زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

اوضاع داره بهتر میشه ...

1393/12/6 11:29
نویسنده : غزل , باباییش
603 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی داره سر وسامون میگیره .... اهان سلام

فردا با بابایی میریم کرج دنبال خونه شکلک های شباهنگShabahang، ایششششششالا خونه ای که دلم میخواد پیدا کنم .خدا کنه خیلی اذیت نشم و خونه ام یه بالکن شیک داشته باشه واسه گلدونای نازنینم ... مادر شوهر جان واسم هفت تا گلدون خریده ... رسمشونه اخه ...
این مهمترین مرحله است ... ایشالا اگه یه خونه خوب پیدا کنم بعدش هم معلوم میشه هفته اخر اسفند اثاث کشی میکنم یا هفته سوم فروردین ؟ تو اون بین هم هفته دوم فروردین که خلوت تره ایشالا قراره با خاله مریم و مادری بریم واسه جهاز نی نی گلی ... و اول تخت و کمد رو سفارش بدم و بعدش هم برم کالسکه و کریر و کم کم باقی ماجرا ...  راستی دوست جونام لباس سایز صفر ویک از هر کدوم چند دست لازم میشه ؟ سرهمی چی ؟ بعدش واسه نینی گلی من که فصل گرم به دنیا میاد یه دست لباس میشه :  یه سرهمی با یه شلوار با یکی واسه روش . درست میگم ؟؟؟ کلا یه دست لباس واسه فصل گرم چی میشه ؟ اخه هر دست از لباس ها ده تا تیکه داره که من نمیدونم کدوم استفاده میشه ؟ خوب گرمه هوا به نظرم سرهمی با شلوار میشه یه دست ، اره یا نه ؟ شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز
شورت عینکی واسه سایز صفر ویک هم بخرم ؟ چند تا ؟ کلا چند دست بخرم صفر و یک ؟ اخه من فقط میخوام تا اسفند 94 لباس بخرم یعنی حدودا تا شش ماهگی نینی گلی اگه خردادی باشه ...  ایشالا بعدش بقیه لباسهاش رو میخرم ... اینکه خیلی لباس نداشته باشه واسم مهمه . خیلی دوست ندارم صد دست لباس بخرم بعد تازه نینی به دنیا بیاد و من بفهمم چه رنگی بهش میاد ؟ درشته یا ریز نقش ؟ ترجیح میدم که فقط تا شش ماه بخرم بعدش ایشالا با خود نینی گلی خرید کنم . درکل سیسمونی رو خیلی خلوت میپسندم و ترکیب تخت و کمد نباید اصلا بچگونه باشه . بیشتر باید کلاسیک باشه چون سیستم خونه و زندگیم میریزه به هم ... ایشالا سفید بتونم پیدا کنم چون بیرنگ بودنش برام مهمه . اخه واسه هر فصلی میخوام تن رنگ بدم ... البته نه چهار فصل ... تم بهاری و پاییزی ... 
یه لیست از سیسمونی دارم ، ولی اینکه واسه خرید لباس کمکم کنین ممنون میشم ...
لطفا سایز صفر – یک – دو رو بهم بگین چی بخرم ؟ چند تا ؟ تا دو بسه ؟؟؟ یا نینی تا شش ماه سه هم میخواد ... البته میدونم بستگی به سایز نینی داره ولی کلا بهم بگین ...
راستی هر کدوم از این سایز ها تا چند ماهگی استفاده میشه ؟؟؟
دوست جونم ممنون ... ایشالا محبتهاتون رو جبران کنم حتماً عکس سیسمونی رو براتون میزارم ... و عکس بالکن خونه رو نمیدونم چرا بالکن انقدر مهمه واسم . جالبه نه ؟؟؟ یه جای دنج توی بالکن واسه خودم پیدا میکنم و هروقت دلم میگیره میرم اونجا و یا نقاشی میکشم یا اهنگ گوش میکنم .
کلا تنها بودن تو شهری مثل تهران خیلی سخته . اونایی که مثل من از خانواده دورن دقیقا حرفم رو درک میکنن . ایشالا خونه جدید واسم خوب باشه و پر باشه از شادی و شکلات و خنده ...
ایشالا زندگی شما سراسر از شادی و شکلات و خنده باشه ... شکلکـــْـ هایِ هلــن


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان لیلی
6 اسفند 93 23:00
خوشحالم که کارات داره به امید خدا جور میشه...ایشاا... که یه خونه با بالکن هم گیرت میاد عزیزم... چه کار خوبی میکنی برا نی نی نمیخوای لباس اضافه بگیری...من خودمم همین کارو کردم... والا آنیتا هم تابستون به دنیا اومده ولی من همش لباس آستین دار و شلوار پوشوندمش...همش کولر روشنه بدتره....شورت عینکی سایز صفر هم دو تا براش گرفتم فقط برا زیر سرهمیاش پوشوندمش.... من 4تا شلوار و بلوز و تاب صفر براش خریدم و بعدش 2تا هم سرهمی صفر....بعدشم چون اوایل نی نی رو زیاد بیرون نمیبری البته من چون هوا گرم بود نبردمش....زیاد لباس سرهمی لازمش نمیشه...ولی اگه خواستی سرهمی بگیری جوری بگیر که از زیر پوشکش دکمه داشته باشه تا بتونی بدون اینکه کل لباسشو دربیاری تعویض پوشک کنی...کلا من همه ی لباسای آنیتا رو دکمه دار خریدم هم از یقه هم از جلو دکمه داشت...اینجوری هم برا تو راحت تره هم نی نی.... ببخشی کلی حرف زدم خخخخخخخخخخخخ زندگیت شاد شاد شاد عزیزم
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوستم کلی اطلاعات مهم دادی ... خیلی مرررررررررررسی
مامانی دخمل بلا
7 اسفند 93 20:28
سلام دوست جونی و غزل گلی خودم خوب خداروشکر که همه چی آرومه و من چقدر خوشحالمممم .... انشاالله یه خونه باحال و یه تراس شیک و تر تمیز گیرت میاد عزیز دلمممممم ... البته با نینی دیگه تراس رو یه مدت بیخیال شو .... نه شوخی کردم , وقتی نینی خوابه برو تراس تجدید قوا .... عزیز دلم به نظر من از این ست های 10 تیکه نخر چون خیلی تکه های بیخود داره .... از همین برندهای خوب خودت اون تیکه هایی که لازمه و به درد میخوره رو بخر ... خوب کاری میکنی که سیسمونی شلوغی نمیخوای بخری و مختصر میخری و بعدا خرید میکنی ... من خودم هم همین کار رو کردم و اکثر لباسهای فاطمه رو هم استفاده کردم چون خیلی گلچین براش خریده بودم اما با این همه باز هم یه شلوار و یه شلوارم بیرونی که براش خریده بودم براش کوچیک شد و نتونستم ازش استفاده کنم ... به نظر من از برندهای خوب چند دست لباس که میدونی بیشتر میخوای بهش بپوشونی بخر ... سه دست سایز صفر بخری خوبه که تند تند هم عوضشون کنی تا چیزی روش میریزه و نینی همیشه تمیز باشه مثل مامانش ... به نظرم سه تا زیر دکمه آستین بلند و سه تا زیر دکمه رکابی بخر و توی خونه یه رکابی از زیر و یه آستین بلند از رو بهش بپوشون که خیلی هم گرمش نشه , متونی رکابی ها رو بدون زیر دکمه هم بخری که پای نینی اذیت نشه با دو تا زیر دکمه .... سه تا هم شلوار ... از سایز صفر ... یه سرهمی بخری بسه سایز صفر چون هم تابستونه و هم وقتی نینی کوچیکه خیلی که بیرون نمیخوای ببریش ... میخوای یه سرهمی خنک برای تابستونش سایز صفر بگیر و یکی ضخیم تر سایز یک برای پاییزش ... سایز یک هم دو دست بگیری بسه ... اگه میخوای تا 6 ماه بیشتر هم نخری به نظرم سایز 2 و 3 اصلا نخر چون براش بزرگ میشه ... مگه یه دست سایز 2 هم بگیری برای احتیاط چون من الان زیر دیکه های آستین بلند فاطمه رو 2 میگیرم و بعضی مارکها به خصوص قالبهاشون خیلی بزرگه و بعضی مارکها قالبهاشون کوچیکتره ... به نظرم یه سارافون برای 4 و 5 ماهگیش با یه جوراب شلواری یا ساق شلواری سایز 0 تا 6 یا 9 ماه هم واسش بگیری بد نیست .... میتونی از زیر یه زیر دکمه آستین بلند بپوشونی و از روش هم سارفون رو بپوشونی و ببریش مهمونی ... ببخشا اگه نتونستم درست راهنماییت کنم یا کج سلیقه بودم ... این نظر من بود بر اساس تجربیاتم واسه راهنمایی دوستم غزل جونی ... ببخش خیلی حرف زدم ... بازم سوال داشتی در خدمتم ...
غزل , باباییش
پاسخ
ممنوووووووووووووووووونم عزیزم ... خیلی هم خوب وعالی بود راهنمایی هات ... همه رو تو یه تیکه کاغذ نوشتم تو کیف پولم که میرم خرید بدونم دنیا دست کیه ... ممنونم خیلی ... این جوی متوجه شدم تو لباس نینی دنیا دست کیه ؟؟؟ خخخخ .... اخه اصلا بلد نیستم ... تازه من حتی میترسم نینی رو بغل کنم وشیر بدم ... همش میگم شیر خشک بدم که برم از اتاق بیرون ومامانم بهش یر بده که اگه بپره تو گلوش من نبینم ... مامانم هم گفتن خیلی خیلی خیلی وشدید بی جا میکنی ... این دقیقا جمله مامان خانومه ... میگن فقط شیر خودت... حتی اگه از ترس بمیری ... ( مامان هممامانهای قدیم خخخخخخخخخ ) بازم ممنون به خاطر همه راهنماییهات ...
مژگان
9 اسفند 93 8:01
ان شاالله خونه جدید به قول خودت پر باشه از شادی شکلات و خنده. من اطلاعات و تجربه ای در مورد لباس نی نی ها ندارم. فقط اومدم اینجا یه عرض ادبی بکنم و برم
غزل , باباییش
پاسخ
ممنون پس حداق نظرات رو بخون یاد بگیر ... دقیقا مثل منی ... موندم منی که هیچی بلد نیستم زاییدنم چیه ؟؟؟؟
مژگان
9 اسفند 93 12:50
میگم تو جوابی که به مامان دخمل بلا دادی "میگن فقط شیر خشک ... حتی اگه از ترس بمیری" منظورت شیر خودته یا شیر خشک؟ راهنمایی دوستان خیلی به درد بخوره. یادم باشه در آینده ان شاالله خواستم مامان بشم بیام این پستت رو دوباره بخونم
غزل , باباییش
پاسخ
باتشکر از مژگان گلی با این همه دقت ... شیر خودم بابا .... خخخخخخخخ .... اشتباه شد ... دوباره برو نگاه کن ...... نگاه کردی ؟ کوووووووو ؟؟؟ هان ؟؟؟ کووووووووووووو ؟؟؟ من که نوشتم شیر خودم تازشم ...
مامان و بابایی دخمل بلا
9 اسفند 93 16:55
برای پاسخ مژگان کللللللللللللیییییییی خندیدم از دست این مامان غزل بانمک .....
مامان مبینا
10 اسفند 93 17:50
غزل جان میگم خیلی از طرز تفکرت در مورد سیسمونی خوشم اومد وچقد در این زمینه با هم اشتراک داریم کار بسیار خوبی میکنی خواهری ک نمیخوای سیسمونی شلوغی بگیری. من واسه مبینا ی ست کامل19تیکه سایز صفر خریدم ک اگه اشتباه نکنم ی دونه شورت عینکی بود با ی پیراهن رکابی ی پیراهن استین کوتاه دوتا پیراهن استین بلند ک یکیش جلوش دکمه بود با دوتا شلوار. بعدش جداگانه دو تا شلوار ودوتا پیراهن استین دار جلو دکمه خریدم ک سایز یک بودن بخدا همین چند تیکه لباس رو تا شش ماهگی تن مبینا کردم . البته چند دست لباس سایز یک هم کادو گیرش اومد ک سر جمع با اونا تا شش ماهگی سر کردم واقعا باور میکنی از نظرم هیچی کم نبود وهمیشه دور وبرم مرتب بود وبعد شش ماه . ماهی یک بار میرفتم واسش خرید میکردم البت بنظرم ک این بهترین راه بودش والان هیچ لباسی نداره ک هیچ گونه استفاده ی ازش نشده باشه. وااااای خواهرم چقد پر حرفی کردم منو ببخش. ایشالله ب درد ت بخوره عزیزم بووووووووس
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم اره ... منم خیلی برام مهمه که همه چیز رو به موقع بخرم ... قرار نیست که پز لباس بچه خودم رو به کسی بدم که ... ترجیح میدم هر چیزی رو وقتی بخرم که لازم داره اینجوری دور و برم هم شلوغ نمیشه ... ممنونم از راهنماییت ...
مامان مبینا
11 اسفند 93 16:55
خواهری بدو بیا ک اپیدمممممممممممم
غزل , باباییش
پاسخ
چشششششششششششششششششششششم
مامان بردیا اریایی
12 اسفند 93 17:05
سلاااااام عزیزم چطوری نی نی گلی من چطوره خوبین ایشالله به نظر من خیلی خیلی لباس کم بخر چون واقعأ میبینی به دردت نمیخوره و همین لباس های نخی کارت رو راه میندازه چون نی نی کوچولوییه و نیازی به لباس بیرون نداره فکر کنم از هر سایز 2 دست بگیری کافیه فقط بگم که زیر دکمه واسه نینی ها بیشتر لازم میشه و بهتره و کمرشون نمیاد بیرون تا خدای نکرده پهلوی کوچولوشون سرماا بخوره
غزل , باباییش
پاسخ
ممنون نتیجه این شد که از هر دست فقط سه سایز بگیرم یکی واسه بیرون و دو تا واسه خونه ... یکی واسه بیرون برای اینکه همه میان سر میزنن نینی گلی لباس خوشمل بپوشه
فریده
13 اسفند 93 15:59
خوشحالم که خوشحالی
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم ایشالا و هم همیشه خوش باشی