زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

رویای واقعی

روزهای خوش برمیگردد ....

1393/9/11 16:39
نویسنده : غزل , باباییش
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ... دوستای گلم سلام ...

چهارشنبه 12 اذر هستش و من وبابایی و نینی گلی میریم پیش خانوم دکتر مهربونون . دل تو دلم نیست که ببینم چه خبره ؟
دیروز خیلی روز خوبی رو داشتم . بابایی زود اومد خونه و گفت تا یه دوش بگیرم آماده شو سه تایی بریم بیرون ... رفتیم شام خوردیم و بعدشم ابمیوه و بعدشم رفتیم واسه نینی گلی خرید کردیم ... اینکه بابایی خودش ترتیب این برنامه رو داده بود خیلی بهم حال دادشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز . توی راه برگشت پشت چراغ قرمز یه سی دی خریدیم و جالب این بود که دقیقا اولین اهنگش ، آهنگی بود که من و بابایی توی روز عروسی که داشتیم از باغ میرفتیم پیش مهمونها ، دایم میخوندیم ... ( اخه فیلمبردار قبلش تاکیید کرده بود که حتما حفظش کنیم ) ... خلاصه بازم خاطره اونروز تداعی شد و باز هم با هم اون آهنگو خوندیم و خندیدیم ... اون آهنگه هست که میگه :
                                         زبانکده محصل  دوست دارم شب تا سحر دور سرت بگردمزبانکده محصل
                                           زبانکده محصل     میدونم تو انتخابت اشتباه نکردمزبانکده محصل
                                       زبانکده محصل     دوست دارم همینجوری بگم برات میمیرمزبانکده محصل
                                           زبانکده محصل      بگم عاشقت منم تویی عزیزترینمزبانکده محصل
                                                زبانکده محصل  واسه ی من شیرین حرفاتزبانکده محصل
                                                زبانکده محصل  کاش تو دستام بمونه دستاتزبانکده محصل
                                               زبانکده محصل      واسه ی من تو بهترینیزبانکده محصل
                                         زبانکده محصل   کاش همیشه توی قلب من بشینیزبانکده محصل
                             زبانکده محصل خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم توییزبانکده محصل
                  زبانکده محصل     خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم توییزبانکده محصل
                                    زبانکده محصل      تویی یکدونه سر زمین قلب تنهامزبانکده محصل
                                  زبانکده محصل    تو همون هستی که بودی تویه آرزوهامزبانکده محصل
                                زبانکده محصل    وقتی چشماتو می بینم دل من میلرزهزبانکده محصل
                                        زبانکده محصل  بیا خانومی بکن نزار دلم رو تنهازبانکده محصل
                          زبانکده محصل  خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم توییزبانکده محصل
                    زبانکده محصل     خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم توییزبانکده محصل
خلاصه کلی خوش گذروندیم ...شکلکـــْـ هایِ هلــن واسه نینی هم کلی خرید کردیم ... حسابی لباس واسه نینی گلی خریدیم ... هرچی گفتم بابایی صبر کن ببینم نینی گلی چیه ؟ ولی گفت بیخیال ... الان حس بابا بودن رو دارم باید خرید کنم ... نینی گلی حسابی لباس داری ... راستی یه دستبند برات خریدیم ... که روش جای اسمت خالیه ... ایشالا اسم نینی گلی که معلوم بشه روی اون دستبند میدم واست حک کنن ...
راستی ... یه خبر خوب دیگه ... نینی گلی مامانی حلقه عروسیشو فروخته بود و حالا بابایی گلی یه حلقه واسه مامان خریده دقیقا عین حلقه عروسی مامان ... باورم نمیشد انگار خودشه ... از ذوق گریه کردم ... داخل حلقه هم اسم بابایی حک شده ( چه با کلاس .خندونک )  و مامانی حسابی خوشحاله راستی قرار بود بریم شیراز ... شهر مامانی ... ولی بابایی نگرانمون میشه 11200000... بابایی میگه صبر کنین سرم خلوت بشه خودم میبرمتون ... صبح ها هم مامانی رو میرسونه سر کار ... همش هم به مامانی زنگ میزنه و نگرانه ... نمیزاره جایی تنها بریم ... حالا ایشالا سه تایی با هم میریم شیراز و میریم اتلیه با خاله مریم واسه ثبت خاطرات یه نینی گلی توی توی دل مامانش ... بغل
خاله مریممحبت هم اسفند میاد پیشمون نینی گلی البته با مامان جون که هم واسه اثاث کشی به مامان غزل کمک کنن هم خاله مریم پیش ما بمونه تا اخر زایمان ایشششششششالا ...خیلی خیلی خیلی از این موضوع خوشحالم ... مریم خواهر فوق العاده ایه که نظیرش خیلی خیلی کم پیدا میشه ...
مامانی دیگه باید به کارهاش برسه ... عاشقتم ... زندگی همتون پر از شادی و شکلات و خنده ...

 

پسندها (1)

نظرات (3)

غزل
13 آذر 93 1:43
سلام خانم خیلی رمانتیک بود . امیدوارم همیشه خوشحال و خوشبخت باشی . اگه لطف کنی عکساشو واسم بزاری خوشحال میشم چون از وبلاگت معلومه خیلی خوش سلیقه ای .عکس لباسها و حلقتو که یادگار دیرینه هست . به وبلاگ منم سر بزن عزیز
مامان بردیا اریایی
13 آذر 93 2:01
سلام غزل جون خدارو شکر که خوبی و ارامش داری ایشالله همیشه خوب و خوش باشی مراقب نی نی گلی باش حتمأ
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ... دوست جونم ...
بلوم جادویی
18 دی 93 9:58
آفرین خیلی قشنگ بود .آهنگت رو می گم خیلی رومانتیک بود به وبلاگ نویسی ادامه بده