زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

مهمه ....

1393/12/16 15:18
نویسنده : غزل , باباییش
931 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...محبت

سرماخوردگیم خیلی بهتره Smiley... ولی اعصاب ندارم اصلا ... ناراحتم ...غمگین

غزل غصه دار است ...گریه

رفتیم پرده خریدیم ... یه سری لباس هم خریدم ... اوضاع کارها داره پیش میره هفته دیگه هم مامان گلی با مریم گلی و بابا گلی میان ... اما ...غمگین

دیروز دکترم گفت به نظرم شکمت بزرگ میاد یعنی گفت نمیدونم واسه اینه که کلا اصلا پهلو و باسن اضافه نکردی و همه نینی تو شکم هستش یا نه ؟ قند بارداری داری ؟؟؟تعجب

حالم بد شد عجیب ... کلی گریه کردم و کلی ناراحت شدم ... حالا اصلا پرخور نیستم ... خیلی رعایت میکنم ... اضافه وزنم هم عالیه ... یعنی از حد نرمال 3/750 هنوز کم دارم ... ولی قند بارداری دیگه چیه ؟ تازه کمبود وزن داره کلافه ام میکن ... چرا من چاق نمیشم خووووووووو ؟

حالا صبح میرم واسه بررسی رشد جنین و قند بارداری ... تا فردا از غصه 2 کیلو کم میکنم ...شکلک های شباهنگShabahang

حوصله ندارم ... خداییش این هه دردرسر کار ودوری ازخانواده و تهران و این حرفا ... حالا که سر کار نمیخوام بیام و برم خرید و مامان اینا میان و روزهای اول سال و خوشی های خاص خودش این قند بارداری چیه اخه ؟

خدا کنه نداشته باشم ... خدا کنه فقط حدس زده باشه و نظر دوم که نینی کلا تو شکمم هستش درست باشه .. اخه اصلا اصلا اصلا پهلو ندارم ...

کلافه ام ... همین جوری اومدم نوشتم که اروم بشم ... اگه قند داشته باشم چی میشه ؟ نینی گلی چیزیش میشه ؟ وااااااااااااای .. خدا نکنه ... میمیرم ... ایششششششششششالا مامانت فدات شه کوچولوی من ... قربونت برم ... حالم خیلی داغونه ... خداییش هرچی میدونین بهم بگین ...

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زهرا
16 اسفند 93 15:34
چون دعوای اول به از صلح آخره پس بدون سلام و علیکی . اینا میرم سر اصل موضوع... آدم غزل گلی باشه و انقدر ترسو؟؟؟ آدم همسر بابا گلی باشه و انقدر دل کوچیک؟؟؟ آدم مامان نی نی گلی باشه و انقدر نا امید؟؟؟ نخیرم،این نی نی گلی از اونجایی که دخمله و درک میکنه که پهلو داشتن برای یه خانم چقدر غیرقابل تحمله، لطف کرده جوری قرار گرفته که مامان گلش پهلو نداشته باشه چقدر این نی نی گلی درکش بالاااااااست بعدشم بر فرض محال قند بارداری هم داشته باشی اونطوری که من توی چندتا از بستگانم دیدم نهایت آخره آخرررررررررررش دو سه روز بستری بوده توی بیماستان،البته بازم تأکید میکنم نهایت آخررررررررررررررررررررررش غزل گلی استرس به خودت راه نده که این از همه چیز برای نی نی گلی بدتره سعی کن تا میتونی از این روزای آخر سال نهایت لذت رو ببری،به این فکر کن که سال دیگه بابا گلی بیچاره هست،باید برای دو تا دخمل گلی خرید عید کنه،آخ که چه باحاله مواظب خودت باش،منتظر خبریم ازت
غزل , باباییش
پاسخ
اخه ادم دوست عزیزو مهربون وگلی مثل تو رو داشته باشه و بازم ناراحت باشه ؟؟؟ منونم عزیزم ... خدا میدونه که چقدر دلداری دادنتون ارومم میکنه ... عاششششششششششقتم
مامان لیلی
16 اسفند 93 15:45
عزیزم غزل جان منم تو بارداری فقط شکمم آورده بودم البته تا ماه 8 ولی یهو تو پهلوهامم اومد... عزیزم نگران شو چیزی نیست غصه نخور فدات شم هم برا خودت بده هم برا گل دختر نازمون
غزل , باباییش
پاسخ
باشه دوست جونم چشم
مامان بردیا اریایی
17 اسفند 93 0:00
من تجربه نکردم قند بارداری رو اما تا اونجا که میدونم فکر نمیکنم به نینی اسیب بزنه البته اگه مراعات نشه و بره بالا خطرناکه و زایمان زودرس میاره عزیزم ایشالله که چیزی نیست و غصه خوردن نداره اینجور وضعیت ها تو دوران بارداری پیش میاد و هنوز هم که ازمایش ندادی تا معلوم شه غصه نخور خواهر جووووونم خیلی خیلی مراقب خودت و نی نی گلی ماااااا باش راااااااااااستی غزلی قالب نووووو مباررک این خوشجل تره
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشششششششششششششششششالا که اصلا نداشته باشم
مامان فریده
17 اسفند 93 0:31
دعا میکنم نباشه
غزل , باباییش
پاسخ
ایششششششششششششششششششششششششششالا
مامان و بابایی دخمل بلا
17 اسفند 93 1:00
سلام غزل جون عزیزم چند روزی رو مهمون دارم و وقت ندارم که بیام نت ... اومدم پستت رو دیدم گفتم سریع یه کامنت بزارم واست ... انشاالله به زودی سرماخوردگیت خوب بشه دوست جونی من ... اصلا نگران نباش و غصه نخووووووووووورررررررر ... قند بارداری خیلی چیز خطرناکی نیست .... بعضی ها دچارش میشن توی باردااری ... مطمئن باش با رعایت یه سری رژیم ساده هیچ آسیبی به نی نی گلیمون نمیرسه ... فقط شیرینی جات کمتر بخور و غذاهای نشاسته ای کم بخور .... ولی من کلا فکر میکنم قند بارداری نداری و چون جفتت پایینه اینظوری هست شکمت و هیچچچچچچچچچچچچیتتتتتتتتتتتتتتتت نیست عزیزم ... قند بارداری هم اگه داشتی نترس گلم و غصه نخور ... نینی هیچیش نمیشه ... فوقش کمی رژیم بهت میدن و زایمانتم باید سزارین باشه ... خواهرشوهر من و جاری من هر دو قند بارداری داشتن ... الان بچه هاشون یکی 2 سال و یکی 6 سالشه ... نگراااااااااااانننننننننن نشووووووووووووووو ....
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیم که وقت گذاشتی ایششششششششششالا که چیزی نیست
مامان لیدا
17 اسفند 93 2:01
عزیزم این فقط یه حدسه اصلا خودتو ناراحت نکن استرس واست خوب نیست. آرامش خودتو حفظ کن هیچ چیزی بدتر از استرس بارداری روی جنین تاثیر نمیزاره. مطمئن باش که چیزی نیست.
غزل , باباییش
پاسخ
امیدوارم ایشششششششششششالا که نباشه
سمي
17 اسفند 93 8:13
توچرا همش بيخود فكر وخيال به سرت مي زنه خوش به حالت حداقل از روي شكم كه مي فهمي بچت داره بزرگ مي شه من كه اصلا شكمم هم اونقدر بزرگ نشده پهلو هم اصلا ندارم ديروز هم كه دكتر رفتم نسبت به 2ماه پيش فقط3/5كيلو وزن زياد كردم.از دكتر خواستم برام سونو بنويسه تا وزن بچه رو بفهمم.اخه غيرعادي يه اما تكوناش رو خوب مي فهمم.من هم دست وپام ورم مي كرد دكتر برام آزمايش قند نوشت اما هيچي نبود بيخود نگران نشو
غزل , باباییش
پاسخ
ایششششششششششالا منم هیچی نیست ... ممنون
مينا مامان اميرعلي
17 اسفند 93 11:22
خانوم جان اينقدر نگران نباش.... ايشالله كه چيزي نيست....حتي اگه ديابت بارداري هم باشه نگراني نداره... تحت نظر دكترت همه چي كنترل ميشه توكلت بخدا باشه..ايشالله ني نيت سالم مياد بغلت
غزل , باباییش
پاسخ
ایششششششششششششششششششالا
مژگان
17 اسفند 93 13:48
سلام غزل جان اولا ان شاالله هیچ مشکلی نیست. ثانیا قند بارداری تا جایی که من میدونم فقط تو دوران بارداریه که کاملا قابل کنترله و بعد از زایمان برطرف میشه و باز هم تا اونجایی که من میدونم خطری نی نی رو تهدید نمیکنه. اصلا نگران نباش. نگرانی و استرس برای بیشتر برای نی نی ضرر داره تا قند بارداری. ان شاالله میری آزمایشگاه و می بینی خبری از قند بارداری نیست و دلت شاد میشه. ان شاالله
غزل , باباییش
پاسخ
منونم عزیزم ایششششششششالاایششششششششششالا
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
17 اسفند 93 16:35
سلام اومدم ببینم اسممو از اون کنار حذف نکردی که دیدم خدا رو شکر سر جاشه گذشته از شوخی منم سر باردارس دومم کلا شکم بودم و پلو نداشنم تااااااآخرش شکمم هم دو متر جلوتر از خودم میرفت بیخیال شو انشاالله که چیزی نیست
غزل , باباییش
پاسخ
اره ایشالا ... ایششششششششالا که هیچی نیست
مامان مبینا
19 اسفند 93 7:48
غزل جان سلاااااام اخه من عاااااااااشق خونسردی وبیخیالی غزل گلی هستم پس چی شد یهویی این همه ب خودت ونینی گلی استرس وارد میکنی؟ عزیزم تو ک هنوز ازمایش ندادیه ایشالله ک دکترت حرفش در حد همون حدس وگمان میمونه وغزل گلی ما قند بارداری نداره منم حتما برات دعا میکنم عزیزم بووووووووس
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری . دعا یادت نره ها ....