زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

رویای واقعی

غزل پر از خبر ...

1393/9/16 12:49
نویسنده : غزل , باباییش
776 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان  بغلنینی گلی سلام بغل
دوستای مهربونم ممنون بابت همه لطفهایی که دارین، امروز حالم خیلی خوبه ، عالی. اخه 


                                       محبت  مامان غزل مامان یه دخمل شده  محبت

 

بهله ، تازشم نینی گلی یه دخمله  ... یعنی خونه ما هم میشه پر از صورتی ... نارنجی ... زرد ... دخمله دیگه ... ناز داره ... هرچی میخره صورتیه ... مامان فدای فرشته صورتیش بشه ... محبت
                                                                   
زیباباقلوای تر دار ...یه دونه دختر دارم ... دختر گل تو باغهاس ...دختر عزیز باباس ... نون برنجی دختر ... نازک نارنجی دختر ... قربون ناز واداش ... قربون چشم سیاش ... مامان میمیره براش ... باباش میمیره براشزیبا

البته سونولوژیست مهربونمون گفتن که مامان خانوم فعلا خرید نکن ، شاید جواب درست نباشه ... ایشالا که نینی گلی سالم باشه ... اخه اگه شما پسر هم باشی بازم مامانی میلیون تا ذوق میکنه ... بابایی واست ساسبند وکراوات وپاپیون خریده از مغازه دوستش خندونک، البته دو تا مایو بیکینیخندونک هم خریده که من عاشقشم ... با یه دامن نیم وجبی که خیلی خوردنیه . خلاصه اینکه زیاد مهم نیست ... قبلا خیلی مهم بود که حتما دخمل باشی اماالان مهم اینه که نینی گلی مامان سالم  و  سرحال باشه ...زیبا
قربونت برم که پاهاتو انداخته بودی رو پات رییس کوچولوی من  و هی تکون تکون میخوردی .. قربونت برم که یه لحظه دستتو کردی تو دهنت ... همه اینا رو دارم ... خانوم دکتر گفت : مامانی خدا به دادت برسه بااین نینی شیطون . اصلا اروم نمیشینه . قربون دماغ کوچولوت برم همه جاتو مامان دید ، حتی بند بند انگشتاتو ، فدای دستای کوچولوت ، دست کوچولو پا کوچولوی مامان ، مامانی قربونت بره نازگلم.
یه سورپرایز هم واسه بابایی دارم امشب ... نینی گلی مامانی CD  این سونو رو واسه یادگاری برای شما گرفته و قراره امشب بابایی رو سورپرایز کنیم و بشینیم به دیدن معجزه زیبای خدای مهربونمون ...
به نظر تو بابایی چه کار میکنه وقتی شما رو میبینه ؟؟؟
دیگه دل تو دلم نیست برم واست کالسکه بخرم کوچولو جونم ، یه گهواره دیدم محشر ... ایناهاش ... نظرتون چیه ؟؟؟                         

فقط تا دوسال استفاده میشه ... البته مهم نیست بعدش مامانی واست یه تخت کوچولو میخره ...
کالسکه و کریرو روروئک  رو هم انتخاب کردم ... با یه اغوشی خوشجل مشجل که منتظرم خاله مریم بیاد اونم واسه رنگشون نظر بده ... دوست داشتم یه رنگ ملایم بخرم اما دکتر روانشناس نینی ها بهم گفتن که باید خیلی رنگش پررنگ باشه و به چشم بیاد ، به خاطر دید ماشینها از راه دور ... واه واه چه حرفا  خندونکولی من گفتم چششششششششششششم خطا

گهواره قطعی شده و همین روزها به همراه بابایی میریم بخریم ...
اقا راستی ...
حالا که بابایی قراره بابایی یه نینی گلی باشه ، پس من چی صداش کنم ؟؟؟ خنده
این منم ... همش دنبال وسایل نینی . تهنایی .... نه تهنا نه ... با نی نی ...

خاله مریم بیا خوووووووووووووووووو گریه
 

پسندها (5)

نظرات (20)

فریده
17 آذر 93 13:10
به سلامتی عزیزم ایشالا هر چی هست سالم باشهههههههههه خوشحالم که خوشحالییییی
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ممنون
زهرا
17 آذر 93 13:59
به منم رمز تعلق میگیرد عایا؟؟؟
غزل , باباییش
پاسخ
خصوصی
مامان بردیا اریایی
17 آذر 93 17:37
سلام ایشالله که هرچی هست سالم باشه و به موقع به دنیا بیاد الهی خاله قربون دست و پاهای کوچولوت بشهههههه
مامان بردیا اریایی
17 آذر 93 17:38
اگه حتمأ دختر بودی پسرم خواستگارته به کسی بله نگی هاااااااااااااااااااااااااااااااااا
غزل , باباییش
پاسخ
وای من چی بپوشم ؟؟؟؟
مامان بردیا اریایی
17 آذر 93 17:39
گهواره ای که انتخاب کردی عالیهههههههههههههه خدایی خوش سلیقه ای ها کشیدی به خودم
غزل , باباییش
پاسخ
از دست تووووووووووو
مامان بردیا اریایی
17 آذر 93 17:40
به همسری بگو بابای نی نی
غزل , باباییش
پاسخ
موافقم ... عالیه ... بابای نی نی ...چه باحال ... به ذهن خودم نرسیده بود ...
رزا
17 آذر 93 17:49
دخملتون مبارککککککک خانم انشالله عروسیشو ببینی .....................................................
غزل , باباییش
پاسخ
رزا چی بپوشیم واسه عروسی ؟؟؟ خخخخخخ ایشالا اول نی نی تو ...
yummy
17 آذر 93 21:11
سلام راستش اتفاقی توی وبت افتادم ولی از حال و هوای نوشته هات خوشم اومده روحیه شادت بهم انرژی داده آرزو دارم همیشه همینقد شاد باشی و نی نی کوچولوی خوشمزتون خوش قدم باشه براتون و پر از طعم زندگی
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ... امیدوارم بیای جواب رو بخونی چون نتونستم بیام تو وبت /// پروفایلم رو کامل کنم متوجه نشدم یعنی چی ؟؟؟
yummy
17 آذر 93 21:13
راستی پروفایل تو کامل کن
غزل , باباییش
پاسخ
یعنی چی ؟؟؟
فریبا
18 آذر 93 12:31
منممممممممممم رمززززززززززززززز
غزل , باباییش
پاسخ
گذاشتم که نزاشتم ؟؟؟؟ ببخشد چشم الان
فریبا
18 آذر 93 12:33
ای جونمممممممممممممممممممممم انشالاه که هر چی هست سالم باشه غزل جونممممممممممممممممممممممممممممممممممم مبارک باشه منم ی گهواره این مدلی خریدم برای نفسممممممممممممممممممممممممممم
غزل , باباییش
پاسخ
مبارکه به سلانتی ایششششالا
مامانی دخمل بلا
18 آذر 93 16:28
رمزززززززززززززززززززززززز لطفاااااااااااااااااااااااا ؟ دخمل دار شدنت مباااااااااااااااااااااااااااارککککککککککککککککک مامان غزل ...
غزل , باباییش
پاسخ
خصوصی
سمي
19 آذر 93 9:28
چه جالب همسفريم .درست همزمان .اگه خواستين مي تونم بهتون رمز بدم . اگه اشكال نداره به منم رمز بدين
غزل
22 آذر 93 0:09
سلام مامان غزل دختر دار شدنت مبارک . به من رمز تعلق میگیره عزیزم
غزل , باباییش
پاسخ
بهله عزیز جون واستون پیام گذاشتم ...
مامان آرزو
27 آذر 93 13:17
سلام منم میتونم رمز داشته باشم؟؟؟؟؟؟
غزل , باباییش
پاسخ
چرا که نه ؟؟؟؟ خصوصیتو چک کن ...
مامان مریم
7 دی 93 17:28
سلام مامان خانوم شما فقط یه روز سن حاملگیتون از من بیشتره من خیلی دوس دارم بدونم نی نیم چیه ولی هنوز معلوم نیست ایشالا دیگه آخر این ماه میرم سونو دوس داشتی بگو باهم تبادل لینک داشته باشیم
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ... چرا که نه ...
مامان بابای ضحا
10 دی 93 17:50
سلاااااااااااااااام منم جز رمزدارا هستم؟؟؟ لطفا!!! از کیه دارم وبت رو زیرورو میکنم خیلی باحال و جذابه خیلی هم احساسی نوشتی خوش به حال نینی گلی سعی کن استرس نداشته باشی نی نیت گریه ای میشه ها من تو نی نی اولم استرس داشتم نی نیم گریه ای بود ولی دومی نه
السا خوشکله
18 دی 93 9:53
خاله مبارک باشه راستی بخواتر پروانه ی موسم ممنونم .چی شده دیگه بهم نظر نمی دی . برو تو وبلاگم برات عکسای لاویز رو گذاشتم فقط شما حق دانلود دارید گودبای
غزل , باباییش
پاسخ
خوشگل خاله چشم عششششششقم ... خاله فدات بشه الهی
مامان راضیه
21 دی 93 22:29
سلام گلم تبریک میگم ان شاءالله 120 سال کنار هم شادو خوشبخت باشین عزیزم تو این روزا منو هم دعا کن گلم راستی اگه ممکنه منم رمز میخاستم
غزل , باباییش
پاسخ
چشششششششششششششششششم خصوصی
ماهک
13 بهمن 93 14:45
منم رمز میخوام غزل جان
غزل , باباییش
پاسخ
چششششششششم خصوصی