زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

رویای واقعی

خبر .... اخرین پست سال 1393

1393/12/24 9:53
نویسنده : غزل , باباییش
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونام . Smiley

خیلی وقتم کمه .... عزیزای من :

واسه پرده رفتیم و دادیم بدوزن و فردا یعنی دوشنبه اماده میشه ... جواب ازمایشم رو گرفتم از روی چیزهایی که نوشته بود و درصدش معلوم بود فکر کنم قند بارداری ندارم خداروشکر ... به احتمال زیاد شکلکـــْـ هایِ هلــن . حالا فردا عصر قرار دکترم ساعت چهاره ...

بابایی فردا میره و پرده ها و لوستر رو نصب میکنه و یه نفر رو میبره که تمیز کنه . مامان گلی و باباگلی و مریم گلی ( عزیزای من ) فردا صبح میان ... دو هفته تعطیلات هم میرم خرید واسه نینی گلی ... این روزها حسابی خونه شلوغه و کم کم داره جمع میشه...

منم از فردا دیگه سر کار نمیرم و خیلی سرم شلوغ میشه ... ایشالا بتونم بازم بیام و بهتون خبر بدم .

سال نو واسه همه ایششششششششششششالا پر از شادی و شکلات وخنده باشه ...

ایشالا تو سال جدید همه دوستای منتظرم مامان بشن ... مخصوصا دوست گلم ....

واسه همه هزار تا ارزوی خوشگل میکنم ...

ایششششششششششالا انقدر بخندین که دلتون درد بگیره ....

بازم سعی میکنم بیام .... باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ....723519_yawnflower.gif

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی و بابایی
29 اسفند 93 1:51
سلام عزیزم سال نو شما هم پر از شادی و شکلات و خنده باشه
مامان بردیا اریایی
29 اسفند 93 8:00
____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________# سلام غزل جونم خدارو شکر که همه چیز ارومه ایشالله به سلامتی جابحا بشی خونه جدید
مژگان
15 فروردین 94 13:44
سلام. سال نوی سه نفره ی شما مبارک. امیدوارم سال جدید براتون پر باشه از شادی و شکلات و خنده اقتباس از خودت