زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

رویای واقعی

دوستون دارم زیااااااااااد ....

1393/12/17 16:31
نویسنده : غزل , باباییش
737 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای من ...

این پست را فقط واسه دوستای ناز ومهربون و عزیزم گذاشتم شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز .... ایشششششالا که هر چی میخواین امسال از خدا بگیرین ... ایشالا که یکی از بهترین سال ها رو داشته باشین ... همتونو دوست دارم وبابت مهربونی ها و کامنتهایی که واسه پست قبلی گذاشتین ممنون .... ممنونم که هستین و انقدر ماهین ... ممنونم که همیشه ارومم میکنین ... دوستون دارم هواااااااار تا ....شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

امروز صبح رفتم سونو و ازمایش قند ... بهم گفت اوضاع جفت یه ذره بهتره اما هنوز بالا نیومده ولی همینکه بهتره خدا روشکر ... بعدشم گفت به نظر من و با توجه به اطلاعات من نینی گلی کاملا وزنش طبیعیه ... خداروشکر ...شکلکـــْـ هایِ هلــن

فقط اینکه بهم گفت ایشالا از دوهفته دیگه که سر کار نمیری حسابی استراحت کن اخه بند ناف خیلی نزدیک به گردن نینی هستش ... قرار شد سعی کنم خیلی اروم راه برم و خیلی بیشتر مواظب نینی گلی باشم ...

گفته بودم پرده خریدم نه ؟ ولی ندادم بدوزن .... غزلم دیگه ... واقعا از کارهام هنوزم تعجب میکنین ؟؟؟شکلک های شباهنگShabahang

اخه حتما میخواستم بدم به یه نفر خاص بدوزه ... بعدشم تازه دیروز متوجه شدم که اون خانومه رفته کانادا واسه دیدن دخترش و خرداد میاد ... واسه همین جمعه میریم با بابایی میدیم به همون اقاهه که ازش خریدیم بدوزه .تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد.. بابایی با تلفن که باهاش  صحبت کرد قول دادکه تا دوشنبه تحویل بده ... چرا این جوری میشه خوووووو ؟ چرا من انقدر بیخیالم ؟ ولی حرص نخورین همه کارهام درست میشه ...شکلک های شباهنگShabahang

دیشب بابایی کلی جعبه خریده تا ظرف های نازنین منو به شیوه ای کاملا ماهرانه واسم بسته بندی کنه . دیدین داریم شروع میکنیم ؟ شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

خلاصه اینکه پرده های خونه شد فقط پذیرایی و دو تا اتاق خوابها و هنوز اتاق نینی گلی بدون پرده مانده است شکلک های شباهنگShabahang. اخه میخوام خیلی ساده باشه وهرچی گشتم نشد که ساده پیدا کنم ، همش طرحهای عروسکی داشت که اصلا به درد من نمیخورد . اگه نظر خاصی داشتین هم بگین راجع به پرده نینی ، یا اگه توی سایت خاصی میتونم پیدا کنم خبرم کنید . البته بسیار گشته ام برای ایده گرفتن ... راستی کابینتهای خونه اماده شدشکلک های شباهنگShabahang . ایشالا اگه تو این یکی دوروزه پکیج ها هم حل بشه خیلی خوب میشه . خدا کنه کارهام به 27 یا 26 اسفند نیفته . خیلی بهتر میشه .

دوست جونام ایشششششششالا کارهام تقریبا داره سر وسامون میگیره . همینکه تکلیفم معلوم شده و معلوم شده چه خبره خیلی عالیه . ذهنم واقعا اروم شد اینم برنامه من :

تو این هفته تا روز اثاث کشی با بابایی گلی هر شب مشغول جمع کردن وسایل هستیم . البته بابایی زحمتش رو میکشه . اولین هفته تعطیلات که مسلما درگیر چیدمان خونه و کارهای خونه هستیم و خریدهای مواد خوراکی و یخچالی و فریزری ، اخه دو هفته ای هست که دیگه خرید نمیکنم تا یخچال خالی بشه که مجبور نشم مواد یخ زده رو بعد از اثاث کشی دوباره بزارم که منجمد بشه . البته یه دور هم فریزر حسابی خالی میشه و مواد خیلی قدیمی دور ریخته میشه و یخچالم اساسی تمیز میشه و یه نفس میکشه ...

هفته دوم تعطیلات هم میریم خرید واسه نینی گلی و ایشالا تخت و کمد رو سفارش میدم و شاید هم باب میلم پیدا شد همون موقع خریدم و کل وسایل رو هم تو سه چهار روز خریداری میشه و با احتساب اوردن تخت و اینا میشه هفته اول اردیبهشت . اگه خدا بخواد هفته دوم هم درگیر یه جشن ساده میشم و همون روز هم وقت اتلیه بارداری میگیرم که با بابایی و خاله مریم بریم اتلیه واسه عکس های نینی گلی ... بعدشم کاری ندارم جز انتظار اینکه ماه اخر هم تموم بشه و نینی گلی بیاد تا ببینم تا این نازدار خانوم که مامانش همیشه صداش میکنه عروسک من چه شکلیه ؟؟؟

فکر کردن به روزهای اینده ارومم میکنه . حس خوبی دارم . این حس رو از ته دل دلم برای همه عزیزام و دوستای ناز اد لیستم ارزو میکنم .

یه سال دیگه هم گذشت ، اصلا فکر نمیکردم تو این سال مادر بشم . ایشالا سال دیگه همه دوستای منتظر اد لیستم مامان شده باشن وهمه این درگیری های شیرین رو تجربه کنن . ایشالا این چند روز اخر سال و همه روزهای سال جدید پر از شادی و شکلات و خنده باشه واسه همه ... 

 

پسندها (4)

نظرات (8)

زهرا
19 اسفند 93 14:37
سلام غزل جون،خب خدا رو صد هزااااااااااااااار مرتبه شکر که همه چیز رو به راهه ، انشالله با یه زایمان شیرین این دوران حساس ختم بخیر بشه ممنون بابت دعاهایی که آخر پستت گذاشتی،منم از خدای مهربون میخوام که صلاح همه ی مادران منتظر رو توی چشیدن طعم شیرین بارداری و بچه داری در سال جدید قرار بده،الهی آمین...
مامان لیلی
19 اسفند 93 18:08
خصوصی داری عزیزم
مامان لیلی
19 اسفند 93 18:09
ای جانم که یکم اوضاع بهتر شده... ایشاا... که جواب آزمایشتم خوب خوب... امیدوارم هفته ی دوم هم همه ی وسائل های نی نی گلی رو بخری و به شادی ازشون استفاده کنی
مامان بردیا اریایی
19 اسفند 93 23:53
چه خوب که اوضاع داره بهتر میشه دیگه چیزی نمونده دست باباییی درد نکنه که کمک حالته برو خصوصی
مامان مبینا
20 اسفند 93 7:28
خب غزل گلی همینه دیگهههههه افرین خوشحالم همه کارا داره رو ب راه میشه عزیزم کاشکی پیشت بودم میتونستم حسابی بهت کمک کنم اما از همین الان بگم زیاد زرنگ نیستماااااا خخخخخخخ ممنون بابت دعاهای قشنگ دوست دارم خیییییییلی زیاد بوووووووس
سمی
20 اسفند 93 10:55
چقدر خوب مثل اینکه بالاخره کارات به یه جایی می رسه. الهی شکر که مشکلی نداشتی مواظب خودت باش .راستی وزن نی نی گلی چقدر بود؟
مينا مامان اميرعلي
23 اسفند 93 1:19
غزل جان.... ايشالله به كمك خدا همه ي كارها روبه راه ميشه نگران نباش... درست پارسال همين موقع منم درگير اسباب كشي بودم... 22 اسفند خونه خريديم و تا 2 فروردين آماده سازي كابينت و ...و 4 فروردين هم اثاث رو برديم خونه جديدمون...درحالي كه درست يك ماه مونده بود تا اميرعلي بدنيا بياد... اصلا فكرو خيال نكن و آرامش داشته باش...
مژگان
23 اسفند 93 8:05
سلام غزل جان. ان شاالله کارات به خوبی و خوشی انجام بشه و ماه آخر کامل استراحت کنی. ان شاالله زندگیت پر باشه از شادی شکلات و خنده! (اقتباس از خودت) غزل جون فقط اد لیست هات مامان بشن؟ پس ماهایی که وبلاگ نداریم و تو ادلیستت نیستیم چی؟ شاید ما هم دمون نی نی خواست! شاید که نه! حتما!