زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

رویای واقعی

خوووووووووووووووووشحالم ...

1393/9/27 10:40
نویسنده : غزل , باباییش
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .محبت
خوشحالم قه قههاخه امروز میرم شیراز ... خوشحالم ... زیاد ... با بابایی میرم ... سعی میکنم بیشتر طول مسیر رو عقب ماشین دراز بکشم که نینی گلی ناراحت نشه ... همه چیز ارومه ...
راستی دیشب ساعت 10:28 دقیقه نینی گلی واسه یه لحظه خیلی خیلی کوتاه یه حضور کوچولو به ماماش نشون داد بوسوااااااااااااااااااای باورم نمیشه ... از همه کوچولوتر عاشقتم بغل
چند روز نیستم ، با هوار تا عکس میام ... مواظب همدیگه ومواظب نی نی گلی هاتون باشین ...
زندگیتون پر از شادی وشکلات وخنده ... بغلزیبا
 

پسندها (3)

نظرات (11)

فریبا
27 آذر 93 11:30
عزیزم سفرت به سلامت خوشحالم که خوبیییییییییییییییی خداروشکر چشم دشمنات کوررررررررررررررررررررررررررررر مواظب خودتون باشین مواظب نی نی گل منگلی هم باششششششششششش دوست دارم ی عالمه منتظرتم تا بیاییییییییییییییییییی
غزل , باباییش
پاسخ
منونم فریبا گلی ... دیگه ایشالا همین روزها نزدیکه به روزهای با شمارش معکوس ایششششششششششششالا مواظب خودت خیلی باش ...
مامان فریده
27 آذر 93 14:54
خوش بگذره عزیزمممممممممم
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ... ایشششششششششششالا
مامان
27 آذر 93 21:23
خوش بگذره خااااااااااااانم
غزل , باباییش
پاسخ
مرسی .... دلم خیلی براشون تنگ شده زیاد ...
مامان بردیا اریایی
28 آذر 93 1:08
سلام غزل جونم خوبی نی نی گلی چطوره میبینم که کم کم داره خودشو برات لوس میکنه الهی خاله فداش برو به سلامت زودی برگرد منتظرتم
غزل , باباییش
پاسخ
عاششششششششششششششششششششقتم شدید
مامانی و بابایی دخمل بلا
29 آذر 93 17:01
سلام غزلی نمیدونم چرا کامنت گذاشتن واسه پستات طلسم شده .... اعصابم خورد شد ... این چندمین باریه که واسه پستهای مختلفت کلی کامنت میام و مینویسم و میپرهههههههه همشششش .... منم مامانمووووووووووووو میخوامممممممممممممم ... رفتی شیراز پیش مامانیت , خوش به حالت همش گریه کردم که بابا ببخشید دوستت دارممممممممم ... دخمل دار شدنتممممممم مبارکککککککک ... منتظر اسمش هستممممممممم ... خوش بگذره .... منتظرتمممممممم برگردی دوست خوبممممممم ...
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ... همش چهار روز میرم بابا ... گریه نکن ... ایشالا اسمش قطعی بشه به همه اعلام میکنم ... اولش قطعی بودا ... ولی نظر بابایی عوض شد ..
مامان بردیا اریایی
1 دی 93 6:40
عزیز دلم خوبی نی نی گلی دست کوچولومون خوبه اومدی یا هنوز شیرازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غزل , باباییش
پاسخ
اومدم دوست مهربووووووووووووووووونم
رزا
1 دی 93 15:25
عزیزم انشالله به سلامتی بری و برگردی مراقب خودتو نینی گلی باش
غزل , باباییش
پاسخ
فداااااااااااااات
زهرا
1 دی 93 15:43
سلام غزل،کی میایی پس؟ قرارمون چهار روز بودا شوخی میکنم عزیز،خوش بگذره بهت حسااااااابی قربون اعلام حضور کردنش،مواظبش باش
غزل , باباییش
پاسخ
مرسی دوستم
مامان آرزو
1 دی 93 20:09
سلام غزل جون ممنونم از اعتمادت ایشالله دختر نازتو زودی بغل کنی شما هم مثل من تو غربتی
غزل , باباییش
پاسخ
عزیییییییییزم خیلی سخته
مامان بردیا اریایی
3 دی 93 7:25
سلام عزیزم خوبی نی نی نازت چطوره خوبه ایشالله کجایی پس نیودی از شیراز دلمون پوسید بابا بیا و از نی نی گلی برامون بگوووو
غزل , باباییش
پاسخ
غزل اومده
مامان دردونه
4 دی 93 15:15
ای جان دلم....رفتی بالاخره...خووووووووش گذشت... ایشاا... همیشه شاد باشی و خنده رو لبات باشه با اون گوگولی خودت
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم