زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه سن داره

رویای واقعی

خدا با من است ... دقیقا کنارم ...

1393/11/5 14:42
نویسنده : غزل , باباییش
477 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به همه ...                                                     http://girlygifs.com/wp-content/uploads/2011/04/073.gif
امروز صبح بازم غزل خودش رو تو آسمونها حس کرد و باز هم اون صدای قلب منوبه ژرفای خیال مادر بودن برد .1.gif. و من هنوز هم تو بهت این موضوع موندم که واقعا مادر شدم ؟ هنوز هم با گذشته هیچ فرقی نکردم .هنوز هم باور ندارم ، باور نمیکنم یه موجود کوچولو ، خیلی خیلی کوچولو توی بدن من داره رشد زندگی میکنه . باورم نمیشه خدا تا این حد بهم لطف کرده . امروز غربالگی دوم و رد ناهنجاری ها رو داشتم . خدا رو شکر همه چیز عالی بود . راستی نینی گلیم ... دختره ... حتما وصد در صد. مامان خانوم بیشتر از همه ادمهای دنیا خوشحاله ... دیگه تنها نیستم . دیگه هیچ وقت تنها نیستم . دیگه غزل یه نفر رو داره همرنگ خودش ... صورتی ... یاسی ... سفید ... یکی که مثل خودم عاشق لاک و رژلب میشه ... یکی که مثل خودم پر از گل سرهای رنگانگه و یه کمد پر ازلباسهای رنگی ... پر از صورتی ... پر از نارنجی و زرد ...                                         
حالا من مامان یه دخترم ... خوشحالم ... خیلی ... عاشق دختر بودم ... خدایا شکرت که بهم دختر دادی ... یه دختر کوچیک که از حالا تا همیشه واسه مامانش میمونه ... حتی وقتی که عروس بشه ... حتی که وقتی بایه سبد گل یاس بره خونه عشقش ... بازم دختر مامانش میمونه ... دختر نازم ...
مامان از صمیم قلب دوستت داره ... واسه اومدنت روزشماری میکنم ... بابایی خیلی دوستت داره و دایم ازت میپرسه ...
عسلکم ... نازدار مامان ... امیدوارم همیشه بخندی ... امیدوارم همیشه شاد باشی ... امیدوارم همیشه سالم وسرحال باشی ...
وای مامانی نمیدونی چقدر شلوغ کردم تو اتاق سونو ... چقدر جیغ جیغ کردم ... دکترم کلی خندید و میگفت تو که خودت نی نی هستی هنوز ...
بهش گفتم : نه ، وقتی یه چیزی تو رحمت تکون میخوره ، متوجه میشی که ناگهان چقدر بزرگ میشی ... همه غمهای دنیا سریع کوچیک میشه و همه مشکلات حل نشدنی واسه خودش کمرنگ میشه وحل میشه ... اخه یه معجزه داره همراهیت میکنه .

خوشحالم با اینکه فصل امتحاناته وخیلی اذیت میشم ... Reading a Bookاما همه چیز داره پر از شادی وشکلات وخنده میشه ... ایشالا واسه شما هم همین جوری باشه ... راستی به محض شنیدن قلبش یادم بهت بود ... میدونم که خودش میدونه منظورم کیه ... واست یه دنیای رنگی ارزو میکنم . ایشالاهممون همیشه شاد و پر انرژی باشیم ...


 



 

پسندها (2)

نظرات (9)

زهرا
5 بهمن 93 15:00
غزل عزیزم خیلی برات خوشحالم که صاحب یه نی نی از جنس دخمل شدی واسه همه دعا کن عزیزم،الآن تو با خیلیا فرق داری امیدوارم ناز پری با تن سلامت و دل خوش بیاد توی بغلت
غزل , باباییش
پاسخ
مگه میشه دوست جونام رو یادم بره ؟؟؟ چششششششششم ... ایششششششالا که همونی بشه که میخوای ... ایشششششششالا
مامان مریم
5 بهمن 93 17:43
عزیزم ایشالا که همیشه دلت شاد باشه
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم
سمی
5 بهمن 93 21:50
الهی شکر که همه چیز خوب بود .چقدر خوب که جنسیتش هم اونی بود که می خواستی.دختر داشتن حس خیلی خوبی یه که با هیچ چیز نمی شه عوضش کرد .هرچند اگه خودت رو بکشی باز هم دخترا بابایی می شن اما باز هم قشنگه.مهم اینه که دختر داری .خیلی خیلی بهت تبریک می گم
غزل , باباییش
پاسخ
اتفاقا جناب همسر هم خیلی حال میکنه نینی بابایی بشه ... منم خیلی باباییم ... الان حس مامانم رو درک میکنم ...
مامان لیلی
5 بهمن 93 23:03
عزیزم خداروشکر که سالمه و دختر...همونی که دلت میخواست شد.... ایشااا... امتحاناتم با موفیت پشت سر بذاری...
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم اره خداروشکر ... همون شد ...دخمل دارم
مامان بردیا اریایی
6 بهمن 93 0:51
سلاااام غزل جووون خیلی خوشحال شدم واست ایشالله دخمل نازت خیلی زودددددددددد میاد کنارت و زندگیتون میشه پراز شادی و شکلات و خنده خدارو شکرررررر که همه ازمایش های غربالگری سالمه و ایشالله همیشه شاااااااااااااد باشی عزیزم
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم خوشگلم بردیا خوبه ؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده بود
مامان بردیا اریایی
7 بهمن 93 1:07
بازززززززززززززز هم سلام عزیزم عروس من چطوره ایشالله که خوبه وای دلم داره پر میزنه که ببینمش ایشالله این انتظار خیلی زود تموت میشه و روی ماهشو میبینیم باز هم میگم مراقب خودتو و عروسک من باش
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ... خدا همیشه پسر گلت رو واست صحیح و سالم نگه داره
رزا
7 بهمن 93 13:12
غزلک شیطون خدا رو شکر که همه چی خوبه مثل همیشه مراقب خودتو نینی گلی باش برای نینی گلیت خوشبختی و شادی و برای تو سلامتی و ارامش ارزو میکنم وقتی با نینیت خلوت میکنی برام دعا کن
غزل , باباییش
پاسخ
عزیزززززززم چششششششششششششم ... اخه مگه میشه و رو یادم بره
مامان آرزو
11 بهمن 93 11:24
وای عزیزم مبارک باشه دختر دار شدنت
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم .... لطف داری
مامان و بابایی دخمل بلا
14 بهمن 93 10:34
مبااااااااااااااااااااااارکههههههههههههههههههه دختر دار شدنتتتتتتتتتتت .... باپه آرزو رسیدیاااااااااااا خدااااااااااااااارو شکررررررررررررررررررر عزیزممممممممممم منتظر اسمش هستمااااا تنبل خانوم
غزل , باباییش
پاسخ
اسمش همین روزها ... خیلی کار سختیه ... خیییییییییلی