زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

رویای واقعی

سلام ... دوستای گلم سال نو مبارک !!!!!

1394/1/15 15:54
نویسنده : غزل , باباییش
935 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااام ....

ایشششششششششششششالا که پر از شادی و شکلات و خنده باشین ...

باورتون نمیشه چقدر وقت کم دارم ... الان فقط چند دقیقه کوتاه ... اخه اصلا تو خونه جدید !!!!!!! نت ندارم .

بهله ... درست شنیدین ...شکلک های شباهنگShabahang خونه جدید ...

به اطلاع میرساند :

1 ) اسم نینی گلی انتخاب شد .

2 ) سیسمونی به طور کامل خریداری شد ، و در حال چیدن هستیم .... با بابای نینی و خاله مرمر ...

3 ) بیمارستان انتخاب شد، بیمارستان محب کوثر تو یوسف اباد ... بیمارستان برام خیلی مهمه اخه شدیدا میترسم ...

4 ) نوع زایمان مشخص شد ، سزارین با روش اسپاینال ... امکان نداره زیباترین لحظه حس مادری رو از دست بدم

5 ) اثاث کشی تموم شد .

6 ) کل خونه و هم چیدم ....

دیدین ؟ دیدین گفتم قول میدم زود همه کارها رو انجام میدم .... عاشقتونم ... خوش باشین ... بازم میام ... خیلی عجله دارم ... فعلا ....

اهان راستی 3 فروردین سالگرد ازدواجم بود07700000 .... یه جشکن کوچولو داشتیم با خانواده همسری ...                                                                              Smiley  

همه کلی لطف کردن ... حیف که نمیشه عکساشو بزارم ...  جاتون حسابی خالی بود ... اینجا که پر از شادی و شکلات و خنده است ... ایشالا اونجا هم باشه ...شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان و بابایی دخمل بلا
15 فروردین 94 16:10
سلام خاله قزی ... یال نو شما هم مبارک از دستت الان اینجوریم همیییییییییییییییین ؟؟؟ اسم انتخاب شد ؟؟؟ زحمت کشیدین ... لابد قرارم نیست ما بدونیم توی سال جدید خدا به خیر کنه از دستت سکته نکنممممم مننننن ... خونه جدید هم مبارککککککککک ... خداروشکر که همه چی خوب داره پیش میره و خیالت راحت تر از قبل شده .... سالگرد ازدواجتونم مبارککککک ... از طرف من لپ نی نی گلی رو بکش ... دست خاله مرمر هم درد نکنه , این خاله ها نبودن که معلوم نبود تکلیف ما چی میشد ... دوستت دارم و دلم برات تنگ شده بود ...
زهرا
15 فروردین 94 16:30
سلام غزل جون،سال نو مبارک باشه،امیدوارم سالی سرشار از آرامش داشته باشی سالگرد ازدواجتون مبارک،عاقبت بخیر شید دوستم 1) نینی گلی رو چی صدا بزنیم؟؟؟ 2) وسایلش مبارکش باشه،با دل خوش ازش استفاده کنه،کو عکسش؟؟؟ 3) بیمارستان کجا رو انتخاب کردی؟ 4) بگو طبیعی رو انتخاب کردی تا یه بووووووس محکم از دور برات بفرستم و بهت افتخار کنم 5) بابت اثاث کشی خسته نباشی دوستم 6) بابت چیدمان خونه خسته نباشی دوستم،روزای خوبی رو توش سپری کنی (مدیونی ذره ای فکر کنی من فضولم،من فقط کمی کنجکاوم)
مژگان
16 فروردین 94 10:43
اینقدر تند تند نوشتی منم تند تند خوندم!!! خب اولا مبارک باشه منزل نو و سیمونی نی نی و انتخاب اسم. دوما به سلامتی بقیه کاراتو انجام بدی. سوما سالگرد ازدواجتون مبااارک. چهارما! و از همه مهم تر اسم نی نی چی شد آخر؟ نکنه سورپرایزه؟
مامان مبینا
22 فروردین 94 16:02
غزل عزیز سلاااااام افرین ب غزل زرررررررررنگ. اخه غزل جون خیلی کلی گفتی. اسم نینی چی انتخاب شد؟ خوشحلم ک همه چی مرتبه. بووووژوووس
مامان مبینا
22 فروردین 94 16:04
غزل عزیز روز مادر رو بهت تبریک میگم و بهترینا رو واست ارزو دارم. بوووووس
مامان مبینا
22 فروردین 94 16:05
سالگرد ازدواجتون مبااااااااارک عزیزم. ایشالله روز ب روز خوشی هاتون بیشتر بشه. دوست دارم هوار هوار