زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

رویای واقعی

كلي خبر ...

1394/2/29 16:51
نویسنده : غزل , باباییش
745 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزان

دارم با موبايل مينويسم ايشالا خوب بشه . 

اول اينكه دلم براتون تنگ شده وفكر نكنين خداي نكرده فراموشتون كردم . همه نظراتتون رو ميخونم ولي ببخشيد كه نميتونم جواب بدم و يا حتي تاييد كنم . اخه نت گوشي كه معرف حضورتون هست خيلي رو اعصابه. وحالا خبرها :

دوست جونام زایمانم شد باخانم دكتر عزيزم مژگان شهاب الديني. همين روزا . اخه داريم شمارش معكوس ميريم . هفده خرداد نوبتمه اگه نيني گلي جان عجله نداشته باشه . تشريف بيارين ملاقاتtotalgifs.com floties gif gif floaties27.gif

                 

                                                                             

                                                                                       

بالاخره بعد از کلی فکر وانتخاب هزار تا اسم .... اسم عشق كوچولوم شد  رستا  شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهو خيلي ديگه باهاش ارتباط برقرار ميكنم  . بعد هم اينكه به دلايلي كه نميشه بگم اخر تابستون بر ميگردم تهران خخخخخخ . نگران نشين خدا بهم عقل ميده ايشالا.  

ازحق نگذريم روزهام داره در ارامش ميگذره و نيني گلي همچنان خانوميه واسه خودش . ايشالا اين روزا زود بگذره . چرا اصلا نميگذره ؟؟

دوروز ديگه ميرم سونو و عشق كوچولومو ميبينم و شايد تاريخم عوض بشه . در هر حال با همين نت روي اعصاب ميام خبر ميدم كه چي شد ؟ دوستون دارم . دلم براي وب همتون تنگ شده . شادي و شكلات و خنده يادتون نره !!!

پسندها (3)

نظرات (3)

زهرا
29 اردیبهشت 94 16:57
سلام دوست عزیزم،اتفاقا امروز به یادت بودم و کلی دلم برای نوشته هات تنگ شده بود اما کاملا درکت میکنم دوستم،همین که میایی و از احوالت بهمون خبر میدی برامون کلی امیدوار کننده هست و خوشحالیم که حال خودت و رستاگلی خوبه مراقب خودت باش عزیزم
مژگان
30 اردیبهشت 94 8:19
خانوم دکترت هم اسم منه! ان شاالله دستش سبک باشه. ما هم دلمون برات تنگ میشه با همون نت منوبایل بیا دو خط بنویس خوشحالمون میکنیاااااااا
فریبا
11 خرداد 94 11:38
عزیزممممممممممممممممممممی غزلللللللللللللللللللل خوشحالم که خوبیییییییییییییییییییییی من عاشق تو و رستاممممممممممممممممممممممم