زندگی عشقولانه من زندگی عشقولانه من ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
پرنسس رویایی ما پرنسس رویایی ما ، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه سن داره

رویای واقعی

غزل همچنان سرخوش یا مامانی پر مسئولیت ؟؟؟؟

1393/11/19 11:16
نویسنده : غزل , باباییش
2,022 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

به اطلاع میرساند که غزل آدم نمیشود ... چرا ؟؟؟ اخه دقیقا بعد از کلی قول که ناخنهام رو بر میدارم رفتم ترمیم  ... اقاااااااااااااااااااااا نمیتونم خوووووووووووووخندونک

                                  

اینم دستهای تپل من .... همیشه همین جوری بوده بابا ... نخندین ... همیشه همینجوری تپلی بوده و همیشه جای انگشتر رو دستام میمونه ... دلم خواسته ... تازشم ... بهله ... چشمک

بعدشم یه ذره کوچولو موهام رو کوتاه کردم ... یعنی بیشتر میشه گفت یه مدل بهش دادم تا کوتاه کردن ... مرتب شد و ابروهام رو برداشتم و اپیلاسیون کردم ... و وکس صورت ... چه مامان خوشملی داریم ...

کلی جیغ جیغ کردم و خندیدم .تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد.. خیلی وقت بود واسه ترمیم نرفته بودم ... همه دور من بودم وهی به شکمم دست میزنن ... انگار موجودی بودم ناشناخته و فضایی ... کلی هم دعوام کردن که چرا دیر به دیر میای ؟؟؟ چرا درک نمیکنن ادم وقتی حامله است و سر کار میره و دانشگاه خیلی سرش شلوغه ؟

قرصهام رو میخورم ...ایشالا که این مشکل اهن حل بشه ... حسابی هم پسته وگوشت و اسفناج بدون ماست و جعفری میخورم ... تا ببینم خدا چی میخواد ؟

دیروز توی اینه ارایشگاه داشتم به این فکر میکردم که چقدر غزل توی اینه با غزل روز عروسی که توی اینه دیدم شباهت داره !!! جدا از اون لباس سفید و تاج و زیبایی یک عروس ، اونروز میخواستم قدم توی دنیای پر از هیاهوی زنانه بزارم و حالا قدم توی دنیای مادرانه ... چقدر حسهای عجیب رو میشه توی زندگی تجربه کرد ؟؟؟ کدوم ناشناخته تر بود ؟ حس اونروزم یا حس امروز ؟ نمیدونم ...

اونروز چقدر همه چیز عجیب بود والان چقدر همه چیز  عجیب تر ... اونروز دستای گرم یه مرد تمام بدنم داغ میکرد ومن ناخودآگاه خنده روی لبم میومد و حالا تکونهای گرم یه نینی تمام بدنم رو داغ میکنه ... چقدر دنیام این روزها قشنگ شده ... با همه اذیتها ، همه دردها ، و استرس ها ... دارم کم کم حس مادر شدن رو درک میکنم ... کم کم دارم میفهمم یه کوچولو رو به همه تدنیا ترجیح دادن یعنی چی ؟ شبها وقتی از خواب بیدار میشم و کمرم درد میکنه ... وقتی با اون درد عجیب مجبورم برم دستشویی و راه رفتن اذیتم میکنه تعجب میکنم که تا چه حد با عشق دستم رو شکمم میکشم و میگم مامانی اذیت نشی ؟؟ مامان قربونت بره ... 

و این منم ... دختر سرمست دیروز ... زن عاشق امروز ... مادر فردا ...

و میدونم یه روزی همه این حس ها رو دختر عزیزم تجربه میکنه ... یه روزی اونم مثل من عاشق رنگ صورتی میشه و بعد عشقش رو عوض میکنه و عاشق یه مرد میشه و بعدش عاشق یه موجود کوچولو ...

چقدر خوش بختیم ما دخترها ، زنها ، مادرها که همیشه عشق های جدید رو تجربه میکنیم ... همیشه عاشقیم وهمیشه از این حس سرمست ...

کوچولوی نازم ... خوشگلترین نینی دنیا ... ممنون که با اومدنت زندگی مامان رو عوض میکنی ... ممنون که با اومدنت مامان رو از تنهایی در میاری ... ممنون که هستی و مامان عاشقته ... ممنون ..

                                                         

         

پسندها (5)

نظرات (18)

مامان مریم
19 بهمن 93 11:50
ای جان به این مامان فعال منکه خیلی حوصله اینکارا رو ندارم
غزل , باباییش
پاسخ
چرا دوستم ؟؟؟؟
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
19 بهمن 93 13:18
واااااای مامانی چه احساسی مینویسی... آبرین
غزل , باباییش
پاسخ
چاککککککککککریم
زهرا
19 بهمن 93 16:24
وای غزل جون،چقدر برات خوشحالم که الآن داری بهترین حس دنیا رو تجربه میکنی ناخنتم خیلی خوشگل شده،روی دستات هم خوشگلتر خودش رو نشون میده،دستات عین دستای خودم تپلی و سفیده مواظب خودت باش دوستم
♥ نیکتا ♥
19 بهمن 93 16:57
خیلی خوشگله ناخوناتون مبارکه
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم نیکتا جون
مژده
19 بهمن 93 19:36
وای دلم آب شد چه تعریف هایی کردی از حس مادری راستی ناخناتم خوجل شده کپل دست
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست جوووووووووووون
مامان بردیا اریایی
20 بهمن 93 1:42
ای شیطون مامان شدی اماهنوز شیطونی بابا برو اون ناخن هارو بگیر خوووووووووووووو میگیری یا خودم بیام بگیرم
غزل , باباییش
پاسخ
بیا بگیر خخخخخخ
مامان بردیا اریایی
20 بهمن 93 1:44
خدا واست نگهش داره این نی نی گلی رو خیلی حس خوبیه مادر شدن خوشحاااااااالم برات
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم دوست جوووووووووووون
مامان بردیا اریایی
20 بهمن 93 1:50
_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶_____
فریبا
20 بهمن 93 12:35
عزیزممممممممممممممممممم ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تووووووووووووو با اون نی نی عاشق نوشته هاتمممممممممممممممم
غزل , باباییش
پاسخ
سلااااااااااااام کی اومدی ؟؟؟ ممنونم
مامان آرزو
20 بهمن 93 13:13
بازم مثل همیشه زیبا نوشتی
غزل , باباییش
پاسخ
چاااااکریم
مامان لیلی
20 بهمن 93 15:10
عزیز دلم با این ناخونای خوشگل و رنگی رنگی...خیلی خوشگله عزیزم خیلی مامان پرانرژی و با احساسی هستی همیشه همینطوری باشی الاهی
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ....
مامی دلسا
20 بهمن 93 16:16
غزل جون خیلی زیبا و با احساس مینویسی چه ناخن های زیبایی... منم هوس کردم... البته با یه نی نی کوچیک داشتن مثل من یه کم سخته این ناخن ها. واقعا حس مادرانه، حس عجیبیه
غزل , باباییش
پاسخ
اره میتونم درکت کن ... ولی خیلی دلم میخواد به قرتی بازی هام ادامه بدم خخخخ
مامان مبینا
20 بهمن 93 21:07
غزل جونم سلام وای ک چقد حس مادرانه رو خوشمل نوشتی ایشالله نی نی صحیح وسالم بپره بغلت به به چ ناخنای خوشملی غزل جون میگما نمیخوای بگیریشون یه وقت نی نی رو اذیت میکنن عاقاااااااا
غزل , باباییش
پاسخ
نمیدونم شاید قبل از اومدن نینی گلی بگیرم ... شاید هم گردش کنمو خیلی کوتاه ...
مامان مبینا
20 بهمن 93 21:09
غزل جان اسم نینی رو چی میخوای بزاری عزیزم؟ راستی منم اپیدمممممممم بووووووووس
غزل , باباییش
پاسخ
هنوز نمیدونم کمکم کنین ... خیلی پروسه سختیه
مژگان
25 بهمن 93 11:32
ای جااااان چه حس های قشنگی! ان شاالله همیشه دلت شاد باشه عزیزم. خیلی ممنونم به منم رمز دادی. امیدوارم لیاقت داشته باشم دوست مجازی خوبی براتون باشم. راستی من اسمم مژگانه. 30 سالمه اهل گرگانم. چند ماهی میشه عروسی کردم. البته حدود دو ساله ازدواج کردیم ولی چند ماهه عروسی کردیم و اومدیم خونه خودمون که من اسمش رو گذاشتم منزلگه عشق. خوشحالم از آشنایی با شما. باز هم ممنونم از اعتمادت
غزل , باباییش
پاسخ
سلام مزگان جون ... چرا وبلاگ نداری خووووووووووووو ؟؟؟؟ تنبلی تو درست کردن وبلاگ ... ممنون که اومدی وسر زدی گلم ... هروقت رمز رو عوض کردم تو اخرین پست برات میزارم که همیشه داشته باشی ... پس هروقت رمزم عوض شد پست قبلی رو چک کن ...
مژگان
25 بهمن 93 14:57
ممنون غزل جان
غزل , باباییش
پاسخ
خواهش میکنم
مامان لیدا
25 بهمن 93 15:14
این مامان شاداب, هزار تا لایک داره آورین آورین به این حسهای قشنگت
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم عزیزم ...
مامان مبینا
25 بهمن 93 20:19
غزل جوووووونم سلام خوفی؟خوشی؟سرحالی؟خوش میگذره؟نینی خوفه؟ ایشالله هرجا هستین دلشاد باشین مهربونم بووووووووس
غزل , باباییش
پاسخ
ممنونم گلم