زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

رویای واقعی

غزلی مینویسه ...

1393/9/23 16:59
نویسنده : غزل , باباییش
745 بازدید
اشتراک گذاری

                                                       محبتمحبتمحبت
اگر کسی تو را با تمام مهربانی ات دوست نداشت، دلگیر مباش  
که نه تو گناهکاری
   نه او!
من عیسی نامی را میشناسم
که ده بیمار را در یک روز شفا داد …
و تنها یکی سپاسش گفت!!!
من خدایی میشناسم که ابر رحمتش به زمین و زمان باریده …
یکی سپاسش میگوید و هزاران نفر کفر !!!
پس مپندار
بهتر از آنچه عیسی و خدایش را سپاس گفتند،
از تو برای مهربانی ات قدردانی میکنند
پس از ناسپاسی هایشان مرنج
و در شاد کردن دل هایشان بکوش …
که این روح توست
که با مهربانی آرام میگیرد
تو با مهر ورزیدنت بال و پر میگیری …
خوبی دلیل جاودانگی تو خواهد شد …
پس به راهت ادامه بده
دوست بدار
نه برای آنکه دوستت بدارند …
تو به پاس زیبایی عشق ،
عشق بورز و
جاودانه باش …
                                                      محبتمحبتمحبت

عزیزای من سلام ... بوس
. اینم واسه سحر عزیزم که گفته یه عکس بزار که هم خودت باشی هم بابایی ... بفرمایید ...

                        عکس حذف شد ....

 

گشتم یه باکلاسشو پیدا کردم خندونک خخخخ ... اینجا دقیقا تیرماه امسال هستش .
رفتم بازم واسه نینی با بابایی خرید کردیم ... اینروزها بابایی خیلی مهربونتر شده ... عاشقی کردنش دیوونم میکنه .بغل
روزهام داره با آرامش بیشتری میگذره و استرس داره میره از زندگیم ... شاید هفته دیگه با، بابایی بریم شیراز .خیلی دلم واسه باباگلی ومامان گلی و بقیه تنگ شده . ایشالا جور بشه بریم.آرام
بچه ها راستی واسه یه قضیه ای یه دعای اختصاصی برام بکنین که بشه غمگین اگه به امید خدا جور بشه میام میگم که چی بود ؟ هنوز جواب سونو و آزمایش خون مربوط به NT  رو نبردم به دکترم نشون بدم اخه جواب آزمایش خونم آماده نبود ... ایشالا میرم فردا ... به امید خدا حال نینی خوب باشه ...
به یاد همتون هستم ... شما هم منو یادتون نره ...تو تهران فقط شماها رو دارم ...
زندگیتون پر از شادی و شکلات و خنده و پر از نی نی ایشششششششششالا ... زیبا




 

پسندها (2)

نظرات (10)

زهرا
23 آذر 93 17:10
سلام غزل جون.خوبی؟ نی نی گلی چطوره؟ اوا از همه ممنون بابت متن قشنگی که نوشتی دوم اینکه عکستون خیلی با کلاسه دلم از اینجور جاها خواست سوم هم اینکه امیدوارم شیراز بهت خوش بگذره فقط مواظب خودت باش دوستم چهارمم اینکه حال نی نی گلی مطمئنا خوب هست، ولی مامان غزل به این خوبی و با روحیه ای داره پنجمم اینکه خریدای نی نی گلی مبارکش باشه
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم مامان کنجد ... مرسی دونه دونه همه رو یادت بود
مامان بردیا اریایی
24 آذر 93 3:27
افرین بابای مهربون این بابای نی نی از اولش هم مهربون بود ولی تو قدر شناس نبودی ایشالله صحیح و سالم بری برگردی غزل جونم
غزل , باباییش
پاسخ
قدرشونو خیلی بدونی لوس میشن اخه ...
مامان بردیا اریایی
24 آذر 93 3:28
اونوقت این عکس کجا گرفته شدهههههههههههههه
غزل , باباییش
پاسخ
یه جای خوب اونور دنیا ... خخخخخخ همین دور وبر بابا ، ایروان
مامی
24 آذر 93 9:06
سلام خانومی.... خوبی؟؟؟ نی نی گلی خوبه؟؟؟؟؟ واااااااااای چه عکس خوشگل موشگلی...و چه با کلاس ایشالا که به پای هم پیر شین...مثل مامان بزرگا دعا کردم.. مواظب نی نی کوچولو باش... ممنونم عزیزم ... بوووووووووس بووووووووووووس
رزا
24 آذر 93 10:43
عزیزم انشالله که همه چی خوبه نگران نباش مراقب خودت باش و مثل همیشه التماس دعا
غزل , باباییش
پاسخ
فدای تو رزا جان ... ایشششششالا هرچی میخوای همون بشه ... ایشالا
فریبا
24 آذر 93 17:56
ای حونمممممممممم دوست ی دونه و خوش تیپم از اینکه خوبی خوشحاللممممممممممممممممممم انشالاه زود میری شیراززززززززززززززززززززز
غزل , باباییش
پاسخ
فریبا گلی دارم میرم فردا ...
معصومه
26 آذر 93 22:27
عزیزم خوشبخت باشین این عکسات رو نذار چشم میخوری خیلی ها شوهراشون شکاک و بد دلن یه موقع چشم میخوری.خیلی ها تفاهم ندارن خیلی ها عقده ای هستن همه چیزتو ننویس عزیزم البته اینایی که بهشون رمز میدی نه ها
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم ...لطف داری که نصیحت خواهرانه میکنی ...واسه همین رمز دار مینویسم که دوستای خوبم گلچین شدن ...
مامان بردیا اریایی
27 آذر 93 1:47
انگاری الان شیرازی ایشالله که بهت خوش بگذره گلم پمواظب نی نی گلیمون باش
غزل , باباییش
پاسخ
عزیزم ... امروز حرکت میکنم ... هنوز تهرانم دوستم
نغمه
27 آذر 93 14:03
سلام غزل جاااان ، به سلامتی سه تایی برین و برگردین .
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم نغمه گلی ... جدیدا کم پیدا شدی ...
مامان نی نی
3 دی 93 19:56
به به غزل جونی خوشتیپ خوبی گلم نی نی خوبه مواظبش باش عزیزم ممنونم گلم به خاطر تمام محبتت به منو بهاره جونیم
غزل , باباییش
پاسخ
خواهش میکنم گلم ... ایشالا که خدا واست بهاره جونیتو نگه داره ...