتیجه رسید :

نینی گلی ، زیباترین اسم دنیا رو برات انتخاب کردیم که برانده ات هستش ، ایشالا که اسمت مبارکت باشه عشق دست کوچولو ، پا کوچولوی مامان ... عاشقتم بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فریبا
14 آذر 93 12:00
عزیزمممممممممممممممممممممممم خداروشکر که همه چیز خوبهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه خداروشکر آره واقعا منم تا حالا بارداریم عایلی بوده اسما رو نزاشتی ببینیم چیه هااااااااااااااااااا؟؟؟راستی ورودت به 4 ماهگی مبارک ماه دیگه جنسیتو میفهمیم هورااااااااااااااااا من که حدسم پسرهههههههههههههههههههههههههه
رزا
15 آذر 93 11:32
عزیزم من اینروزا سخت درگیر دانشکاهم ولی دورادور میام بهت سر میزنم انشالله تا اخر همهچی مثل ااان خوب و شاد باشه دوستدارم اسمای انتخابیتو بدونم البته اگه دوستداشتی مراقب خودتو نینی گلی باش ببخشید دیر دیر بهت سر میزنم ولی به یادت هستم
مامان
22 آذر 93 19:43
خدا رو شکر که همه چی خوب بوده
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم مامان خانوم ، اومدی ... نگرانت بودم ...کجایی ؟
مامان مبینا
17 دی 93 18:16
خدا رو شکر همه چیز خوب بود میبوسمت گلم پیش منم بیا
غزل , باباییش
پاسخ
چشششششششششششششششششششششششششششششششششششششم
مامان و بابای علی
20 دی 93 13:40
سلام لینک شما در قلب وبلاگ ما جاداره
غزل , باباییش
پاسخ
چه با کلاس ... ممنونم عزیزم
یک عاشقانه ی آرام
11 بهمن 93 10:39
سلام خیلی وبلاگ گرم و قشنگ دارید وامیدوارم دختر نازتون به سلامتی دنیا بیاد
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ... مرسی که اومدی پیشمون