زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه سن داره

رویای واقعی

دوستای وبلاگی عزیز ...

1393/11/14 9:38
نویسنده : غزل , باباییش
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل ... بغل

این پست رو واسه اون عزیزایی گذاشتم که نگران فریبا گلی هستن ... مخصوصا دوستایی که از من حال فریبا رو میپرسن ... اول از طرف فریبا ازتون تشکر میکنم و بعدش هم اینکه فریبا و نفس جووووون خدا رو شکر خوبن ...  خدا روشکر همه چیز عالیه و این روزها حسابی فریبا درگیر معجزه کوچولوی خونه شده ... نفس جون هم حسابی نازداره و وقت واسه مامانش نمیزاره ... نگران نباشین ... ایشالا فریبا میاد همه چیز رو کامل میگه ... ممنون که من وفریبا دوستای گلی مثل شما رو داریم ...

                  محبتدوستتون داریم از طرف من ونینی گلی ... فریبا ونفس گلی محبت

 

پسندها (6)

نظرات (14)

زهرا
14 بهمن 93 10:04
خدا رو شکر،انشالله هرجا هست تنش سلامت باشه بعدا میاد تأخیرش رو برای دوستاش جبران میکنه اما غزل جونم شما این کارو نکنیا وقتی نی نی گلی به دنیا اومد باید بیایی از همه وقایع کوچیک و بزرگ بهمون خبر بدی و عکس لحظه به لحظه نی نی گلی رو برامون بزاری
غزل , باباییش
پاسخ
ارا ایشالا سعی میکنم همین جوری باشه ... اگر هم نتونستم بیام زحمتش رو میندازم گردن اجی کوچیکه ... ولی بهتون دایم خبر میدم
مامان لیلی
14 بهمن 93 10:23
ممنون غزل جون.... خداروشکر
غزل , باباییش
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم ...
مامان بردیا اریایی
14 بهمن 93 14:38
سلااااااام رمز لطفأ
مامان بردیا اریایی
14 بهمن 93 15:12
خدارو شکر که خوبن
غزل , باباییش
پاسخ
فدای تو مهربون
مامان لیلی
14 بهمن 93 16:29
من رمز جدید و ندارم که
غزل , باباییش
پاسخ
واااااااااااااااااای ببخشید الان میزارم
مامان آرزو
15 بهمن 93 12:41
میشه منم رمز جدید داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مریم
15 بهمن 93 14:18
وای خدا را شکر از بس نگرانش بودم به هیچ کسی هم دسترسی نداشتم ببین کارا خدا را شما اشتباه باید بیای وبلاگ من و من باهات آشنا بشم تا از حال فریبا جون با خبر بشم عزززززززززززیزم خیلی خوشحالم از آشناییت به فریب جون سلام برسون
غزل , باباییش
پاسخ
سلام دوست جدیییییییییییییییییییید خوش اومدی
♥ نیکتا ♥
16 بهمن 93 9:57
سلام مامان مهربون وبتون خیلی عالیه ! به منم سر بزنید و با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید .
مژده
18 بهمن 93 13:33
سلام غزل خانم رمز جدید و به من ندادی
♥ نیکتا ♥
18 بهمن 93 15:38
سلام مامانی مهربون چشممم قول میدم به کسی نگم رمزو راستی ممنون که به من سر زدید
سمي
19 بهمن 93 14:10
بازهم باز نمي شه
غزل , باباییش
پاسخ
دوستان عزیز همه با هم جمع بشین سمی رو اتیش بزنیم ...خو چرا باز نمیشه ؟؟؟ الان میام وبت میگم وایسا ...
هلیا قلی پور
6 اسفند 93 14:13
عالی بود
رزا
2 فروردین 94 23:47
عزیزمسلامبرامرمزبزار
مژده
18 فروردین 94 23:36
سلام غزل جونی خوبی نینی خوبه؟ عزیزم چقدر رمز عوض میکنی من اومدم با هر رمزی که بهم دادی نمیتونم بیام چیکار کنم؟
غزل , باباییش
پاسخ
لوووووووووووووووووووووووووووس ... رمزم همون عدد هستش دیگه خصوصی