زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

رویای واقعی

اخرين روز بارداري ... خالی یعنی بی تو ...

1394/3/17 3:34
نویسنده : غزل , باباییش
1,376 بازدید
اشتراک گذاری

دوستاي گلم .الان ساعت پنج و سي و نه دقيقه صبح بهترين و در عين حال پر استرس ترين روز زندگيمه ... اخه امروز زايمانمه . ايشششششالا دخمل گلم رو ميبينم . شايد يه مدت نيام . دوستون دارم . دعا يادم نميره ، شما هم يادتون نره . تا پست بعدي...

البته چون الان سه صبح هستش تاریخ این پست رو هفدهم میزنه ... چه حسی دارم ؟ نمیدونم ... ترس ؟ خوشحالی ؟ ارامش ؟ نمیدونم چه حسی دارم ... بیشتر نگرانم ...اره نگرانم ... نترس مامانی همراهته دختر گلم ...

پسندها (3)

نظرات (5)

زهرا
17 خرداد 94 9:26
برات دعا کردم که امروز رو به سلامت بگذرونید، هم خودت و هم نی نی گلی من هم جای شما استرس گرفتم،دعا میکنم خدا بهت آرامش بده
مامان و بابایی دخمل بلا
17 خرداد 94 12:44
سلام مامان غزل گل و نازنین رستاااااااااا جووووووووونممممممممممم عزیز دلم با خوندن این پستت یاد آخرین لحظات بارداری خودم افتادم ... انشاالله که زایمان خوبی داشته باشی عزیز دلم ... دیدن دخترت برای اولین بار واقعا لحظه باشکوهیه ... من که این لحظه رو هرگز فراموش نمیکنم ... فقط اشک میریختم و میبوسیدم دستای کوچولوش رو ... انشاالله به خیر و خوشی فارغ میشی گلم ... اصلا نگران نباش ... بهت تبریک میگممممممممممممم عزیزم ... دعا برای من یادت نره , هم موقع زایمان و هم موقع شیر دادن ... رستا جوووووووووووونممممممممممممم خوش اومدی به دنیا خاله جونی ... دوستتون دارممممممم و میبوسمتون .... راستی به فاطمه جونی ما رای ندادی خاله جونی بی وفااااااااا ؟؟؟ شوخی کردم گلم ... مراقب خودت باااااااااااااششششششش ...
مامان مبینا
4 تیر 94 16:34
ی عالمه بوس واسه غزل گلی و دخمل نانازی رستا خوشمله
سمی
24 تیر 94 9:55
سلام مادر خانمی .تولد دخمل گلت مبارک .ایول به تو که وقت کردی وسراغ وبلاگ اومدی .من که امروز تصادفی یه سر زدم .حالا خیییلی زووود رمزت رو بده ببینم چه خبر بود
مامان مریم
31 مرداد 94 1:56
مبارکه عزیزم...چه جالب تو بارداری یه روز ازت جلوتر بودم تو زایمانمم همچنین دخملی من شنبه 16مرداد بدنیا اومد و دخملی شما یه روز بعد ایشالا قدمش خیر باشه براتون گلم به ماهم سر بزن