زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

رویای واقعی

پست اختصاصي فقط واسه دوستای عزیزم

1394/3/6 2:25
نویسنده : غزل , باباییش
627 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکلک های شباهنگShabahang

اين پست فقط واسه شماست كه انقدر ماهين ، با كامنتهاي نازتون بهم ارامش ميدين ، ممنون كه هستين ، ببخشيد كه جواب كامنتهاتون رو نميدم شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   ،خيلي با موبايل اذيت ميشم ، هي از صفحه ام خارج ميشه . حتما همتون رو يادم ميمونه . واسه تك تكتون دعا ميكنم ، قول ميدمشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز . شما هم واسم دعا كنين . خيلي ميترسم و اين ترس برام عجيبه چون اصولا دختر نترسي هستم خداييشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز . .ولي ترس از سزارين ، سوند، بي حسي، بخيه و... داره ديوونم ميكنه. خودمم باورم نميشه دارم مامان ميشم چه برسه به شما . . 

خيلي خوشحالم كه اين وبلاگ رو دارم و اصلا تصميم واسه نداشتنش ندارم . با شماها راحتم . شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

شايد بعد اززايمان دير بيام اما حتما ميام با عكساي نيني، سيسموني، اخرين عكساي دونفره من و بابايي، اتليه بارداري و خلاصه تعريف كردن از كل اتفاقها ... به قول دوستم به شرافتم قسمشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

ساعت دو و نيم شبه منم بخوابم كه الان سردرد ميگيرم . زندگي هممون پر از شادي و شكلات و خنده . شکلک های شباهنگShabahang

پسندها (2)

نظرات (3)

زهرا
6 خرداد 94 9:18
عزیززززززززززم فقط روی گل دخترت رو ببینی همه ی دردسرای و دردهای زایمان از یادت میره منتظرت هستیم ...
زهرا
16 خرداد 94 17:46
واااااااااااااااااااای غزل، انگار همین دیروز بود خبر بارداریت رو شنیدم دوستم،اصلا باورم نمیشه دختری که انقدر شیطون بود بخواد مامان یه نی نی گلی بشه برات خیلی خوشحالم دوستم خوشحالم که این 9ماه با خوبی و خوشی سپری شده و به امید خدا فردا زایمان میکنی منتظرای نی نی رو فقط یادت نره دوستم که حال این روزهای تو آرزوی تک تکشون هست
مامان مبینا
4 تیر 94 16:36
غزل جون از هیچی نترس مطمئن باش خدا با شماست