زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

غزل دست به کارمیشه ...

1393/12/11 16:03
نویسنده : غزل , باباییش
872 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ... نینی گلی جان سلام ... Smiley
دیروز بابایی رفت بنگاه و من و نینی گلی هم سرکار بودیم . کارهای بنگاه که تموم شد و بعدش تا عصر درگیر انتخاب رنگ کابینت و پکیج و اندازه گیری پرده و ... بود. امروز هم که از صبح همچنان درگیر باقی کارهاست و کارهارو دائم با مامانی چک میکنه ... بابایی گلی ...
خلاصه اینکه کار خونه تموم شدشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز و جمعه ایشالا با بابایی گلی میریم واسه خرید پرده اتاق ها و پذیرایی .                                                                       
بهله ... نینی گلی جان بعدشم میریم واسه سفارش تخت شما و ایشالا بعد از سفارش تخت و کمد میریم واسه پرده اتاق شما ...
خوب نینی گلی جان مامان ، ایشالا اینا مهم ترین کارهاست و بعدش هم خرید شماست که اون دیگه توی تعطیلات عید با خاله و مادری انجام میدیم ...
دوستان ... من از همین تریبون به همه اعلام میکنم وقول میدم که قبل از سیزده به در همه کارهام رو کرده باشم ...  به قرعااااااااااااااااااااان ... شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز
واسه اسم نینی گلی هم داریم به توافق میرسیم شکلک های شباهنگShabahang. ازبین سی وشش شکلک های شباهنگShabahangتا اسم کاندید شده رسیدیم به هفت تا اسم ، که از بین اون اسم ها انتخاب میشه ایشالا شکلک های شباهنگShabahang... اخه واسه سیسمونی مامان غزل میخواد اسم نینی گلی رو ، روی گیفتها ハートだよ。1つ のデコメ絵文字 بنویسه و باید ایشالا تا اردیبهشت اسم نینی گلی جان معلوم بشه . البته جشن سیسمونی خیلی ساده و بدون تجملات خاص برگزار میشه ... هم مامانی وقت نداره ، هم نمیخوام خیلی درگیر جشن بشم . یه عصرونه و نوشیدنی ... اونم چون مادر شوهرجان خیلی دوست دارن . به احترام ایشون میگیرم .

هر وقت نبودم فریبا گلی ازم دائم خبر داره ...
البته اگررررررررررررررررررررررررررررررررر نگرانم میشین ...
هر کی هم نگران نمیشه بگه کلا حذفش کنم ... والاااااااااااا ... من به این خوبی .ماهی . خانومی .
بازم اگه خبر خاصی شد میام میگم . ایشالا که زندگی همه پر باشه از شادی وشکلات وخنده ...


                                   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نغمه
11 اسفند 93 20:03
سلام غزل جون . خیلی خوشحال شدم خونه ی دلخواهتو پیدا کردی امیدوارم روزای خوبیو توش بگذرونی در کنار همسر و دختر عزیزت . راستی حتما از بالکن و گلدونات عکس بزار مرسی
غزل , باباییش
پاسخ
باشه عزیزم ... عجبی خانوم ... اومدین ....
مژگان
12 اسفند 93 7:38
منزل نو مبارک باشه. ماشاالله قدم دخملی هنوز نیومده خوبه. ان شاالله همیشه خوش قدم باشه و خدا براتون حفظش کنه. احتمالا خونه جدید برین تا چند وقت اینترنت ندارین. سعی کنید اول از همه کار اینترنت خونه رو پیگیری کنید! خونه بدون اینترنت مثل شلوار بدون کش است!!!! غزل جون ما رو بی خبر نذار. من از اون دسته ای هستم که نگران میشیم.
غزل , باباییش
پاسخ
تو هم مثل من خوره اینترنت هستیا ... چشششششششششششم ... اخه وای فای هم دارم ولی دیگه به درد نمیخوره ... خونه نو ... نت نو ... وای فای نو ... مودم نو .... چششششششششم
مژگان
12 اسفند 93 9:16
خوره؟؟؟ اووووف نگووووو! 8 ساعت تو محل کار اینترنت دارم باز میرم خونه مودم دائم الروشنه! یا گوشی دستمه یا پای لپ تاپم! خونه ی نو خیلی کیف داره. همه چی بوی نویی میده. من چند ماه پیش تجربه اش کردم. البته مجرد بودم خونه نو زیاد اسباب کشی میکردیم. کلا مامانم اینا هر خونه یا ماشینی که میخریدن همیشه صفر میگرفتن! منم مثل خودشون بار آوردن! کلا مرحله ی خیلی خوبیه. یاد چند ماه پیشه خودم افتادم که در تکاپوی خونه ی جدید بودیم. کابینت ... کاغذ دیواری ... رنگ اتاق خوابا ... خرید پکیج و رادیاتور و ..... یادش بخیر. منو بردی تو اون حال و هوااا ان شاالله همیشه به شادی باشه
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم گلم ... از الان به فکر وای فای افتادم ... خووووو شاید خط تلفن اون خونه طول بکشه ... من چه کار کنم بدون نت ؟؟؟
مامان بردیا اریایی
12 اسفند 93 17:21
عزیز دلم ممنون که منو برای گذاشتن مطالب تو وبلاگت انتخاب کردی مررررررررررسی امیدوارم لایقش باشم خونه نو هم مباررررک و ایشالله با دل خووش توووش بشینی و دوست دختر پسر مو به دنیا بیاری خاله فداااااش زودی براش وسیله بخر و اسمش رو بذار که دلمون اب شد
غزل , باباییش
پاسخ
نه عزیزم ممنون از شما که قبول کردی ... ببخشید زحمتت میشه
مامان آرزو
12 اسفند 93 19:00
ایشالله همه چی به سلامتی و خوشی تموم میشه
غزل , باباییش
پاسخ
ایششششششششششالا
مامان لیلی
13 اسفند 93 16:06
خوووووووووووووووووووووب به سلامتی که خونه ی دلخواه هم معامله شده و غزل جون هم خوشحال و همچنان مشغول و تو فکر برای راست و ریست کردن کارا... ایشاا... زودزود کارا تموم بشه و شما هم یه استراحت تپل مُپل داشته باشی و آخرای بارداری رو هم با شادی هرچه بیشتر بگذرونی ای جانم اسم نی نی به زودی رونمایی میشووووووووووود...هورااااااا خوب حالا دیگه مواظب خودت و نی نی گلی عزیز ما باش بوووووووووووووووووووووس
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم گلم که یاد ما هستی ... اره همن روزها اسم نینی رو انتخاب میکنم
مامان مبینا
19 اسفند 93 8:01
چ عجب بالاخره نینی گلی ما هم اسم دار میشه هورااااااااااا غزل جان خونه نو مبارک وایشالله روزای خوبی در انتظارت باشه عزیزم دوستون دارم هوار هوار بوووووووس
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ... دیگه کم کم کارها ایشالا درست میشه ...