زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

رویای واقعی

جشن سیسمونی ... غزل اوووووومد ....

1394/1/31 12:56
نویسنده : غزل , باباییش
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای من ...چه حالی میده میام میبینم این همه دوست مهربون نگرانم شدن ...شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

فدای همتون ...

اوضام خوبه ... نینی گلیم هم خوبه love smileys... فقط دوست جونام خونه جدیدم تلفن نداره هنوز ... ایشالا مودم همراه میخوام بخرم ... زیاد از خونه بیرون نمیام خدایی . واسه همینه که نمیتونم پست بزارم و عکس بزارم ... کافی نتها رو که میشناسین . نمیتونم موبایلم رو وصل کنم بهشون و عکس بریزم ... خداییش ببینین چقدر نگرانتون بودم اومدم با این شکم گنده نشستم تو کافی نت ... خانومه کناریم هم کلا تو دل منه به جای اینکه صفحه مانیتور روبروشو نگاه کنه .همش نگاش به دل منه ...

جونم براتون بگه که سیسمونی رو چیدم همه چیز رو سفید خریدم و کلا بینهایت خلوت ... حسابی خلوته .هیچی اضافه نخریدم ... ست کالسکه وکریر هم به خاطر بابایی گلی مشکی و طوسی تیره خریدم البته یه گلهای کوچولو یه طرفش هست که دخترونه میشه ... خلاصه عزیزای من بیشتر پولی که مامان گلیم دادن رو طلا خریدم واسه نینی گلی جان و فقط ضروری خریدم البته با کلی تزیینات از نوع غزل ... اما در کل اتاق خیلی خلوته و همه خیلی پسندیدن ... فردای سیسمونی نینی گلی هم رفتم سیسمونی یه نینی گلی دیگه که مامانش کلا خودشو کشته بود و همه میگفتن سیسمونی نینی گلی من چون خلوت بود بهتر بود ... غزل هم خوشحاااااال . میگما به نظر شما داشتن دوازده تا پالتو و دوچرخه هشت سالگی و دو دست تخت و اینا یعنی چی اخه ؟تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد . وااااااااااااای ... چه حالی میده ...نصف روز رو تو اتاق نینی میگذرونم .. دایم سرم به گل سرها و دامنهای چین چینی و خلاصه اتاق نازدار خانومم گرمه . ایشالا شما هم این روزها رو داشته باشین .

راستی دوست جونام دلیل سزارین رو پرسیده بودین ...  اخه دکتر ارتوپد گفتن که شکستگی لگن من که مربوط به تصادف هشت سال پیشه واسه زایمان طبیعی خطرناکه و ممکنه که لگنم در جریان طبیعی در بره ... و البته ترس هم دخیل هست ...

اسم نینی گلی جان رو هم با اجازه شما و بزرگترها ایششششششششالا یا میزارم رستا ، یا ماهور ، یا ترمه ... هنوز صد در صدر نشده وااااالا راست میگم ...

جشن سیسمونیم هم خیلی  خیلی حال دادشکلک های شباهنگShabahang ، منم که عاشق کادو ... اما خیلی یوهویی شد ... قول میدم همه عکسها رو بزارم ... فقط ایشالا نتم درست بشه ....

خواهرشوهر جان ها واسه نین گلیم کلی زحمت کشیدن و هدیه اوردن و واقعا سورپرایز شدم . خداییش تا این حد توقع نداشتم که تو زحمت بیفتن .همینطور مادر شوهر جان ... مامان گلی هم که قبلش زحمت کشیده بودن ... البته فقط فامیلهای شوهر جان بودن ... همچین عروس خودشیرینیم من ... خخخخ .... نه خداییش اخه خیلی یوهویی شد ...      البته تو فامیل خوب دخمل من یه چیز دیگه است   شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز                                                                    

بازم میام و بهتون خبر میدم و واستون عکس میزارم ... راستی بالکنم خیلی شیکه ... خیلی دوستش دارم ... طبق معمول زندگیتون پر از شادی و شکلات وخنده ...

دوستون دارم .

پسندها (4)

نظرات (9)

زهرا
31 فروردین 94 13:14
سلام غزل جون،خوبی دوستم؟؟؟ خیلی مواظب خودتون باشید،برای ماهم خیلی دعا کنید که هر چه زودتر حال امروز تورو تجربه کنیم هر سه اسمی که انتخاب کردید خیلی قشنگ هستن،امیدوارم این ماههای آخر رو هم به سلامتی به اتمام برسونی دلمون برات تنگ میشه،زود بیا.............. ما هم این چند روزه خیلی سرمون شلوغ بوده، درگیر ارسال گزارش ارزش افزوده و معاملات فصلی بودیم اگر اشتباه نکنم کار شما هم حسابداری بوده،اینا رو از قصد گفتم که کمی بری توی حال و هوای کار و شرکت و اینجور چیزا... بازم میگم مواظب خودتون باشید
مژگان
31 فروردین 94 14:46
ای جاااان به سلامتی! مبارک باشه. ان شاالله نی نی گلی به خیر و خوشی از وسایلش استفاده کنه و شما هم حالشو ببرین. عنوان پستت رو که دیدم انتظار یه عالمه عکس داشتم! ولی زهی خیال باطل! فعلا باید بمونیم تو خماری! به هر حال مبارک نی نی باشه هم سیسمونیش هم اسمهایی که انتخاب کردین و قراره یکی رو قطعی کنید! خوشحالم از خوشحالیت. مراقب خودت و نی نی جون باش
مامان لیلی
1 اردیبهشت 94 11:44
انقدر نیومدی تا بهم رمز بدی دوباره خودم فسفر سوزوندم و یادم اومد...هاهاهاها ای جان مبارکش باشه این سیسمونی خوشگل...خوب کاری کردی اضافه چیزی نخریدی.... ایشاا... به سلامتی بیاد و استفاده کنه خانوم طلا ای جان اسمارو نیگاه...همش خوشگله.... مواظب خودت و نی نی گلی باش
فریبا
1 اردیبهشت 94 13:03
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عشق خودمممممممممممممممممممممممممممممم مبارکا باشهههههههههههههه تو کلا با سلیقه ای عشقم وایییییییییییییییییییییییییییییی قربون اسم دخملت هر 3تاش خشگلهههههههههههههههههههههههههههه عزیزم خیلییی برات خوشحالم انشالاه که به سلامتی فارق بشی منم که کلا مدیریتم خرابه و نیمتونم مطلب بزارم اینقدر اعصابم به هم ریختتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دوست دارم میبوسمت تونستی عکسار و بزاررررررررررررررررررررررر
مژده
1 اردیبهشت 94 19:58
خوب به سلامتی منزل نو مبارک ولی اینجوری قبول نیستا غزل خانوم باید عکس بذاری من سیسمونی موخام
مامان مبینا
4 اردیبهشت 94 18:40
غزل عزیز سلااااااااااااااااام افرین ب مامان زرنگ ایشالله مبارکه نینی گلی باشه وب بسلامتی استفاده کنه اسمایی ک انتخاب کردیه همشون خوشملنن مخصوصا ترمه منتظر عکسا هستیمااااااااااااااااااااااااااااااااااا
رزا
7 اردیبهشت 94 12:32
عزیز دلم انشالله نینی گلی به سلانتی به دنیا بیاد...و همه چی خوب پیش بره برات بهترینا رو ارزو دارم.......التماس دعا
مامان مبینا
16 اردیبهشت 94 15:20
گل واسه دوست گلمممممممممممممممم غزل جون
زهرا
21 اردیبهشت 94 10:49
کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟